Wacht maar totdat Dario Nederlands leert.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:41 schreef Wooldoor het volgende:
Vertonghen is hard bezig zichzelf binnen een week publiekslieveling te maken met zijn uitspraken, contractverlenging en spel.
Ik denk dat hij het koud gaat krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Vermeer het morgen gaat doen.
Speelt hij dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:17 schreef Dvm86 het volgende:
Cvitanich gaat donderdag zijn eerste punt pakken!
Dinsdag a.s.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:19 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer is de loting voor de groepsrondes dan?
Hopelijk loten we dan nog iets leuks.
Wie niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik hou van Amsterdam, ik hou van Ajax."
Stel die vraag nou niet, voor je het weet zijn al die rare mannetjes weer in dit topic te vinden.quote:
Een gewone tvp is zo saaiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Stel die vraag nou niet, voor je het weet zijn al die rare mannetjes weer in dit topic te vinden.
quote:
Kan dat moment ook niet vinden, had eigenlijk in deze top 10 moeten zitten:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:32 schreef fathank het volgende:
FF vraagje, kan iemand een filmpje vinden van Dani die Patrick Lodewijks in het gezicht trapt? Heb al het eea geprobeerd op youtube maar kan niks vinden
In de zomer van 2003 gestopt met voetballen. Daarna idd presentator geworden. Of hij dat nog steeds doet, geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:06 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Kan dat moment ook niet vinden, had eigenlijk in deze top 10 moeten zitten:
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Hij was presentator geworden toch?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:40 schreef Silenus het volgende:
Andere aanvangstijd Volendam - Ajax
Amsterdam, 01 okt 2008
De bekerwedstrijd FC Volendam - Ajax van woensdag 12 november is twee uur vervroegd. De nieuwe aanvangstijd is 18.45 uur.
Ajax bereikte de derde ronde van de KNVB Beker door FC Utrecht te verslaan. Donderdag 25 september werden de Utrechters met 2-0 geklopt. Luis Suarez opende de score in de ArenA, waarna ook Klaas Jan Huntelaar toesloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |