abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62024254
-
pi_62024275
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw (niet 1000 topics) OP plaatje?
-
pi_62024311
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
Slaat nergens op inderdaad. Huilenberg, wat een klootviool
Sinds de affaire Majstorovic al trouwens
Affaire Majstorovic?
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
Je kan geloof ik een kaart krijgen tot een half uur na de wedstrijd. Ik weet niet hoe lang de wedstrijd af was gelopen toen Huntelaar z'n praatje hield, maar het zou kunnen...
pi_62024322
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:53:54 #5
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_62024411
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuw (niet 1000 topics) OP plaatje?
Dan moeten we toma lief aankijken denk ik
Jawel, je keek.
pi_62024557
Komop zeg KNVB dit gaat nergens over
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:02:08 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62024642
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Sloggi het volgende:
Je kan geloof ik een kaart krijgen tot een half uur na de wedstrijd. Ik weet niet hoe lang de wedstrijd af was gelopen toen Huntelaar z'n praatje hield, maar het zou kunnen...
Haha is dat zo? Dus als Huntelaar nadat 'ie gedoucht heeft nog effe wat zegt tegen een voorbijlopende Braamhaar (ook al gedoucht, KNVB-pak aan) moet hij eerst snel op z'n horloge kijken en dan vliegensvlug uit zijn KNVB-tas nog de gele en rode kaarten zoeken?
Gourmetten of steengrillen?
pi_62024659
KNVB:') ik dacht dat het alleen voorkwam in Rusland ofzo.
AFC AJAX
pi_62024675
Accepteren is schuld bekennen, in beroep gaan is wrs. een hogere straf
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:04:03 #10
82589 S-Two
barba macacu
pi_62024678
Mooi dat Gabri weer minuten heeft gemaakt, hopen dat hij tegen Borac ook wat minuten kan maken en dan weer in de basiself plaats kan gaan nemen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_62024684
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Jasza het volgende:
Komop zeg KNVB dit gaat nergens over
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:05:39 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62024714
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:04 schreef S-Two het volgende:
Mooi dat Gabri weer minuten heeft gemaakt, hopen dat hij tegen Borac ook wat minuten kan maken en dan weer in de basiself plaats kan gaan nemen.
Voor wie zie jij 'm er het liefst inkomen, S-Two?
Ik zou namelijk Enoh en Vertonghen best graag laten staan, en om nou met drie controlerende middenvelders te spelen (zoals in Tilburg) lijkt me ook niet echt een goed plan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62024831
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou namelijk Enoh en Vertonghen best graag laten staan, en om nou met drie controlerende middenvelders te spelen (zoals in Tilburg) lijkt me ook niet echt een goed plan.
Gabri kan ook best als rechtsback spelen denk ik

Verder zou ik Vertonghen en Enoh idd laten staan.
pi_62024929
Steek
Silva v/d Wiel Vermalen Vertonghen

Enoh Gabri
Sarpong
Suarez Cvitanich
Huntelaar

Ondanks het betere spel van vertonghen toch maar links back. Geen beter alternatief?
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:17:25 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_62024998
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Met drie controlerende middenvelders spelen lijkt me ook niet nee, dan heb je te weinig creativiteit en aansluiting naar voren. Ik moet zeggen dat ik de laatste wedstrijden (muv van Feyenoord) alleen de samenvatting heb gezien, dus ik weet niet hoe goed Enoh het gedaan heeft, maar als Gabri weer fit is zou ik met Vertonghen en Gabri gaan spelen. Enoh dan als invaller. Kan die jongen wat meer wennen aan de omgeving, het voetbal hier e.d., en met de blessures/schorsingen zal die genoeg minuten maken.
pi_62025031
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:14 schreef Voltreffer het volgende:
Steek
Silva v/d Wiel Vermalen Vertonghen

Enoh Gabri
Sarpong
Suarez Cvitanich
Huntelaar

Ondanks het betere spel van vertonghen toch maar links back. Geen beter alternatief?
Nah, Vertonghen moet je gewoon op het middenveld houden, dan heb ik nog liever Urby linksback
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:18:53 #17
82589 S-Two
barba macacu
pi_62025035
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Gabri kan ook best als rechtsback spelen denk ik

Verder zou ik Vertonghen en Enoh idd laten staan.
Ik kan me volgens mij één wedstrijd herinneren waarin Gabri rechtsback stond en dat was volgens mij niet zo'n succes. Gabri is een harde werker en een balafpakker en moet je niet op rechtsback zetten. Ik zou gewoon Silva op de rechtsbackpositie zetten en dan Van der Wiel als backup op rechts.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:19:51 #18
82589 S-Two
barba macacu
pi_62025058
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nah, Vertonghen moet je gewoon op het middenveld houden, dan heb ik nog liever Urby linksback
Ben ik het ook mee eens. Vertonghen heeft het prima gedaan als back, maar het blijkt wel dat hij meer tot zijn recht komt op het middenveld. Daarnaast lijkt het alsof Urby eindelijk weer een beetje uit zijn crisis aan het komen is, dus die zou ik gewoon linksback laten staan.
pi_62025206
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:17 schreef S-Two het volgende:

[..]

Met drie controlerende middenvelders spelen lijkt me ook niet nee, dan heb je te weinig creativiteit en aansluiting naar voren.
Ik vind dit zo'n onzin. Op papier misschien, maar je kunt toch beter drie controlerende middenvelders hebben die goed inzicht hebben en dus onze aanvallers goed weten te bedienen in plaats van aanvallende middenvelders te hebben die dat inzicht missen en dus juist weinig aansluiting hebben.

Enoh heeft zoveel kwaliteit en creativiteit dat hij sowieso moet spelen. Gabri is een constante factor die het gehele team beter maakt; hij speelt voor het team. Bovendien komt Vertonghen komt veel beter tot zijn recht op het middenveld, het zou dan ook jammer zijn om hem terug in de verdediging te zetten.

De perfecte opstelling naar mijn idee:

Steek
Silva - Wiel - Vermaelen - Urby
Vertonghen - Gabri - Enoh (of Enoh - Gabri)
Sulejmani
Suarez - Huntelaar (of eventueel Cvitanich)

Sarpong zou dus wegvallen in deze opstelling. Ik ben van mening dat Sulejmani als schakel tussen de controlerende middenvelders genoeg creativiteit biedt om Suarez en Huntelaar te kunnen bedienen. Naast Vertonghen als opkomende middenvelder (dit doet hij vaak genoeg) zijn er dan ook nog twee opkomende backs.
pi_62025261
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef Noshiba het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7980921

ghehe moc! dennis!
Zit Robbert Schilder daar nou op tribune?

[ Bericht 0% gewijzigd door toma op 30-09-2008 15:34:57 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:30:10 #21
82589 S-Two
barba macacu
pi_62025331
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik vind dit zo'n onzin. Op papier misschien, maar je kunt toch beter drie controlerende middenvelders hebben die goed inzicht hebben en dus onze aanvallers goed weten te bedienen in plaats van aanvallende middenvelders te hebben die dat inzicht missen en dus juist weinig aansluiting hebben.
Op zich zou het wel kunnen ja, mits ze die kwaliteit bezitten zoals je zelf ook al aangeeft. Als iedereen fit is zou ik sowieso Aissati opstellen achter Sulejmani, Huntelaar en Suarez. Nu deze geblesseerd is (evenals Sulejmani) zou ik denk ik gaan spelen op de volgende manier:

steek
silva-vd wiel-vermaelen-urby
gabri-de jong-vertonghen
suarez-huntelaar-cvitanic

Hangt er wel een beetje vanaf hoe Siem de Jong en Dario Cvitanic het doen. Zoals ik al zei heb ik de laatste wedstrijden niet gezien en ik weet ook niet hoe ze trainen, anders is het inderdaad misschien verstandig om één van twee in te ruilen voor Enoh.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:33:59 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62025431
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef Suijk het volgende:
Accepteren is schuld bekennen, in beroep gaan is wrs. een hogere straf
Dat is het zure aan dit soort gevallen. Al is het eisen van een voorwaardelijke straf natuurlijk ook geen toonbeeld van een hele harde zaak.
Ik vind dat hij het moet laten voorkomen. Hij heeft de intenties van Braamhaar niet in twijfel getrokken, alleen zijn uitvoer op het veld (terecht imho) en dus is de 'integriteit' van Braamhaar niet ter discussie geweest.
Life is what you make it.
pi_62025623
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:53 schreef jna het volgende:

[..]

Dan moeten we toma lief aankijken denk ik
Heb een aantal OP's (zonder tekening) op m'n pc staan. Kan ook een .php bestandje maken dat ie automatisch andere plaatjes kiest (zoals bij de oude OP).
pi_62025983
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:27 schreef toma het volgende:

[..]

Zit Robbert Schilder daar nou op tribune?
Volgens mij is het hem ja.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62026055
quote:
Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Lol!

Dat is precies wat Vertonghen tegen me zei. ,,Nu scoor ik twee keer en sta ik plots volop in de belangstelling."
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')