Bij de uitgang direct inleveren bij Wouter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:49 schreef DeTolk het volgende:
Hoe doet IJsland het nu met eventuele winstpremies?
Nee die traint momenteel de doelman van Nothingham Fortisquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:49 schreef sjimz het volgende:
Zou Gordon Banks de keeperstrainer zijn van IJsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the primary role of the government is to protect the property from the majority
Jij zou in IJsland niet meer kunnen bestaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef Pinpas het volgende:
De Nederlanders hebben nog een rekening te vereffenen met IJsland
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:54 schreef Pinpas het volgende:
Hoe noem je een redding van de IJslandse keeper?Dan zal die keeper wel dramatisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:59 schreef Plastic_Power het volgende:
Bij IJsland zit niemand op de bank
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyhow kat in het bakkie.
5-0.
3x Huntelaar
1x Ibi
1x Kromkamp
ik verwacht meer van Kuyt en Babelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-0. Het zal een lastige pot worden, wat geen schande is. Hopelijk is Huntelaar wel scherp tho'. Van hem moet veel komen vanavond.
Ik denk inderdaad dat veel van Raffie af zal hangen vanaaf.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:49 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht het meest van van der Vaart
Ik had liever Ibi daar zien staan. Babel vind ik vooral sterk als hij in mag vallen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Babel - Steinsson wordt ook wel interessant. Ik heb Babel die strijd toch vaak zien winnen.
Denk het helaas ook ja.. als we maar winnen hé!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben bang dat het een slaapverwekkende pot wordt.
Natuurlijk, maar Edwin is terugquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben bang dat het een slaapverwekkende pot wordt.
Nee joh. Harry is tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:03 schreef Shoombak het volgende:
Jezus die Harry Vermeegen is echt irritant.
Dat onderschaten we wel eens. Dit is een perfect resultaat voor Nederland. Een gelijkspel is bijna hetzelfde als een nederlaag tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef WeebI het volgende:
Schotland en Noorwegen hebben tegen elkaar punten verloren, dus dat begint al uitstekend vandaag
Jawel...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
Nederland heeft toch nog helemaal geen drie penalty's gehad onder van Marwijk??
Ja penalty's tegen, maar dat vroeg Harry nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jawel...
Van Bronckhorst veroorzaakte penalty tegen Rusland
Stekelenburg veroorzaakte penalty tegen Australië
Huntelaar veroorzaakte penalty tegen Macedonië
O bedoel je dat...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:08 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja penalty's tegen, maar dat vroeg Harry nietDie kerel had het antwoord goed en had anders in de jury gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |