quote:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Staat erin, toma
Hij is echt heel erg goed
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Warmlopen
Zijn dit soort vraagjes niet iets voor het centrale vraagbaak topic topic.
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
Lieve RayMania
even voor je linkjestopic
Het grote Edison Mendez topic mag van "Buitenlandse spelers spelend in het buitenland:" naar "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:
verder mogen er volgens mij een aantal spelers uit "Buitenlandse spelers spelend in Nederland:"
Het Luque topic! : Naar Ajax!
Krisztiįn Vadócz: de magische Magyaar
Deze mag misschien naar Nederlandse spelers toe aangezien hij vooral uitkomt voor Oranje? Het grote Nordin Amrabat topic #1
en misschien is er ergens nog een plaatsje voor dit topic? Het VBL 5 jaar jubileum topic
check.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef borisz het volgende:
Ajax en Borac graag omwisselen.
Ajax - FK Borac [donderdag 2-10-08]
Een andere mening is niet erg, ook niet in het Ajax topic. Maar jij vindt het dan raar dat het niemand met je eens is. Je zit in het Ajax topic en je bent tegen Huntelaar, dan kun je natuurlijk niet op veel bijval rekenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe. Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten. Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer. Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?
Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem. Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden, daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open. Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.
Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Hoezo maak ik mensen dan belachelijk? Daar ben ik me echt niet van bewust.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin. Jij ziet het niet, jij ontkent. Keer op keer maak jij mensen belachelijk in het ajax-forum, maar je geeft het niet toe.
Ik schat een discussie zeker wel op waarde. Het is alleen belachelijk dat jij overal iets achter zoekt.quote:Het is jammer om te zien dat het jou niet lukt om op een nette manier te modden en een discussie op waarde te schatten.
Het blijkt dat het moeilijk volwassen te reageren is op iemand die mij zelf niet als een volwassene behandelt. Voor referenties verwijs ik je naar je posts in het voetbalonderschriftcompetitie topic.quote:Het is tot nu ook niet mogelijk gebleken om er met je over te spreken want je reageert geen moment volwassen op mij, zoals hier ook weer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
Jezus, alsof die winnaar ook maar een beetje grappig was. Die van mij is toch vele malen leuker?
Maar ja, ik heb gewoon teveel vijanden, zeker zo'n sjimz - wat een geweldig etterbakje is dat toch, zo'n ventje dat mod is geworden omdat zijn plasser te klein is.
Nee want als iemand jou op kwetsende wijze een nicht noemt en ik zie dat dan edit en note ik dat gewoon.quote:Hoe zie je dat voor je in FB, dat er weer 20 Mikes gaan roepen dat die nicht niet zo moet zeiken en jij je ondertussen zit te verkneukelen?
Nee hoor, hoe kan ik iemand nou met eenquote:Jij moedigt mensen aan degenen waar je het niet mee eens bent en uit te lachen en smoort zo een serieuze discussie in de kiem.
Jawel hoor.quote:Iemand mag van jou niet vinden dat Huntelaar geschorst had moeten worden,
Waar heb ik dan gezegd dat ze je belachelijk mochten maken met persoonlijke aanvallen? (Waar jij in een ander topic er trouwens het volgende over zegt:quote:daar moet zo'n user op gepakt worden en als een mod aangeeft: doe maar prijsschieten, dan staat de deur open.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van persoonlijke aanvallen hield?
quote:
Ik vond het een goede reactie van Gordon.quote:Dat Gordon dan ook nog eens zegt: negeer die user maar dan zijn we van het gezeik (lees een onwelgevallige mening) af, is misschien nog wat onervarenheid maar natuurlijk absoluut niet juist.
Wat maak ik dan onmogelijk?quote:Jij maakt het onmogelijk om over bepaalde dingen te praten. Je hebt dat zelf denk ik niet in de gaten en tot nu toe sta je er niet voor open daarover te praten en ja, dat reageer ik hier dan lekker even af.
Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?
Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.
Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
Mijn smiley was bedoeld als de volgende reactie: Wat grappig dat SCH zich weer tegen spreektquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef SCH het volgende:
Puhlies?
Als een mod niet begrijpt dat hij mensen met een smiley kan aanmoedigen, dan is het wel vrij zinloos om te discussieren. Dat snap je heus wel sjimz. Je praat niet mee maar maakt met zo'n stompzinnige smiley zoveel duidelijk en als je hier dan ook nog stelt dat je de reactie van Gordon okay vindt, dan stel je dus feitelijjk dat een serieuze discussie genegeerd moet worden.
Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?quote:Jij vindt blijkbaar niet dat er iets anders over Huntelaar gezegd mag worden dan dat hij onterecht geschorst is. Users die allerlei bagger over mij heen storten, krijgen vrij spel in plaats van dat de user die een discussie opstart in bescherming wordt genomen.
Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor want als dat echt zo was had ik alle andere reacties die vonden dat het terecht was wel gewoon verwijderd denk je niet?
En zoveel bagger kreeg je niet over je heen hoor. De keren dat je werd uitgescholden is het ook gewoon geedit en dat was alleen van _Mike_ als ik het me goed herinner. Maar nu kruip je toch weer in je slachtofferrol
toe aan de discussie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie maar 1 slachtoffer, en hij is nog een nicht ook. Toeval?
Huh, hoe kom je daarbij? Ik ga uitgebreid in op posts van o.a. pfaf en Suijk. Veel andere users reageren alleen maar op de persoon.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij start geen discussie want je luistert niet naar de argumenten van een ander, je verkondigt alleen je mening en verwijst alle argumenten die dat tegenspreken naar de prullenbak.
En daarom stoort het me enorm als Gordon uiteindelijk zegt dat de users mij maar moeten negeren in plaats van dat sommigen aangesproken worden op hun gedrag.quote:Je laatste punt over dat bagger heb je wel 100% gelijk, ik vind dat ook schandalig dat dat toegelaten wordt.
Die had ik dus niet gezien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik vind dat jij hem uitdaagt in dat topic (integendeel), maar wat voegt een reactie als deze:
[..]
toe aan de discussie?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
SCH is vooral tegen Ajax. Dat maakt niet uit, maar zeg dat dan gewoon. En kom er niet mee aan dat je juist in deze barre tijden ineens anders gaat denken over scheidsrechterje bashen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:01 schreef Dvm86 het volgende:
Negeer die SCH gast gewoon met zn gezeur, dat verkloot namelijk dit hele topic.
quote:
En dan deze:quote:http://forum.fok.nl/topic/1203540/6/50#62052594]woensdag 1 oktober 2008 15:56[/url] schreef Scorpie het volgende:[/b]
Kap gewoon met dat gejank van je. Zelf geef je al aan dat het ontzettend zwak is.
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ga er, zoals enkele users al zeiden, gewoon niet meer op in, dan is de lol er sneller af
Sorry, maar die reacties vind ik serieus niet genoeg om aan te passen vanwege trollgedrag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.
Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.
En dan mag ik niet pissed zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |