Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.quote:

Voetbalt ie bij Ajax?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²

Nee, maar je zou ook eens terug kunnen lezen waar het om ging....quote:
Yup ik vind Van Persie er ook beter in, maar spelers die dat kunnen lijken steeds zeldzamer te worden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of juist wel, Sneijder neemt ze altijd te laag. Ik vind de corners van van Persie altijd fijn.²

Volgens mij had Henk Spaan het erover dat hij verwachte dat hij dit seizoen 1 of 2 wedstrijden zou spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef DurQ het volgende:
heb t al eens eerder gevraagd hier, maar toen geen antwoord gekregen.
Hoe goed is Rodney sneijder op dit moment, en wat is de verwachting van hem (tov zijn broer). En wanneer kunnen we hem in de eerste selectie verwachten?
Iemand enige ideeën?

Pics?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
T is misschien al genoemd.. maar tering Sjonnie.. je hebt een lekkere chick

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?

Haha, dit is een grap toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef Ruiseart het volgende:
http://www.voetbalreport.(...)gen_voor_Defour.html
Iemand al eens gehoord van deze speler? Is het een goede?

Nou ja, zo'n beetje elke post in EK08 en VBL is als bewijs aan te dragen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef Suijk het volgende:
Helaas zullen we je dan ook nooit eens kunnen bewijzen dat je daadwerkelijk geen enkel verstand van voetbal hebt.

quote:Koster: 'Bodul kan Huntelaar doen vergeten'
Jong Ajax kan in aanvallend opzicht bouwen op de kwaliteiten van Darko Bodul. De Kroatische aanvaller kwam de afgelopen zomer over van SC Heerenveen en pakte zo nu en dan al zijn doelpunten mee.
Adrie Koster vindt dat de supporters niet te hard van stapel moeten lopen. 'We moeten niet te hard van stapel lopen', zegt hij in AD Sportwereld. 'Hij heeft wel potentie, maar dat moet hij elke week weer laten zien. We gaan zien hoe hij zich gaat ontwikkelen.'
In een interview vergeleek Bodul zich met oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. Koster vindt dat niet juist. 'Je moet jezelf nooit vergelijken met een ander, want elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten. Bodul is wel balvast en technisch vaardig, maar ik vind het te ver gaan om hem met Ibrahimovic te vergelijken.'
Mocht Klaas Jan Huntelaar in de winterstop vertrekken bij Ajax, dan kan Bodul hem volgens Koster prima opvolgen. 'Hij moet de trainers ervan overtuigen dat wanneer Huntelaar verkocht wordt, ze weten dat zijn opvolger al bij Ajax loopt.

Inderdaad, die gozer is echt fucking goedquote:

Volgens mij iets met een aflopend contract ofzo, of iets met een jeugdcontract. Zoiets staat me bijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Waarom liet Heerenveen hem zo simpel gaan dan?
quote:Ajax haalt Bodul transfervrij op in Friesland
Geschreven op maandag, 14 juli om 17:54
Ajax heeft zich in de aanloop naar het nieuwe seizoen versterkt met een centrumspits. De negentienjarige Darko Bodul zette maandagmiddag zijn signatuur onder een contract dat hem tot 2009 aan de Amsterdammers verbindt. Ajax heeft niet diep in de buidel hoeven tasten voor de in Bosnië geboren aanvaller. Hij komt namelijk transfervrij over van SC Heerenveen, waar hij sinds 2004 speelde. Voor die tijd speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. Allereerst zal Bodul toegevoegd worden aan de selectie van Jong Ajax, meldt de club op zijn officiële digitale thuis.
Behalve het contract voor één seizoen heeft Ajax ook weten te bedingen dat het de overeenkomst met Bodul, die een Oostenrijks paspoort bezit, met nog eens twee seizoenen kan verlengen, tot medio 2011. Na Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani is Bodul de derde aanwinst voorin bij de Amsterdamse club.

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?

Volgens mij wel ja, dus dat zou betekenen dat Enoh ook niet mee zou doen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is die Bodul uberhaupt wel opgenomen in de selectie voor de UEFA cup?
Ik neem aan dat je net als in de CL vantevoren je selectie moet opgeven?

Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:52 schreef Ruiseart het volgende:
Cvitanich moet sowieso in de basis donderdag, maar ik zou het verstandig vinden als van Basten Huntelaar en Suarez rust gunt. Dus Bodul zou best wel een half uurtje in actie kunnen komen

Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Bodul zit niet eens bij de selectie dus dat zal niet gebeuren.

Zelfs Castillion zit erbijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
http://www.uefa.com/footb(...)tition=14/index.html

Ik denk het wel, vanwege dat B list player bij sommige spelers.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
Die foto op UEFA.com[ afbeelding ]
Volgens mij is het trouwens gewoon de spelerlijst, en niet een lijst met wie er wel en niet mogen spelen...

En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Heeft van Basten de selectie voor donderdag dan al bekend gemaakt?
Ik zie de man prima in staat om op het laatste moment iemand over te hevelen van Jong Ajax zonder dat die speler met het eerste meetrainde.

Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet gevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
En dan meteen in de basis zetten terwijl spelers als Leonardo en Martina zich dolgraag willen bewijzen? Dat kun je niet maken, hoe zou jij je voelen als je al tijden bij het eerste meetraint en een jeugdspeler staat in de basis in een wedstrijd waarvan jij dacht mee te kunnen doen.

Als van Basten Bodul eerder zou laten starten dan Leonardo dan kan ie dat contract van Leo beter meteen verscheuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leonardo boeit me geen flikker die gozer mag van mij oprotten. Maar ik ben het met je eens dat je Martina eerst de kans moet geven

lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?quote:

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lezen kan ik nog wel..laat ik het anders formuleren: waarom was heerenveen zo laat?
quote:Bodul kwam transfervrij van de Friese club, vertelde Ajax. Geen contractverlenging bij Heerenveen? “Dat klopt eigenlijk niet”, vertelde de aanvaller tegen highlow.nl. “Ik kreeg wel een contract bij Heerenveen, maar ik voelde me daar niet thuis. En toen kwam Ajax. Dat is een mooie kans hè?”

Dat zegt hij niet. Hij zegt dat Bodul ervoor moet zorgen dat vB weet dat hij Huntelaar op kan volgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 03:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster, wat een debiel is dat ook. Wij moeten niet te hard van stapel lopen, maar vervolgens zegt hij wel doodleuk dat Bodul in de winterstop (mits KJH vertrekt) hem al op kan volgen. Wie moet er nou niet te hard van stapel lopen?

Jij ziet hem regelmatig spelen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, die gozer is echt fucking goed

LOL....dat is ze dus duidelijk niet.quote:

Even als:quote:
quote:43 Calvin Mac Intosh *

Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:50 schreef --HOOLIE-- het volgende:
LOL....dat is ze dus duidelijk niet.
Het is de zus van Boudewijn Zenden ( Charlotte Sophie ) en deze dame heeft gestudeert en is daar nu deeltijds nog mee bezig....

Nee zegt inderdaad niks...dat is waar...maar echt een prototype kamper vind ik haar niet echt....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.

quote:Ajax akkoord met straf 'marchanderen'
AMSTERDAM - Ajax accepteert dat Klaas-Jan Huntelaar als gevolg van zijn uitlatingen over scheidsrechter Eric Braamhaar een voorwaardelijke schorsing van een duel krijgt opgelegd. De Amsterdamse club gaat niet in beroep tegen het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB.
Huntelaar liet zich vorige week na de wedstrijd tegen Feyenoord (2-2) kritisch uit over scheidsrechter Braamhaar. De aanvoerder van de Amsterdammers verweet de arbiter onder meer te “marchanderen”.
Braamhaar kende in de slotfase van het duel Feyenoord een strafschop toe, tot verontwaardiging van Ajax. De Amsterdammers voelden zich benadeeld omdat een overtreding op Luis Suarez aan de andere kant van het veld onbestraft was gebleven. Doelman Henk Timmer van Feyenoord kreeg in de ogen van de Amsterdammers ’slechts’ een gele kaart toen hij de doorgebroken Leonardo vloerde.
telegraaf

quote:Dembélé stond ooit dicht bij een overgang naar Ajax. De Amsterdammers overwogen om naast Tom De Mul en Thomas Vermaelen ook Dembélé bij Germinal Beerschot weg te halen, maar hadden op die positie al Ryan Babel. "En ofwel zou Ryan minder spelen, ofwel Moussa, en daarom besloot Ajax uiteindelijk om Moussa bij Germinal te laten. Moussa lag toen in de balans met Ryan", aldus Urbaint Hasaert, toentertijd directeuropleidingen bij Germinal Beerschot. (Het Laatste Nieuws)

quote:Ajax heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal om Klaas-Jan Huntelaar één duel voorwaardelijk te schorsen geaccepteerd. De spits van de Amsterdammers krijgt de straf vanwege zijn uitlatingen aan het adres van scheidsrechter Eric Braamhaar, na afloop van de Klassieker in De Kuip (2-2).
Huntelaar betichtte de leidsman van marchanderen en nam het hem kwalijk dat Feyenoord-doelman Henk Timmer geen rood had gekregen na een overtreding op Leonardo. "Ik was behoorlijk geïrriteerd doordat we slecht speelden en doordat die scheids zo inconsequent was”, foeterde de spits na afloop. “Hij dúrfde hier denk ik geen rood aan Timmer te geven. Als je niet tegen die druk kunt, dan houdt het op.”
Ook de makkelijk gegeven penalty nadat Michael Mols gewillig naar het gras ging, maakte hem zichtbaar boos. “Ik denk dat dit soort situaties bij ons drie keer is voorgekomen en dan durft-ie niet een strafschop te geven. Ik vond het echt dramatisch. We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt.”
Mocht Huntelaar zich in de toekomst nogmaals op dergelijke wijze misdragen, dan leidt de voorwaardelijke schorsing tot het plaatsnemen op de tribune gedurende één wedstrijd.

Maar op zich wel logisch dat Ajax eieren voor zijn geld kiest. De KNVB kennende, kan een straf in beroep alleen maar slechter uitpakken. Dus onvoorwaardelijk in plaats van voorwaardelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:35 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Achterlijk trouwens dat Ajax akkoord gaat.

Dit kan ik wel beamen. Hier spreek je de waarheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof iets zegt, ik studeer ook. Terwijl ik gewoon een raspauper ben.

Ik ben morgenavond in de Arena, ik hoop dat hij niemand rust geeft. Hoop wel dat het stabiele koetswerk Sno op het veld staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is de selectie voor morgen al bekend? Ik ben wel benieuwd of Marco een aantal jongens rust gaat geven.

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoop wel dat het stabiele koetswerk Sno op het veld staat.²

quote:Ajax dicht bij kwalificatie groepsfase
Amsterdam, 01 okt 2008
De 1-4-overwinning op FK Borac was voor Ajax een goed begin van de UEFA Cup. ,,Toch weet je het met dit soort teams maar nooit", meent Klaas Jan Huntelaar. Het team van Marco van Basten kan donderdag de steun van het publiek uitstekend gebruiken.
Er zit een kern van waarheid in wat de spits zegt over FK Borac. De Servische club liet zich in de heenwedstrijd inderdaad niet zonder slag of stoot naar de slachtbank leiden. De ploeg uit Cacak speelde met veel mensen achter de bal en was erg fel in de duels. Dat resulteerde in twee lastige fases voor de Amsterdammers. Begin eerste en begin tweede helft liep Ajax achter de feiten aan.
,,We startten niet goed en leden veel balverlies’’, constateerde trainer Marco van Basten na afloop. ,,We oogden nerveus. Ik weet niet hoe dat kan. Misschien was het de ambiance.’’ De trainer noemde de jeugdigheid in het team en de daarmee gepaarde onervarenheid als één van de oorzaken. ,,Het is nog te grillig. Maar dit zijn weer leermomenten. Hoe meer ervaring we opdoen, hoe gelijkmatiger het op den duur wordt.’’ Klaas-Jan Huntelaar - goed voor twee treffers in Belgrado - wist nog een andere mogelijke verklaring te noemen voor het soms zo stroeve spel. ,,De spelers van Borac zijn heel onvoorspelbaar. Zij lopen op plekken waar je het helemaal niet verwacht. Dat maakt het soms lastig.’’
Ajax stelde uiteindelijk orde op zaken: 1-4. Een uitslag die het bezoek van FK Borac aan Amsterdam niet meer dan een toeristisch uitstapje mag maken. Voor de Serviërs, in de eigen competitie bepaald geen hoogvlieger, is dat de keiharde realiteit. Voor Ajax ligt een plek in de groepsfase voor het grijpen.
Borac rekende in de voorrondes van de UEFA Cup weliswaar af met Dacia Chisinau en Lokomotiv Sofia; Ajax behoort toch van een andere categorie te zijn. In de Amsterdam ArenA zullen de mannen van trainer Nenad Milovanović de schade dan ook zo beperkt mogelijk willen houden. De ploeg zal daardoor wederom terugvallen op de gesloten 4-5-1-formatie. Loeren op de counter, gekoppeld aan een fysieke speelstijl.
Hoewel een club als Ajax het tegen een dreumes als Borac praktisch nooit goed kan doen, zijn er voor de spelers en technische staf alleen maar winstpunten te behalen. De spelers kunnen hun zelfvertrouwen opvijzelen en goodwill kweken bij het publiek door een zo groot mogelijke uitslag proberen neer te zetten. Terwijl Van Basten, perfectionist als hij is, zal kijken welke aanknopingspunten hij mee kan nemen richting de groepsfase. Want dan begint het Europese avontuur voor Ajax pas echt. www.ajax.nl

Kijk je ervan op dan? Het blijven voetballers he? Nou niet echt de slimste tak van sport. En Wesley zelf ook niet hoor, apart mannetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Beetje triest dat Sneijder nu al vedettegedrag vertoont. Heeft hij helemaal niet nodig namelijk. Als hij een echte man was geweest had ie gewoon Van Persie even opgebeld. Beetje triest om drie maanden later Van Persie aan te vallen op zo iets onbenulligs. Het is fvcking drie maanden geleden... heeft die gast een trauma opgelopen ofzo? Lekker hoog van de toren afblazen.
Jammer.

Geen speld tussen te krijgen. Sneijder denkt ineens dat ie Maradonna is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Beetje triest dat Sneijder nu al vedettegedrag vertoont. Heeft hij helemaal niet nodig namelijk. Als hij een echte man was geweest had ie gewoon Van Persie even opgebeld. Beetje triest om drie maanden later Van Persie aan te vallen op zo iets onbenulligs. Het is fvcking drie maanden geleden... heeft die gast een trauma opgelopen ofzo? Lekker hoog van de toren afblazen.
Jammer.

Maradonna? Wie is dat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Sneijder denkt ineens dat ie Maradonna is.
En zowiezo vind ik van Persie een veel betere speler, ook qua vrije trappen.²

Mocht je willen SCH, de schorsing is voorwaardelijk dus hij speelt gewoon zondag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Is Huntelaar er dan zondag meteen niet bij?

Voorwaardelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:

Jij weet niet wat een voorwaardelijke straf is?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:

Ik bedoel Maradona, maar ik spelde het verkeerd.quote:

Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.quote:

Het is toch een voorwaardelijke schorsing van 1 wedstrijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef SCH het volgende:

quote:Enoh: 'Als jongetje keek ik op televisie al naar Ajax'
In een mum van tijd heeft de onbekende Eyong Enoh zich in het eerste elftal van Ajax gespeeld. Na zijn verrassende debuut in de Klassieker tegen Feyenoord imponeerde de Kameroener als defensieve middenvelder in de thuiswedstrijden tegen FC Utrecht (om de KNVB-Beker) en Vitesse.
Voetbal International vroeg de 22-jarige Enoh naar zijn eerste indrukken van zijn avontuur in de Eredivisie. 'Dit is big news in Kameroen.'
Het moet een onwerkelijke week voor je geweest zijn.
Eyong Enoh: 'Dit is een kleine verrassing, ja. Als je een kans krijgt, moet je die pakken. Dát is de essentie. Maar het gaat allemaal sneller dan ik verwachtte. Ik viel in tegen Feyenoord en speelde daarna twee volledige wedstrijden die we ook nog eens wonnen. Dat is goed voor het team. Ik geniet hiervan, maar wil nog niet te ver vooruitkijken.'
De aanpassing lijkt jou weinig moeite te kosten.
'Het is een voordeel dat ik twee jaar bij Ajax Cape Town heb gespeeld. Daar heerst dezelfde mentaliteit en dezelfde visie. Steven Pienaar geldt nog steeds als voorbeeld voor de jeugd. Ik ben er trots op dat ik dezelfde weg kan gaan. Daarmee hoop ik andere jongens weer aan te moedigen. Ze moeten het idee krijgen dat je het kunt maken in Europa.'
Hoe ben je bij Ajax beland?
'Ik liep stage bij Maccabi Haifa, maar de clubs kwamen er niet uit. Craig Rosslee, mijn coach in Kaapstad, tipte me bij Ajax. Vanaf dat moment ging alles erg snel. Na een korte proefperiode heb ik een tweejarig contract getekend, met een optie voor nog eens twee seizoenen.'
'Voor mij is dit een zeer inspirerende omgeving. Toen ik nog een kleine jongen was, keek ik op televisie al naar Ajax. Vooral de successen in 1995 spraken bij ons tot de verbeelding, omdat Nwankwo Kanu en Finidi George daar een groot aandeel in hadden. Iedereen bewonderde die Afrikaanse spelers enorm. Ik zag wat je kon bereiken als je talent aan een goede instelling koppelde. Nu treed ik in hun voetsporen. Dit is big news in Kameroen.’
En dat voor een man die eigenlijk dokter had willen worden.
'Ik volgde in Kameroen een studie medicijnen. Mijn vader had een goede baan bij de overheid. Hij hamerde op het belang van een gekwalificeerde opleiding. Ik heb dan ook een klein gevecht met hem gevoerd toen ik na twee jaar wilde stoppen om me volledig op het voetbal te kunnen richten. Achteraf is het de juiste beslissing geweest. En nu is mijn vader een supporter geworden.'

Flikker toch op met je KNJB. Doorbijten, die hele zaak sloeg al nergens op. Waarom wordt een Ron Jans niet geschorst? Die trok anders na Heracles-Groningen ook fel van leer tegen de scheidsrechter, en die had nota bene óngelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.

Tuurlijk, maar als je ziet hoe Van Persie zich in de loop der jaren sociaal ontwikkeld heeft, dan kan Sneijder daar nog heel wat van leren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kijk je ervan op dan? Het blijven voetballers he? Nou niet echt de slimste tak van sport. En Wesley zelf ook niet hoor, apart mannetje.

Tsja, wel een raar verhaal zit daar aan vast. Die coach van Enoh tipte Ajax dus dat er echt een fantastisch spelertje rondliep. MvB had daar helemaal geen zin in, z'n selectie was (met Snoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:30 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom wilde ze dan zo nodig af van Enoh bij Cape Town?

Mag ik ook een keer KNJB zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Flikker toch op met je KNJB. Doorbijten, die hele zaak sloeg al nergens op. Waarom wordt een Ron Jans niet geschorst? Die trok anders na Heracles-Groningen ook fel van leer tegen de scheidsrechter, en die had nota bene óngelijk.
KJH doet er goed aan om bij de volgende wanprestatie van de scheidsrechter puur ironische opmerkingen te plaatsen. 'We hebben allemaal duidelijk kunnen zien dat Eric Braamhaar vandaag weer een schitterend staaltje fluiterswerk heeft afgeleverd. Een parel voor het arbiterkorps! Mij is het na deze galavoorstelling van deze sympathieke snuiter dan ook volkomen onduidelijk dat hij geen grote Europese wedstrijden fluit. Bij deze mijn welgemeende complimenten aan Braamhaar, die de wedstrijd absoluut niet heeft doodgefloten en ook niet heeft beinvloed met enkele rare beslissingen. Hij heeft ook geen bril nodig. En hij marchandeert niet. En het is geen mongool.
Knappe aanklager die 'm daar op kan pakken.

Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeekquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de KNJB die durven weer niet door te bijten. Ben benieuwd of ze hem dan de volgende keer ook echt schorsen als ie weer zoiets zegt. Of Ajax laat hem geen commentaar meer geven.
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?quote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
Is Verbeek nu definitief geschorst?
Belachelijk toch?

Verruwing, verruwing. Huntelaar noemt het woord 'marchanderen', oh jeetje toch wat een vlerk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer KNJB zeggen
Voor de rest is het lulkoek wat je zegt. De KNVB trekt terecht ten strijde tegen dit soort verruwing. Volstrekt ongepast. En het is een beetje huilerig om dan altijd weer naar anderen te wijzen: "maar zij deden het ook".
Die kritiek op scheidsrechters is volkomen uit de hand aan het lopen en het is prima om dat in te perken.

Verruwingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer KNJB zeggen
Voor de rest is het lulkoek wat je zegt. De KNVB trekt terecht ten strijde tegen dit soort verruwing. Volstrekt ongepast. En het is een beetje huilerig om dan altijd weer naar anderen te wijzen: "maar zij deden het ook".
Die kritiek op scheidsrechters is volkomen uit de hand aan het lopen en het is prima om dat in te perken.

quote:Schouderblessure zit Stekelenburg dwars
Geschreven op woensdag, 1 oktober om 13:46
Maarten Stekelenburg doet donderdagavond niet mee in de UEFA Cup-wedstrijd van Ajax tegen FK Borac. De doelman van de Amsterdammers kampt met een schouderblessure en moest woensdag de training laten schieten. Stekelenburg liep de blessure afgelopen weekend op, in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (3-0 winst). Kenneth Vermeer zal zijn opwachting maken. Vermeer keepte één keer eerder een wedstrijd in het UEFA Cuptoernooi, tegen IK Start. Sergio Padt, afgelopen maandag nog actief met Jong Ajax, is morgen de reservekeeper.
Ajax verdedigt in de ArenA tegen Borac een 4-1 voorsprong. In de heenwedstrijd waren Klaas-Jan Huntelaar (2x), Luis Suárez en Miralem Sulejmani trefzeker.

Hehe.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeek
[..]
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?

quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom Huntelaar geschorst moet worden omdat hij op nette wijze kritiek uit en waarom je over Verbeek
[..]
dit vind, nadat hij de vierde official geduwd heeft? Persoonlijk contact lijkt me erger dan (terechte) kritiek, niet?

Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]

wat is de bron van dit verhaal? het klinkt allemaal wel erg sneu en amateuristisch van Ajax kant.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, wel een raar verhaal zit daar aan vast. Die coach van Enoh tipte Ajax dus dat er echt een fantastisch spelertje rondliep. MvB had daar helemaal geen zin in, z'n selectie was (met Sno) rond en wat hem betreft hoefde die hele Enoh niet eens te komen. Maargoed, aandringen en ok, hij mocht voor twee weken op stage. (Met het idee vanuit de technische staf: Het zal wel niet veel zijn, maargoed, dan hebben we het een kans gegeven en na twee weken sturen we 'm weer terug naar Kaapstad)
Enfin, hij trainde mee, en na drie dagen was het duidelijk dat ze die Enoh nooit meer mochten laten gaan en is er snel een contract opgesteld.
Gevalletje 'letterlijk uit de lucht komen vallen' dus. Best ironisch dat de allergoedkoopste aankoop straks ook nog ongeveer de beste blijkt te zijn.

En als Pranjic zondag iets zegt over een falende Vink is het weer minder ergquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.

Nee, jij van mening veranderen wanneer het je uitkomtquote:misschien ben ik er anders over gaan denken

Wees blij dat KJH géén grijze muis is en zijn bek opentrekt, zonder mediatrainingsinvloeden. Zit jij op alleen maar clichés te wachten, bij de reacties van spelers na de wedstrijd?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ah, weer een vergelijking met iets anders. Daar grossier je wel in he. Waarom is persoonlijk contact, zoals jij dat noemt, erger? Die duw kan ik me niet herinneren maar misschien ben ik er anders over gaan denken maar het hoeft niet perse erger te zijn. Ik vind dat scheidsrechterbashen echt uit de hand lopen - scheidsrechters zijn vogelvrij verklaard en daar moeten spelers en clubs niet aan meedoen en op worden aangesproken.

Hij is veel te bang dat Huntelaar er zondag een paar inschiet tegen zijn clubje en daarom vermoeit hij ons al een week lang met zijn gehuil.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wees blij dat KJH géén grijze muis is en zijn bek opentrekt, zonder mediatrainingsinvloeden. Zit jij op alleen maar clichés te wachten, bij de reacties van spelers na de wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |