Heeft die man wat verkeerds gedaan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Vink fluit tegen Heerenveen. Het is ook gvd niet te geloven.

Hij is geopereerd toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Dvm86 het volgende:
Hoe is het met Aissati eigenlijk? 10 september zou hij de wedstrijden t/m Feyenoord missen. Is hij inmiddels hersteld?

In het geval van PSV kun je in ieder geval, op welk moment van de competitie dan ook, maar beter twee punten voor dan achter staan. Dat heeft het recente verleden wel uitgewezen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat ist een analyse, geen oordeel. ADO staat ook boven ons, dat is echt lekker veelzeggend. Na speelronde 34 staat ADO ergens op de bodem van de lijst.
Edit: het laatste gedeelte was wel een (voorbarig) oordeel, maar ach

Riep je? Zo ja, moc is niet mijn dorpquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Noshiba het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7980921
ghehe moc! dennis!

Ja, scheids worden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die man wat verkeerds gedaan?

Precies. Het slaat natuurlijk nergens op om te denken dat de wedstrijden van dit weekend minder belangrijk zijn dan de wedstrijden in de laatste speelronde. Elke wedstrijd is even belangrijk, in elke wedstrijd zijn drie punten te vergeven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In het geval van PSV kun je in ieder geval, op welk moment van de competitie dan ook, maar beter twee punten voor dan achter staan. Dat heeft het recente verleden wel uitgewezen.
Ajax.nlquote:Ajax krijgt uitstel van KNVB
Amsterdam, 30 sep 2008
Ajax heeft uitstel gekregen om te reageren op het schikkingsvoorstel van de aanklager van de KNVB. De aanklager wil Klaas Jan Huntelaar een wedstrijd voorwaardelijk schorsen vanwege zijn uitspraken na Feyenoord - Ajax.
Huntelaar liet zich na de wedstrijd Feyenoord - Ajax kritisch uit over scheidsrechter Eric Braamhaar. De aanklager van de KNVB startte een vooronderzoek en deed vervolgens een schikkingsvoorstel van één wedstrijd voorwaardelijke schorsing.
Ajax moest dinsdag voor 16.30 uur reageren op het voorstel, maar de club heeft nu uitstel gekregen tot woensdagochtend 10.00 uur.

Ja, Willem II - Ajax bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die man wat verkeerds gedaan?

Die belachelijke rode kaart ja.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, Willem II - Ajax bijvoorbeeld...

Tot nog toe heb ik weinig te klagen over Urby. En afgelopen wedstrijd deed Schilder het ook prima.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
Snel maar een linksback scouten, want Jan Vertonghen heeft zijn plaats op het middenveld nu wel verdiend.

Inderdaad, hij speelt gewoon degelijk ! Alleen erg jammer dat hij geen goeie voorzet heeftquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tot nog toe heb ik weinig te klagen over Urby

Nee, dinsdag 7 oktober om 12.00u smiddags.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:34 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de loting voor de Uefa Cup? Vrijdag al?

Dan speelt ie maar heel ongelukkig op die positie.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:48 schreef MaxC het volgende:
Urby heeft toch wel is aangegeven dat hij zich niet echt gelukkig voelt als linksachter?

Is 1 pot nat!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Riep je? Zo ja, moc is niet mijn dorp

Hier staan nog een heleboel foto's in voor eventuele OP. Ik zoek: Ajax foto'squote:Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed idee opzich, ik heb even snel iets neer gezet, zal straks even kijken of ik er nog wat bij kan voegen/fotoshoppen

Ff in m'n werkkalender zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dinsdag 7 oktober om 12.00u smiddags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |