Maffe gast, een tijdelijke ban zou m goed doen. Klote-userquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Juist. Een zelfde sloot sjimz eerder, vreemd.
Ja inderdaad, is al de 3de of 4de. Vreemd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Juist. Een zelfde sloot sjimz eerder, vreemd.
waar ben jij mee bezig mafkees? Het is hier geen ONZ.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is al de 3de of 4de. Vreemd.²
Ja, echt vaag, ik snap er niets van, terwijl ik helemaal geen vreemde sneltoetsen ofzo gebruik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
waar ben jij mee bezig mafkees? Het is hier geen ONZ.
Ik open niet zoveel topics, maar wat is er toch met die SQL zooi?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:19 schreef toma het volgende:
jij beweert dat je er niets aan kunt doen dat je van die maffe kuttopics opent
Dat mag wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef Grulez het volgende:
De VBL Meet; wanneer gaan we los?
Mag dit mooie topic wel sticky
Wat mij betreft geen probleem. Doe we.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef Grulez het volgende:
De VBL Meet; wanneer gaan we los?
Mag dit mooie topic wel sticky
Fijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat mij betreft geen probleem. Doe we.²
Kom je ook, gewaardeerde user?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
check.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:30 schreef _Mike_ het volgende:
Fiskus weer met zijn kut reactie,
De wedstrijddag van denthemen
Bedanktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat naar randverschijnselen toequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nancy vreest fans van Feyenoord
Zie de nieuws / discussie waarde niet echt. Bericht kan makkelijk in randverschijnselen, Feyenoord topic oid.
Nu wordt het een Feyenoord / hooligan bashtopic.
Nee, dat gebeurt per ongelukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof ook niet dat die topics met opzet geopend worden
quote:McAfee heeft automatisch een geïnfecteerd bestand gerepareerd.
Informatie over deze Virus
Opgespoord: W32/Giframer (Virus)
Locatie: C:\Users\****AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\KUMLXDS1\ac_milan_logo_8877[1].gif
Een virus is een zichzelf vermenigvuldigende programma dat uw computer schade kan toebrengen, de beveiliging ervan in gevaar kan brengen en waardevolle bestanden kan beschadigen.
Ik heb de link aangepast naar een ander logoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[UEFA CUP Groep E]Heerenveen, AC Milan, Pompey, Wolfsburg
Mag hier het AC Milaan logo anders want ik kreeg dit :
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de link aangepast naar een ander logo
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef pfaf het volgende:
Als je toch bezig bent borisz, kun je de titel van een gewetens vraag voor de echte voetbalkenner even grammaticaal correct maken en de volgende link in de OP willen plaatsen: www.spatiegebruik.nl ?
Wat schuift het?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Even met mijn zaakwaarnemer overleggen
Thanks voor je opbouwende kritiek. Dat weet ik altijd wel te waarderen. Je hebt gelijk, was meer een posting voor een PM, ik vond het echter wel fijn om dit lekker snel en makkelijk direct te posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze gesprekken mag je voor een PM bewaren BSB.
Ofschoon je hartelijk welkom bent in VBL vereist het wel dat je enigzins inhoudelijk, serieus en ontopic post.
Gelukkig dat je het op de juiste wijze opvat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks voor je opbouwende kritiek. Dat weet ik altijd wel te waarderen. Je hebt gelijk, was meer een posting voor een PM, ik vond het echter wel fijn om dit lekker snel en makkelijk direct te posten.Soort van luiheid dus.
Ik heb hem gePM-ed.²
Zie je, we zijn niet zo moeilijk. Nogmaals dank.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het op de juiste wijze opvat.
Ik was bang dat jij het verkeerd zou opvatten maar ik weet dat dit tegen al jouw normen en waarden zou ingaan.
Vandaar ook deze keuze.
Het blijft een actie-reactie verhaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB in het Ajax-topic? Pfff.
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het blijft een actie-reactie verhaal.
Ik wil best wel weer posts verwijderen die echt offtopic gaan in het Ajax topic maar meer kan ik niet doen.
Ik ben het in beide gevallen met je eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.
Hé, alles oké? Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er komt toch helemaal niks zinnigs uit? Ik weet wel dat jullie niet over bans gaan, maar ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen.
Al mijn posts gaan over Ajax, dus wat dat aan gaat niets off-topics aan, en het is een beetje merkwaardig om een ban aan te vragen voor iemand die een andere mening heeft. Dat is juist het gezellige en knusse van fora, iedereen zijn mening, zolang je maar niet beledigd en respect voor elkander blijft houden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:07 schreef sjimz het volgende:
Ik wil best wel weer posts verwijderen die echt offtopic gaan in het Ajax topic maar meer kan ik niet doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB? Pfff.
Een dagelijkse glimlach op m'n gelaat!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van BSB in het Ajax-topic? Pfff.
Check!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:57 schreef borisz het volgende:
[WK kwalificatie] Nederland - IJsland .
Iets betere OP voor de kwalificatiewedstrijd.
Lachen is gezond.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een dagelijkse glimlach op m'n gelaat!
Ja, zou een interessante optie zijn. Goed idee van je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Is het technisch gezien mogelijk om een knop te ontwikkelen waarmee je bepaalde users gewoon voor jezelf kunt blokkeren?
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Technisch gezien mogelijk, maar dan zal je wel een abo moeten kopen denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Is het technisch gezien mogelijk om een knop te ontwikkelen waarmee je bepaalde users gewoon voor jezelf kunt blokkeren?
Ja dat kan, moet je wel een abo nemen volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
Eensch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
En wat BSB betreft:
Uit de FAQ:
[..]
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.
Moet je abonnee worden. Voor enkele euro's per maand kan het. Er zijn in het verleden ook FF-plugins voor ontwikkeld, maar daar word je tegenwoordig voor gestraft. Zonde, want sindsdien kan ik ook niet meer quickquoten met fokforum_dark als lay-out.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:57 schreef Breach het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:27 schreef pfaf het volgende:
Tennessee >>>>>>> BSB = DAM >>>>>>>>>>>> jorien
Klopt vooral zijn kennis over halve finales op het WK na 1990 was erg noemenswaardig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
BSB en Jorien hebben geen verstand van voetbal. DAM nog een beetje.
Nee, juist leuk inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond jorien ook helemaal niet zo erg
He, bedankt voor je tijd. Het valt allemaal wel mee, kwetsen en beledigen is absoluut niet mijn stijl. Ik heb een mening, en een zeer degelijke ook. Het is fijn toeven hier, echt.quote:
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond jorien ook helemaal niet zo erg
Ontzettende appel die je bent, ik zeg toch ook niet dat je kwetst en beledigdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He, bedankt voor je tijd. Het valt allemaal wel mee, kwetsen en beledigen is absoluut niet mijn stijl. Ik heb een mening, en een zeer degelijke ook. Het is fijn toeven hier, echt.²
Fijn wil ik hem niet noemen. Maar hij overschreed slechts op enkele momenten een grens. Jij zoekt continu de grens van het irritante op omdat je het leuk vind dat mensen zich daaraan storen en jou in feite niks verweten kan worden omdat je ontopic blijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?²
Mijn expertise omtrent voetbal kun je niet in twijfel trekken. Dat zou ridicuul zijn. Ik sta bekend om mijn feeling voor talenten en mijn oog voor balvaardige spelers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:29 schreef TerroRobbie het volgende:
BSB en Jorien hebben geen verstand van voetbal. DAM nog een beetje.
Ik weet nog wel een heel balvaardige Heerenveen-fan. Misschien moet je daar eens mee gaan praten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn expertise omtrent voetbal kun je niet in twijfel trekken. Dat zou ridicuul zijn. Ik sta bekend om mijn feeling voor talenten en mijn oog voor balvaardige spelers.²
Ik geef toch aan waar hij zich niet aan houdt..? Wat mij betreft kun je daar best weleens naar kijken. Als mods het goed vinden dat iemand heel veel users plezier ontneemt om te reageren of users continu loopt te irriteren dan is dat zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef RayMania het volgende:
Gaan we het nu over allerlei users hebben aan wie jullie je wel of niet ergeren? Daar schiet niemand wat mee op. Er zijn altijd wel users die het bloed onder je nagels vandaan halen, maar voor een langdurige ban is wel wat meer nodig. DAM discussieert bijvoorbeeld op een irritante manier (vind ik dan), daar kun je je aan ergeren, maar dát is nog geen reden voor een ban. Daar komen andere dingen bij kijken; dingen die die policy overschrijden.
Als BansheeBoy er gewoon voor zorgt dat hij inhoudelijk meepost en niet offtopic gaat in de topics waarin hij reageert, dan is er geen probleem.
Ja, mij stoort het ook. Maar BansheeBoy heeft een waarschuwing gehad, dus nu kijken we het aan. We gaan niet gelijk een banaanvraag doen. Users mogen ook eerst laten zien dat ze hun gedrag verbeteren. Doen ze dat niet, dan is het pech voor hun. Simple as that.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef Breach het volgende:
En wat BSB betreft:
Uit de FAQ:
[..]
De man irriteert (bewust) tig users. En hij geniet ervan als mensen erop reageren. Dat lijkt mij storend genoeg. Jorien en DAM werden wel voor langere tijd wegestuurd terwijl deze gast veel meer mensen lastig valt. Een blik in zn postgeschiedenis leert dat hij niet alleen in VBL zo is.
Ok, dat van die waarschuwing wist ik niet. In dat geval zeg ik kwestie van tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, mij stoort het ook. Maar BansheeBoy heeft een waarschuwing gehad, dus nu kijken we het aan. We gaan niet gelijk een banaanvraag doen. Users mogen ook eerst laten zien dat ze hun gedrag verbeteren. Doen ze dat niet, dan is het pech voor hun. Simple as that.
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Jij zoekt continu de grens van het irritante op omdat je het leuk vind dat mensen zich daaraan storen en jou in feite niks verweten kan worden omdat je ontopic blijft.
Zie m'n post hierboven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik geef toch aan waar hij zich niet aan houdt..? Wat mij betreft kun je daar best weleens naar kijken. Als mods het goed vinden dat iemand heel veel users plezier ontneemt om te reageren of users continu loopt te irriteren dan is dat zo.
Maar hij geniet alleen maar van deze 'onschendbare' status.
Zelfkennis is schaars bij veel mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.²
Als je eerst eens stopt met je loze emoticons, want dat versterkt je beargumentatie bepaald niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je het verse gezegde:"Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?" Want ik voel me echt niet aangesproken met wat je hier zegt.²
Ja, daar weet ik ook niets van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok, dat van die waarschuwing wist ik niet. In dat geval zeg ik kwestie van tijd.
Dan kan ik er nog wel meer opnoemen hoor. Mij irriteert het niet, gewoon lezen met een glimlach en reageren op iets waar je wel wat over te melden hebt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:58 schreef Grulez het volgende:
Ik snap het standpunt wel, maar hij is natuurlijk een geheel nutteloze user.
Maar wat wil je bewerkstelligen met je posts?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, daar weet ik ook niets van.Ik ben helemaal niet gewaarschuwd.
En dan de belangrijke vraag: ik beledig niet noch kwets ik iemand, en ik blijf altijd ontopic. En onzin posten ben ik zwaar op tegen, daarom zie me nauwelijks tot niet in ONZIN.
Nee, we komen er wel. Alvast bedankt voor het wederzijdse begrip waar ik op reken.²
Ik moet regelmatig om hem lachen, dat vind ik vrij nuttig. Er zijn maar weinig users die dat voor elkaar weten te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:58 schreef Grulez het volgende:
Ik snap het standpunt wel, maar hij is natuurlijk een geheel nutteloze user.
ik denk dat je de enigste bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet regelmatig om hem lachen, dat vind ik vrij nuttig. Er zijn maar weinig users die dat voor elkaar weten te krijgen.
Zonde.quote:
vind ik buitengewoon humoristisch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, alles oké? Ik heb je een PM gestuurd.
Ik heb het idee dat je mij niet op waarde schat, ik heb een oog voor talent. Ik wil niet overdrijven en echt kewl overkomen en zo: maar het is geen toeval dat Arsene Wenger vaak juist die spelers koopt die ik op het oog heb.
Uitslag komt nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de zomerquiz?
of heb ik dat gewoon gemist
Yup, Banshee is gewoon grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde.
Post als deze:
[..]
vind ik buitengewoon humoristisch.![]()
Om nog maar te zwijgen over stabiele negers.
Genoteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
Spammert
Het grote Trond Sollied topic #1
Komische Voetbal Quotes deel 2
Ik blijf van mijn medemodje zijn post af.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #31
Kan iemand deze offtopic post van een mod misschien even verwijderen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
Ik blijf van mijn medemodje zijn post af.
quote:
Wat ben ik blij dat je dat zegt. Ik kan me er nl. helemaal in vinden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfkennis is schaars bij veel mensen.
Omdat ik het niet heel offtopic vind dus geen reden om het gelijk te verwijderen.quote:
.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #31
Kan iemand deze offtopic post van een mod misschien even verwijderen.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is een Centraal randverschijnselen topic. Nigeria-Marokko is slechts een recent onderwerp.
Overigens vind ik het een debiel topic, om op internet over randverschijnselen te gaan praten.
Wij stellen dat niet... Dat is gewoon het doel van deze reeks. Omdat er destijds geen centrale "hooliganse, harde kern" topic was en dit soort posts over verschilllende topics verspreid stonden waar bepaalde mensen niet zo blij mee waren is er in overleg met de mods besloten om deze reeks aan te maken. Met de naam randverschijnselen. Andere bagger hoort hier dus niet thuis. Maar in het opmerkelijke voetbalnieuws topic oid.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:
Dat jullie randzaken gelijk alleen aan hooliganisme stellen is niet mijn probleem.
Ja we kapen het ook echt hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar als jij en je andere newbie modvriendjes het topic willen gaan kapen, veel plezier
Ouwe koeien uit de sloot halen.Hehehehequote:
De post die G_S heeft geplaatst hoeft niet weggehaald te worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja vooral alleen op een zin reageren. En niet inhoudelijk op de rest ingaan. Maar dat zal wel komen omdat het niet voor iedereen meevalt om zijn ongelijk toe te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |