Waarom zou ik dingen zeggen die ik niet meen? Alleen om jou beter te laten voelen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef SCH het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen: SCH, begrijp het niet maar vervelend dat je dat zo voelt, dat was niet mijn bedoeling. Ik zal er nog eens over nadenken en wellicht komen we er nog eens op terug. Dat is goed moderatorschap!!!
Je blijft maar olie op het vuur gooien door me weer zielig te noemen en dergelijke. Ik snap je niet en snap ook niet waarom je wilt modereren als je weigert om ook maar een beetje aan reflectie te doen.
Omdat het bij je taak als moderator hoort om de dingen die users zeggen serieus te nemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dingen zeggen die ik niet meen? Alleen om jou beter te laten voelen?
Ik kan het niet begrijpen dat een volwassen man zich vernederd en gekwetst voelt over eenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat het bij je taak als moderator hoort om de dingen die users zeggen serieus te nemen.
Die smiley ervaar ik als uitermate kwetsend, ophitsend en vernederend - dat hoef jij niet te vinden maar je kan het wel gewoon serieus nemen. Dat je je daar blijkbaar te groot voelt, vind ik teleurstellend.
Ik snap dat je het niet meteen begrijpt, maar heb je enige moeite gedaan om het te begrijpen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen dat een volwassen man zich vernederd en gekwetst voelt over eensmiley op een internetforum.
Als je allemaal even niet aan kan doe dan gewoon je computer even uit, tel tot 10, ga lekker even naar buiten, weet ik veel wat.
Het lijkt wel als of jij altijd alles over de top wil dramatiseren terwijl je eigen gedrag erger is.
Ja en toen kwam ik al tot de conclusie dat ik het waanzin vond.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet meteen begrijpt, maar heb je enige moeite gedaan om het te begrijpen?
Je hebt mij nog helemaal niet gevraagd waarom ik dat zo ervaar, dat zou een begin zijn. Je hebt direct een conclusie getrokken. Dat is het hele punt ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en toen kwam ik al tot de conclusie dat ik het waanzin vond.
Waarom voel je je zo SCH?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt mij nog helemaal niet gevraagd waarom ik dat zo ervaar, dat zou een begin zijn. Je hebt direct een conclusie getrokken. Dat is het hele punt ook.
En hoezo het einde van de wereld? Denk je dat echt? Het is internet, daar hebben we het toch over. Maar ik neem het wel serieus als we hier aan het praten zijn.
Zo erg zeik ik toch niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, en dan zeggen ze wel eens over mij dat ik een zeikerd ben en niet spoor
Dat wordt altijd gezegd over de luizen in de pels en klokkenluiders enz.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo, en dan zeggen ze wel eens over mij dat ik een zeikerd ben en niet spoor
Pas nou op met die smiley.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, SCH wat een gejank
En inderdaad, het gaat nergens over. Sjimz was het met mij eens en postte een smiley. Mogen mods dan helemaal geen mening meer hebben?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:06 schreef pfaf het volgende:
Hebben jullie het nieuwe album van Blitzen Trapper al gehoord? Is echt tov!
als dat volgens de mods geen trolls zijn dan is het op zijn minst wel offtopicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.
Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.
En dan mag ik niet pissed zijn?
De helft maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef dndiek het volgende:
Dat kan ook nooit goed gaan met zoveel Ajax-mods
Ja ja, uiterlijke schijn noemen ze datquote:
De andere helft bestaat uit vrienden van de jodenquote:
Bos81 gewoon. PM hem gewoon, zal van het weekend wel een reactie geven denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er op dit moment over de toto ik had daar een vraag over via pm ff
Verbeterde versie.De titel van het 1e topic kan ook aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Was het idee, nu doorgevoerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Gewoon geen _Mike_ / Dj_Davy (of wie het ook doen) plaatjes posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom is mijn bericht gewijzigd? Live eredivisieverslagen #25: Boeren vs SuperBoeren
Ajax-moderatie.
Zal er even naar kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
Ja, klopt. We hielden hem al in de gaten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
AFC AJAX #1080 : Dan maar de UEFA CUPquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef Breach het volgende:
Is er geen Ajax topic op het moment of wil ik het gewoon niet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |