En nummer 75 alweer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:04 schreef RayMania het volgende:
Handig topic.
Maakt niet echt een lekkere indruk nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Wat een prutsuser is Superfast trouwens...
Omdat je als je een beetje moreel besef hebt zulke uitspraken gewoon niet doet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:11 schreef Cheiron het volgende:
Moet er tegenwoordig ook gemodereerd worden op "onaardige"uitspraken? Waarom kan Crane niet gewoon zeggen dat hij Greene kreupel van het veld af wil? Dat je de terings en de kankers in de perken houdt ok, maar dit gaat wel ver hoor..
Moreel besef, eens. "Je wenst iemand een blessure niet toe, zeker niet van je eigen club", wat is de volgende stap? Niet meer zeggen dat je denkt dat je club gaat verliezen? Doet een beetje gedachtepolitie-achtig aan..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat je als je een beetje moreel besef hebt zulke uitspraken gewoon niet doet.
Je wenst niemand een blessure toe en al helemaal niet van je eigen club.
Plus dit kan alleen maar weer voer worden voor trolls dus wil ik het graag voor zijn.
En hij zei het wel iets anders dan alleen kreupel van het veld
En dat ja..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
doe eens wat aan die gare bankeyboy ofzo
Heb de posts en die van jou verwijderd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
doe eens wat aan die gare bankeyboy ofzo
Denken dat je club gaat verliezen mag je natuurlijk altijd uitspreken en daar is niets moreel verwerpelijk aan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Moreel besef, eens. "Je wenst iemand een blessure niet toe, zeker niet van je eigen club", wat is de volgende stap? Niet meer zeggen dat je denkt dat je club gaat verliezen? Doet een beetje gedachtepolitie-achtig aan..
[..]
Ik hoopte duidelijk te maken dat een morele grens iets heel persoonlijk is, en jij die nu vrolijk aan eenieder aan het opleggen bent. Anyway, laten we het hier vooral bij houden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denken dat je club gaat verliezen mag je natuurlijk altijd uitspreken en daar is niets moreel verwerpelijk aan.
Iemand een ernstige blessure toe wensen is dat duidelijk wel.
Ik hoop dat je zelf het grote verschil kan zien in die 2 opvattingen.
TT met die strekking worden ook gewoon gewijzigd dus posts met die strekking ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik hoopte duidelijk te maken dat een morele grens iets heel persoonlijk is, en jij die nu vrolijk aan eenieder aan het opleggen bent. Anyway, laten we het hier vooral bij houden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef De.Kromme het volgende:
Typisch dat jullie hier je eigen spelers (jeugdspeler notabene) een gebroken been toewensen... Alle Ajax-vooroordelen weer bevestigd.
Oh, Dr.Crane = De.Kromme. Voor de goede orde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kritiek op eigen spelers is prima, wensen dat ie vertrekt of op de tribune wordt gezet ook, maar een gebroken been toewensen? Dan ben je echt ongeloofelijk triest bezig.
en die en die en die en diequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Oh, Dr.Crane = De.Kromme. Voor de goede orde.
Zo veel mogelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:47 schreef Cheiron het volgende:
Tuurlijk (zoals ik in mijn vorige post al aangaf). Maar wil je echt alles dat "onbehoorlijk" is van het forum afhalen?
Die schattige Loek toch!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Begrijpelijk, je hebt helemaal gelijk, het was niet ontopic. Ik weet dat wel te waarderen, dank.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb de posts en die van jou verwijderd.
Nope.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef DeVinger het volgende:
Is er dit jaar geen FOK! Voetbalmanager?
Er zijn een aantal alternatieven. Je kan je aanmelden voor de FOK!subleague voor Profcoach (begint pas over twee weken met de echte puntentelling).quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:49 schreef DeVinger het volgende:
Jammeer, maargoed
dank!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:46 schreef Kopbal het volgende:
[Topper] AZ - PSV 20-9-2008 20:45 uur #2
Ik ben bezig en volgens mij heb ik alles nu wel van hem gehad of zie ik nog dingen over het hoofd?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #396: Met morgen de Klassieker
Kan er eens wat aan het taalgebruik van Superfast gedaan worden??
Dank je.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:12 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #396: Met morgen de Klassieker
Alleen deze nog
Dat zou je niet denken..quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank.quote:Op zondag 21 september 2008 09:02 schreef borisz het volgende:
Voor welke mod ochtenddienst heeft.
Feyenoord - Ajax: Zondag 21 september, de strijd der chassis
Succes ermeequote:Op zondag 21 september 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
Ja, we zijn bezig in de Ajax en Feyenoord topics. Geduld.
Hoho.... Blawh heeft zelf gezegd dat ie hier verder wilde gaanquote:Op zondag 21 september 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
Geef ons eens wat tijd in plaats van al binnen drie minuten hier de scheldposts te plaatsen.
Tsss.. flauw zeg om alleen dat van dat kanker als uitgangspunt te nemen. Het andere deel van de post, daar ging juist onze discussie over. Wel goed lezen he?!quote:Op zondag 21 september 2008 14:49 schreef RayMania het volgende:
Mwa, ik zie jou een post van 14:04 hier om 14:06 melden (terwijl het om 14:05 al was aangepast door Blawh). Net of we zelf niet aanwezig zijn in de topics. Maar goed.
Wordt het te duur voor je?quote:Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn jullie een stuk guller met notes dan mods in andere subfora?
te weinig bedoel je...quote:Op zondag 21 september 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Omdat niet elk subforum gelijk is qua notes en bans zetten. En met notes zetten is niks mis; het is gewoon een soort 'geheugensteuntje' voor ons. Je kunt beter naar het aantal bans kijken. En dat zijn er in VBL heel weinig.
Ik moet dat nog teruglezen. En als jij hier een discussie wilt hebben, dan moet je 'm zelf starten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss.. flauw zeg om alleen dat van dat kanker als uitgangspunt te nemen. Het andere deel van de post, daar ging juist onze discussie over. Wel goed lezen he?!
Neuh. Bij een Feyenoord - Ajax mag best wat emotie komen, als het maar niet uit de hand looptquote:
Verwijderd. Lullig voor de mensen die via Active Topics de TT van het Ajax-topic zien.quote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Er staat een spoiler in de TT van het Ajaxtopic, nu kan ik niet slapen
Waarom reageerde je dan?quote:
Ik wacht op je mede-mod, die mij hier naartoe verwees. Jij hoeft je tot die tijd nergens mee te bemoeien. Zeker niet als je niet over het juiste de discussie aangaat. Dank u.quote:En als jij hier een discussie wilt hebben, dan moet je 'm zelf starten.
Volgens mij begon ik toch echt met een opmerking over het snelle melden van posts hier.quote:
En je wilt beweren dat dat algemeen gesteld was en niet tegen mij?quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij begon ik toch echt met een opmerking over het snelle melden van posts hier.
Bemoei je dan wel met het goede gedeelte!quote:En ik bemoei me er natuurlijk wel mee als ik wil. Ik ga straks de oude livescoretopics wat teruglezen.
Thanks.quote:
Was het zo erg?quote:
Zo'n wedstrijd maakt wat emoties los al ging het wel wat te ver ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet wenselijk.
emoties is niets mis mee maar om 20:29 (tijd van de post) was de wedstrijd toch wel al afgelopen en moet de emotie toch al wat gezakt zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd maakt wat emoties los al ging het wel wat te ver ja.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
emoties is niets mis mee maar om 20:29 (tijd van de post) was de wedstrijd toch wel al afgelopen en moet de emotie toch al wat gezakt zijn.
Maar goed dat je het wel zelf inziet.
Dit topic heeft hier niets mee te maken, dus blijft het dicht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef rubbereend het volgende:
FOK en Goal werken toch samen? Dus het zal wel geen spam zijn
Brekebeentje, wat erg... Wat jij hier zegt staat daar niet in verhouding mee.quote:
Toen Feyenoorders juichten toen Leonardo zijn vkb afscheurde tegen Heerenveen was de wereld te klein.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Brekebeentje, wat erg... Wat jij hier zegt staat daar niet in verhouding mee.
Gezien, dank je!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sjonnie en Anita in Ajax-selectie lijkt niet echt een topicwaardig item
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef toma het volgende:
@sjimmie
Kan die bagger niet uit het Ajax-topic verwijdert worden, niet bepaald discussie bevorderend. Erger me er al tijden aan.
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 06:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wat offtopic dingen weggehaald maar zoveel zooi stond er toch niet?
Pfffff.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:02 schreef toma het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen maar zo'n 40 á 50 % van de laatste pagina's was pure bagger.
-edit- sorry ik zie net dat ik het Ajax - Utrecht topic bedoelde![]()
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??quote:
sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat ik straks hier een melding krijg van: Wie heeft alles in het Ajax topic zitten verwijderen??
Nou dat was ik dus![]()
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Vergeef mij de meligheid van mijn kant maar de eerste post na de OP was inderdaad de serieuze post en tevens de sluitingspost.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Feyenoord failliet?!
Dit is een serieus topic, en het wordt om zeep geholpen door een paar modjes en zonder deugdelijke motivering whatsoever gesloten.
Ok. Ik blijf van mening dat dit een apart topic verdient, maar even zien of het in het Feyenoordtopic gaat lopen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, die deugdelijke motivering whatsoever staat in de post na de OP. Verder in het Feyenoord-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |