abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61983928
Staat erin, toma

Hij is echt heel erg goed
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61983997
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 28 september 2008 22:34 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Staat erin, toma

Hij is echt heel erg goed
Bedankt !
pi_62001395
Warmlopen

Zijn dit soort vraagjes niet iets voor het centrale vraagbaak topic topic.
pi_62001520
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Warmlopen

Zijn dit soort vraagjes niet iets voor het centrale vraagbaak topic topic.
Dat zijn ze inderdaad.
Ik denk dat het topic nog te onbekend is bij de fokkers.
pi_62004102
Jezus, die tekening . Geweldig.

Thanks toma, zal 'm in de *txt van de OP zetten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62029044
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal trivia

Quiztopic.
Dank je.
Slotje zit erop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 oktober 2008 @ 13:57:01 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62049259
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
Lieve RayMania

even voor je linkjestopic

Het grote Edison Mendez topic mag van "Buitenlandse spelers spelend in het buitenland:" naar "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:

verder mogen er volgens mij een aantal spelers uit "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:"
Het Luque topic! : Naar Ajax!
Krisztiįn Vadócz: de magische Magyaar

Deze mag misschien naar Nederlandse spelers toe aangezien hij vooral uitkomt voor Oranje? Het grote Nordin Amrabat topic #1

en misschien is er ergens nog een plaatsje voor dit topic? Het VBL 5 jaar jubileum topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62049428
Ja, ik weet het. Alleen heb ik het gewoon te druk de laatste tijd. Vorige week was ik niet thuis en ik heb elke avond wel iets te doen tegenwoordig. Misschien vanavond, maar anders wordt het van het weekend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 oktober 2008 @ 14:22:01 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62049863
ow prima, was alleen bang dat je het perongeluk gemist had
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62050136
Nee, had het gelezen .
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 oktober 2008 @ 18:53:07 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62057358
Ajax en Borac graag omwisselen .

FK Borac - Ajax #3
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62057406
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef borisz het volgende:
Ajax en Borac graag omwisselen .

Ajax - FK Borac [donderdag 2-10-08]
check.
pi_62061878
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe. Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten. Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer. Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?

Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem. Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden, daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open. Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.

Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Een andere mening is niet erg, ook niet in het Ajax topic. Maar jij vindt het dan raar dat het niemand met je eens is. Je zit in het Ajax topic en je bent tegen Huntelaar, dan kun je natuurlijk niet op veel bijval rekenen.
Je voelt je dan aangevallen (onder andere) door sjimz, wat nergens voor nodig is.
Als je gewoon doorgaat met de discussie over Huntelaar is er niks aan de hand.
Maar als je het ook op sjimz moet betrekken, dan vind ik dat offtopic gaan en zeg ik tegen enkele users dat ze daar niet op in moeten gaan, omdat je anders bezig blijft.
Want als ik die posts (over sjimz) van jou had verwijderd, was het natuurlijk ook weer niet goed geweest.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62062036
Even de discussie maar naar dit topic verplaatst want het bleef wel heel erg lang hangen in dat topic:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe.
Hoezo maak ik mensen dan belachelijk? Daar ben ik me echt niet van bewust.
quote:
Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten.
Ik schat een discussie zeker wel op waarde. Het is alleen belachelijk dat jij overal iets achter zoekt.
Nu beschuldig je me weer van niet eerlijk jureren in het Voetbal onderschrift topic terwijl ik die van jou echt niet leuk genoeg vond voor de top 3. Kan gebeuren toch? Hoef je je niet voor te schamen want meerdere onderschriften kwamen niet in die top 3.
quote:
Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer.
Het blijkt dat het moeilijk volwassen te reageren is op iemand die mij zelf niet als een volwassene behandelt. Voor referenties verwijs ik je naar je posts in het voetbalonderschriftcompetitie topic.
Of vind je dit wel een volwassen reactie:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?

Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.

quote:
Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?
Nee want als iemand jou op kwetsende wijze een nicht noemt en ik zie dat dan edit en note ik dat gewoon.
Daar vind ik namelijk niets lachwekkends aan.
quote:
Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem.
Nee hoor, hoe kan ik iemand nou met een alleen aanmoedigen?
Jij geeft ze zelf de benzine voor de discussie doordat het jouw uitspraken zijn die tegenstrijdig zijn.
quote:
Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden,
Jawel hoor.
quote:
daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open.
Waar heb ik dan gezegd dat ze je belachelijk mochten maken met persoonlijke aanvallen? (Waar jij in een ander topic er trouwens het volgende over zegt:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet van persoonlijke aanvallen hield?
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Wel op fora, dan ben ik er dol op

quote:
Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.
Ik vond het een goede reactie van Gordon.
Als volwassen vent moet je best wel wat kunnen negeren.
quote:
Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Wat maak ik dan onmogelijk?
Noem eens concrete voorbeelden?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:45:35 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62062946
Puhlies?

Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.

Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
pi_62063071
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?

Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.

Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.

Je laatste punt over dat bagger heb je wel 100% gelijk, ik vind dat ook schandalig dat dat toegelaten wordt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62063125
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?

Mijn smiley was bedoeld als de volgende reactie: Wat grappig dat SCH zich weer tegen spreekt
quote:
Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?
En zoveel bagger kreeg je niet over je heen hoor. De keren dat je werd uitgescholden is het ook gewoon geedit en dat was alleen van _Mike_ als ik het me goed herinner. Maar nu kruip je toch weer in je slachtofferrol

PS: Stop nou maar gewoon met kinderachtig doen in het onderschrift competitie want ik blijf je reacties verwijderen hoor, ik denk dat mijn laatste post daar duidelijk genoeg was.
pi_62063434
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?
En zoveel bagger kreeg je niet over je heen hoor. De keren dat je werd uitgescholden is het ook gewoon geedit en dat was alleen van _Mike_ als ik het me goed herinner. Maar nu kruip je toch weer in je slachtofferrol
Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie maar 1 slachtoffer, en hij is nog een nicht ook. Toeval?
toe aan de discussie?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62063443
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Breach het volgende:

[..]

Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.
Huh, hoe kom je daarbij? Ik ga uitgebreid in op posts van o.a. pfaf en Suijk. Veel andere users reageren alleen maar op de persoon.
quote:
Je laatste punt over dat bagger heb je wel 100% gelijk, ik vind dat ook schandalig dat dat toegelaten wordt.
En daarom stoort het me enorm als Gordon uiteindelijk zegt dat de users mij maar moeten negeren in plaats van dat sommigen aangesproken worden op hun gedrag.
pi_62063451
Let niet op mij, maar ik lees morgenmiddag wel wat er precies aan het handje is.

Ben nu in ieder geval slapen.
pi_62063474
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:
[..]

toe aan de discussie?
Die had ik dus niet gezien.
pi_62063749
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
SCH is vooral tegen Ajax. Dat maakt niet uit, maar zeg dat dan gewoon. En kom er niet mee aan dat je juist in deze barre tijden ineens anders gaat denken over scheidsrechterje bashen.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Negeer die SCH gast gewoon met zn gezeur, dat verkloot namelijk dit hele topic.
quote:
Op [url=h[quote][b]Op woensdag 1 oktober 2008 14:46 schreef Jasza het volgende:
SCH pleur is op man
quote:
http://forum.fok.nl/topic/1203540/6/50#62052594]woensdag 1 oktober 2008 15:56[/url] schreef Scorpie het volgende:[/b]
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
En dan deze:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.

Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.

En dan mag ik niet pissed zijn?
pi_62063841
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
[..]

[..]

[..]

[..]

En dan deze:
[..]

Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.

Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.

En dan mag ik niet pissed zijn?
Sorry, maar die reacties vind ik serieus niet genoeg om aan te passen vanwege trollgedrag.
En dat meen ik ook serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')