Selectie IJslandquote:De volledige selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool) Mark van Bommel (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Schalke 04), John Heitinga (Atlético Madrid), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Nigel de Jong (HSV), Jan Kromkamp(PSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Dirk Marcellis (PSV), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Edwin van der Sar (Manchester United), Wesley Sneijder (Real Madrid), Henk Timmer (Feyenoord), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Michel Vorm (FC Utrecht) en Demy de Zeeuw (AZ).
Gespeeld wordt er in dequote:De volledige selectie:
Doel: Arni Gautur Arason (Odd Grenland) en Gunnleifur Gunnleifsson (HK Kopagovur)
Verdediging: Indridi Sigurasson (SFK Lyn), Hermann Hreidarsson (Portsmouth), Kristjan Sigurasson (SK Brann), Gretar Steinsson (Bolton Wanderers), Birkir Savarsson (SK Brann), Bjarni Eiriksson (Valur Reykjavik) en Ragnar Sigurasson (IFK Goteborg)
Middenveld: Brynjar Gunnarsson (Reading), Stefan Gislason (Brondby IF), Emil Hallfredsson (Reggina), Palmi Palmason (Stabaek IF), Helgi Danielsson (IF Elfsborg), Theodor Bjarnason (SFK Lyn), Aron Gunnarsson (Coventry City), David Vidarsson (FH Hafnarfjordur) en Arnor Smarason (sc Heerenveen)
Aanval: Eidur Gudjohnsen (FC Barcelona), Heidar Helguson (Bolton Wanderers), Veigar Pall Gunnarsson (Stabaek IF) en Gudmundur Steinarsson (Keflavik)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:10 schreef BasEnAad het volgende:
IJsland kan de vliegtickets niet meer betalen..
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Bij IJsland zit niemand op de bank
M'n koffie!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Deze is beter:quote:
Selectie IJslandquote:De volledige selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool) Mark van Bommel (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Tim de Cler (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Schalke 04), John Heitinga (Atlético Madrid), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Nigel de Jong (HSV), Jan Kromkamp(PSV), Dirk Kuyt (Liverpool), Dirk Marcellis (PSV), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (Blackburn Rovers), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Edwin van der Sar (Manchester United), Wesley Sneijder (Real Madrid), Henk Timmer (Feyenoord), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Michel Vorm (FC Utrecht) en Demy de Zeeuw (AZ).
Gespeeld wordt er in dequote:De volledige selectie:
Doel: Arni Gautur Arason (Odd Grenland) en Gunnleifur Gunnleifsson (HK Kopagovur)
Verdediging: Indridi Sigurasson (SFK Lyn), Hermann Hreidarsson (Portsmouth), Kristjan Sigurasson (SK Brann), Gretar Steinsson (Bolton Wanderers), Birkir Savarsson (SK Brann), Bjarni Eiriksson (Valur Reykjavik) en Ragnar Sigurasson (IFK Goteborg)
Middenveld: Brynjar Gunnarsson (Reading), Stefan Gislason (Brondby IF), Emil Hallfredsson (Reggina), Palmi Palmason (Stabaek IF), Helgi Danielsson (IF Elfsborg), Theodor Bjarnason (SFK Lyn), Aron Gunnarsson (Coventry City), David Vidarsson (FH Hafnarfjordur) en Arnor Smarason (sc Heerenveen)
Aanval: Eidur Gudjohnsen (FC Barcelona), Heidar Helguson (Bolton Wanderers), Veigar Pall Gunnarsson (Stabaek IF) en Gudmundur Steinarsson (Keflavik)
Zo simpel, toch zo geniaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Hij is leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Beter dan Kromkamp sowieso.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef Ajaxfan het volgende:
De Jong als rechtsback lijkt me niet heel handig, hij gaat vaak nogal ruw het duel in.
Rood staan tegen IJslandquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef tong80 het volgende:
Straks krijgt van der Sar rood en wordt ie geschorst voor 2 wedstrijden.
quote:KATWIJK - Dirk Marcellis debuteert zaterdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de WK-kwalificatie tegen IJsland waarschijnlijk in de basisformatie van het Nederlands elftal. De verdediger van PSV krijgt als rechtsback vermoedelijk de voorkeur boven Jan Kromkamp.
De twintigjarige Marcellis maakt deze week voor het eerst deel uit van de selectie van Oranje. Bondscoach Bert van Marwijk selecteerde de talentvolle verdediger omdat John Heitinga en Khalid Boulahrouz wegens blessures niet inzetbaar zijn.
Bondscoach Bert van Marwijk wilde zijn basisopstelling vrijdag na de training zoals gebruikelijk niet prijsgeven, maar niet Kromkamp maar Marcellis acteerde tijdens het partijspelletje als rechtsback in de beoogde basisformatie.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Rood staan tegen IJsland
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Rood staan tegen IJsland
[ afbeelding ]
Die andere was echt leuker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze is beter:
Bij Ijsland is de bank leeg.²
Dat hangt af van je aandeel in de winstquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:49 schreef DeTolk het volgende:
Hoe doet IJsland het nu met eventuele winstpremies?
Gezien de situatie zal Kenneth Goudmijn zijn rentree maken op de voetbalvelden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:54 schreef sjimz het volgende:
Ik heb vernomen dat Frank Rijkaard daar de nieuwe coach wordt.
Samen met Zuiverloon heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezien de situatie zal Kenneth Goudmijn zijn rentree maken op de voetbalvelden.
Precies. Aad Leenheer zal ook wel van de partij zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Zuiverloon heb ik begrepen.
Bij de uitgang direct inleveren bij Wouter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:49 schreef DeTolk het volgende:
Hoe doet IJsland het nu met eventuele winstpremies?
Nee die traint momenteel de doelman van Nothingham Fortisquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef sjimz het volgende:
Zou Gordon Banks de keeperstrainer zijn van IJsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the primary role of the government is to protect the property from the majority
Jij zou in IJsland niet meer kunnen bestaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef Pinpas het volgende:
De Nederlanders hebben nog een rekening te vereffenen met IJsland
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:54 schreef Pinpas het volgende:
Hoe noem je een redding van de IJslandse keeper?Dan zal die keeper wel dramatisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyhow kat in het bakkie.
5-0.
3x Huntelaar
1x Ibi
1x Kromkamp
ik verwacht meer van Kuyt en Babelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-0. Het zal een lastige pot worden, wat geen schande is. Hopelijk is Huntelaar wel scherp tho'. Van hem moet veel komen vanavond.
Ik denk inderdaad dat veel van Raffie af zal hangen vanaaf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:49 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht het meest van van der Vaart
Ik had liever Ibi daar zien staan. Babel vind ik vooral sterk als hij in mag vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Babel - Steinsson wordt ook wel interessant. Ik heb Babel die strijd toch vaak zien winnen.
Denk het helaas ook ja.. als we maar winnen hé!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben bang dat het een slaapverwekkende pot wordt.
Natuurlijk, maar Edwin is terugquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben bang dat het een slaapverwekkende pot wordt.
Nee joh. Harry is tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:03 schreef Shoombak het volgende:
Jezus die Harry Vermeegen is echt irritant.
Dat onderschaten we wel eens. Dit is een perfect resultaat voor Nederland. Een gelijkspel is bijna hetzelfde als een nederlaag tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef WeebI het volgende:
Schotland en Noorwegen hebben tegen elkaar punten verloren, dus dat begint al uitstekend vandaag
Jawel...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nederland heeft toch nog helemaal geen drie penalty's gehad onder van Marwijk??
Ja penalty's tegen, maar dat vroeg Harry nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jawel...
Van Bronckhorst veroorzaakte penalty tegen Rusland
Stekelenburg veroorzaakte penalty tegen Australië
Huntelaar veroorzaakte penalty tegen Macedonië
O bedoel je dat...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja penalty's tegen, maar dat vroeg Harry nietDie kerel had het antwoord goed en had anders in de jury gezeten
Marcellis is geen Vlaar hoor... die lust die IJslanders rauw!!!quote:
Alsof jij van voetbal houdtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef MissHobje het volgende:
Kan iemand mij steeds de score ff dopor pm-en ?? zit op werk kan nie kijken enzo
Het staat nog 0-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef MissHobje het volgende:
Kan iemand mij steeds de score ff dopor pm-en ?? zit op werk kan nie kijken enzo
Gewoon dit topic volgen Hobbekequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef MissHobje het volgende:
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=158quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef Piaf het volgende:
Dames en heren..............is dit live te zien op internet by any chance? ik heb geen TV waar ik nu zit en IK WIL DE WEDSTRIJD ZIEN
kan iemand het verlossende woord geven?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20684&part=sportsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef Piaf het volgende:
Dames en heren..............is dit live te zien op internet by any chance? ik heb geen TV waar ik nu zit en IK WIL DE WEDSTRIJD ZIEN
Dat is dus het lastige op mijn werk.. drukte enzo.. voor ik het weet loop ik 3 topquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oranje wel ja.. en doe nou eens lief tegen mij
whehe lol die werkt wel hierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:17 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
http://www.garnierstreami(...)elect.asp?stream=158
Alsof het niets is
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:28 schreef Shoombak het volgende:
wanneer komen die uitzendrechten weer eens vrij?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Moeten die stukjes met Harry Vermeegen grappig zijn ofzo? Zo'n hyperactieve 'gezellige' kerel loopt er in elke voetbalkantine.
JAWOHL.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:28 schreef Shoombak het volgende:
Wat een bullcrap verhaal weer bij SBS6, wanneer komen die uitzendrechten weer eens vrij?
Die maakt ze nu al in elk blok, de hoer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef Fukjoeman het volgende:
1 leuke opmerking van Arlette
We spelen tegen een fokking voetbaldwerg. Om daar al een shirt voor te dragen gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En jij hebt dus je lolbroek aan begrijp ik?
Die had ik de hele dag al aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We spelen tegen een fokking voetbaldwerg. Om daar al een shirt voor te dragen gaat me iets te ver.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:36 schreef Kriegel het volgende:
OMG IKKANDESPANNINGNIETAAANNNN!1!1!!!![]()
whehe... en toen bleek het waarheid te wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Grétar Steinsson zegt:
0-6 voor IJsland
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We spelen tegen een fokking voetbaldwerg. Om daar al een shirt voor te dragen gaat me iets te ver.
Ja ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
whehe... en toen bleek het waarheid te worden
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eisjland hep een geweldige serie neergezet.
Dat zie je Leo Oldenburger nou nooit doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:40 schreef gitaarsnaar het volgende:
zag je hans z'n haar goed doen?????
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eisjland hep een geweldige serie neergezet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:45 schreef BB-King het volgende:
Marcellis zingt mee... wat een held.
beter dan de toppers die het zingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
BOOEEEEEEEEEE wat was dat een josti band zeg die de muziek speelde
Jij had liever Jim of Maud ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
BOOEEEEEEEEEE wat was dat een josti band zeg die de muziek speelde
Toch leuk dat een vader, zoon en een verre neef in hetzelfde elftal spelen.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
rechterflank: Dirk en Dirk
linkerflank: Gio en Rio
http://www.sbs6.nl/web/show/id=228873/langid=43quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:15 schreef Piaf het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Die IJslandse bondscoach schijnt weinig krediet te hebben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Die IJslandse bondscoach schijnt weinig krediet te hebben
moet lukken met dat ijskonijn van een huntelaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop dat ze snel scoren want dan is alvast het ijs gebroken.
kun je lang wachten want huntelaar gaat niet scoren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop dat ze snel scoren want dan is alvast het ijs gebroken.
En ik heb zin in ijsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
moet lukken met dat ijskonijn van een huntelaar
Hij had al uit die corner binnen kunnen koppen als ie z'n hoofd koel had gehouden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:51 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
moet lukken met dat ijskonijn van een huntelaar
Ach, tot dusver valt ie mij ook best voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:50 schreef tong80 het volgende:
Tot dusver valt de wedstrijd me niet tegen.
werkt dit bij iemand? invalid link?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef WeebI het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=228873/langid=43
Daar kun je het ook gewoon zien. Niet van die gare sopcaststreams die maar half werken met beeldkwaliteit uit 1963.
Werkt gewoon. Licensie downloaden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:55 schreef kletskop het volgende:
[..]
werkt dit bij iemand? invalid link?
ok voor Mac dus niet, moet ik dat hoerige windows op gaan startenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Werkt gewoon. Licensie downloaden.
Voor ijs zeker...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef Palmboom313 het volgende:
En we gooien nog even wat reclame door het beeld
Helaas staat de IJslandse regering garant voor de eerste 20.000.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Stond de Nederlandse regering ook maar garant voor goede grappen in dit topic
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joris heeft z'n achternaam wel mee hè?
Waarschijnlijk een upskirt van Beatrix ofzow.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De onthulling die Nederland zal schokken.
Paupergrafzender.
Of IJsland is niet gemaakt van ijs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een upskirt van Beatrix ofzow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me geen 10 doelpunten herinneren van Oranje. En ik ben al oudquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef BB-King het volgende:
Een ouderwetse 10 10 10 zou ook wel leuk zijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:07 schreef Palmboom313 het volgende:spuit11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:06 schreef tong80 het volgende:
Ik juichde niet eens bij het doelpunt.
Herkenbaar ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:07 schreef Palmboom313 het volgende:Jij kwam net je nest uit zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom met m'n geheugen niet verder dan 6-1 tegen yoegoslavie in 2000.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen 10 doelpunten herinneren van Oranje. En ik ben al oud
9-0 tegen Noorwegen in '72quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef knetterdetetter het volgende:
[..]
Ik kom met m'n geheugen niet verder dan 6-1 tegen yoegoslavie in 2000.
Maar ik zie vast wel wat over het hoofd
oh was al gepostquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij kwam net je nest uit zeker?
Jah. Een keertje geen buitenspel staan. Dit is al de vierde keer deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar kon ie ook veel aan doen ja.
Het moment van zojuist toch niet? Toen nam ie per ongeluk een speler mee. Daarvoor werd er gefloten meende ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jah. Een keertje geen buitenspel staan. Dit is al de vierde keer deze wedstrijd.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij leek meer op:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |