Utrecht schijnt hem graag te willen hebben, volgens Wetzel mag hij nog niet weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef toma het volgende:
Het is wachten wanneer een toppclub hem weghaalt uit Venlo.
Amrabat vind spelen momenteel nog belangrijker dan geld verdienen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Utrecht schijnt hem graag te willen hebben, volgens Wetzel mag hij nog niet weg in de winterstop.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat vind spelen momenteel nog belangrijker dan geld verdienen.
Maar wat zegt dat tegenwoordig nog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
geloof jij het?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in deze vorm speelt bij (bijna) elke eredivisieclub.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Amrabat in deze vorm speelt bij (bijna) eredivisieclub.
Dat kun je hem afleren. Het gaat meer om de techniek dan om zijn beslissingen die kun je nog bijschaven aangeboren talent valt weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.
Onder Van Hanegem wel denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Amrabat in de "ik speel geen enkele bal af" vorm? Denk niet dat die onder Atteveld zou spelen in die vorm.
Weet ik wel zeker, die zoekt al een tijdje een speler die op de linkerflank kan spelen. Nu staat daar als hij fit is die Sanmartean, maar die kan dan centraal gaan ballen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Onder Van Hanegem wel denk ik.
Tioté en Lamah spelen ook gewoonquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Discussie die hier niet thuis hoor, maar waarom denk je dat Tioté het seizoen op de bank begon? Juist.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Tioté en Lamah spelen ook gewoon
goed bezig, zijn laatste doelpunt doet het alleen nietquote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef RayMania het volgende:
Amrabat, lekkere voetballer en moet snel in de winterstop weg.
Doelpunten:
25-08-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Excelsior) 2-1
02-09-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Roda JC) 3-1
10-11-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (VVV-Venlo - Sparta Rotterdam) 2-0
15-12-2007 [ afbeelding ] Nordin Amrabat (FC Twente - VVV-Venlo) 0-1
Assists op:
02-09-2007 [ afbeelding ] Leon Kantelberg (VVV-Venlo - Roda JC) 1-1
02-09-2007 [ afbeelding ] Edwin Linssen (VVV-Venlo - Roda JC) 2-1
02-11-2007 [ afbeelding ] Ekrem Kahya (Willem II - VVV-Venlo) 1-2
Prima dus voor FC Utregquote:Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
Wel zo'n speler die bij een kleine club schitterd maar die waarschsijnlijk bij een topclub tekort komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |