Ik heb gepost tot half 4 en moest er om half 8 weer uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een rel en dan nog het topic niet vol. Baaswannabe's
Nerdelquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb gepost tot half 4 en moest er om half 8 weer uit
Anders zet je je bril ff opquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Knekwurst het volgende:
Wat een slecht thema. Je hebt gewoon willekeurige kontjes gepakt?
Haha ja, lekker net alsof de auto met stront bekogelt wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nerdel![]()
Hoe ging je rijles? nog een neger doodgereden?
Faalhaas.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:05 schreef Knekwurst het volgende:
Wat een slecht thema. Je hebt gewoon willekeurige kontjes gepakt?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha ja, lekker net alsof de auto met stront bekogelt was![]()
![]()
Ehm neuh, ik zette de muziek keihard aan en bleef lekker in de warme auto zitten. Laat die luie instructrice maar wat doen, t is haar autoquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Haha, jij zeker zo snel kijken of je bumper niet beschadigt was, rolfeinz123!!1!!1!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm neuh, ik zette de muziek keihard aan en bleef lekker in de warme auto zitten. Laat die luie instructrice maar wat doen, t is haar auto
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen Bobby
Awquote:
ja, maar ik ga niet uren aan zo'n plaatje zitten werkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Aw
Mja k had het er meer over dat jij beter van zulks een borden kan maken, die bij mij ziet er al een stuk netter uit
(kan ook doordat t plaatje van Sb misschien wat lastiger te gebruiken is)
Je moet wat over hebben voor je mede bazenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, maar ik ga niet uren aan zo'n plaatje zitten werken
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je mede bazen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die plaatjes maak ik binnen 5 minuten of zo. Boeiend
plus op de mac vind ik PSen niet echt fijn
quote:
Jij bent ook niet bijzonder.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Beter likken jullie aan elkaars balletjes en lullen jullie met elkaar mee. Haar voorkant is prima maar de achterkant is totaal niet bijzonder.
Weet ik.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Beter likken jullie aan elkaars balletjes en lullen jullie met elkaar mee. Haar voorkant is prima maar de achterkant is totaal niet bijzonder.
Ik las puntkinquote:
Nee, weet ik, daarom zeg ik het ffquote:
quote:
Faler. Eerst zelf een fout maken en dan meteen op de vijandige toer gaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:36 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jan Vaynequote:
Vuige pedo ben je er ook eh Bobbyquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind 'r wel een lekker ding hoor.Puntkaak of niet.
Hoezo maak ik nou weer een fout?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Faler. Eerst zelf een fout maken en dan meteen op de vijandige toer gaan
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hayden heeft wel stevige bovenbenenmaar ik hou mn mond alweer
hallooo!
Omdat jij een andere smaak hebt, heeft hij een matige smaak?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoezo maak ik nou weer een fout?Ik concludeer alleen dat jij een matige smaak hebt wat betreft kontjes en dat de rest in deze SC dat ook heeft of ze praten graag met je mee.
Je had niet door dat het allemaal foto's van Hayden Panettiere waren. Dan faal je hard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoezo maak ik nou weer een fout?Ik concludeer alleen dat jij een matige smaak hebt wat betreft kontjes en dat de rest in deze SC dat ook heeft of ze praten graag met je mee.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
hallooo!
Niks mis met een beetje welvaartsvetquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
hallooo!
Sue mequote:Op dinsdag 16 september 2008 10:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vuige pedo ben je er ook eh Bobby
Hoezoquote:
Ohja de nobel-prijs. Nobel-prijs van de naastenliefde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo
Ik ga je nomineren voor zoeen award, hoe heet dat ding ook alweer?
oh, ik dacht pedo award.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja de nobel-prijs. Nobel-prijs van de naastenliefde.
Ja mag ookquote:
Die wil ik op een shirt gedrukt hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja mag ook
Maar die heb ik niet, wel een mooi seal:
[ afbeelding ]
Wanneer ben jij jarig dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die wil ik op een shirt gedrukt hebben
kado tip voor mijn verjaardag jordy
iets van 17 maartquote:
Zou het lekker zijn?quote:
Feli, k kom zo wel even langsfietsen, ga k gewoon mênnus roepen: "TOOEEEET TOEEEET TOEEEET!!!!"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
Owja, feliciteer mij eens jongens, mijn moeder is vandaag 50 geworden![]()
We hebben een sarahpop in de tuin gezetEn een doek waarop staat: marian 50 jaar! 3x toeteren maar!!!
quote:
Wouldn't mind trying..quote:
NEIN! Daar is dit kwaliteitstopic niet voor bedoeld!quote:
Ji had liever Dakota Fanning toch?quote:
Dag schat!quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halloik ga nu naar school, doei!
Neen, je wacht maar mooi tot ons PM-gesprek afgelopen is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halloik ga nu naar school, doei!
Ik zou haar wel doen ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ji had liever Dakota Fanning toch?
[ afbeelding ]
Ananas en PK.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef jordeeeh het volgende:
Wie hebben er nu trouwens allemaal een ban?
Oke, ik zal het spoedig beeindigenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, je wacht maar mooi tot ons PM-gesprek afgelopen is.
Ja dat zag ik ook al gisterenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef BobbyB het volgende:
Als je op Google naar Stephanie Sadorra zoekt, krijg je Duffy ertussen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, ik zal het spoedig beeindigen!
Mijn schuldquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al gisterensad!
Ik dacht dat je ging trouwens. Je weet dat Danny al die seksconversaties via PM kan lezen toch? Vraag wel ff offie mij alles wil doorsturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al gisterensad!
Oehhh ja wat danny dan allemaal voor geils heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging trouwens. Je weet dat Danny al die seksconversaties via PM kan lezen toch? Vraag wel ff offie mij alles wil doorsturen.
PK een weekje erbij omdat ik hem NSBdequote:
Vind je het gek dat ie nog steeds geen nieuwe servers heeft gekocht, heeft ie helemaal geen tijd voor als ie steeds al die hitsige PM conversaties moet lezen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh ja wat danny dan allemaal voor geils heeft meegemaakt
Het erge van alles is nog dat ie helemaal niet op schoolreisje gingquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
PK een weekje erbij omdat ik hem NSBde
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het erge van alles is nog dat ie helemaal niet op schoolreisje ging
FF refreshenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB, je plaatjes worden offline gehaald![]()
Zie OP
Ja, ik vind hem wel goed zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:24 schreef jordeeeh het volgende:
Maar de OP zoals ie nu is, wordt ie voortaan altijd zo?
Nee, de OP moet zo blijvenquote:
Boeiend, tussen de benen moet je zijn. Zie je niks van dan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef reetveter het volgende:
Die benen van hayden zijn wel een minpunt
Daar zie ik nu inderdaad niks vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, tussen de benen moet je zijn. Zie je niks van dan.
Maar zoals ie in dit topic staat is ie toch goed?quote:
Die 1e is sowieso photoshopquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef Sackboy het volgende:
Wat is er mis met die benen?
Hebben jullie liever dit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
No-liferquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Ik sta gewoon op nummer 7 van de dagcijfers van gister
Ik op nummer 13 ofzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Ik sta gewoon op nummer 7 van de dagcijfers van gister
Wat voor foto's wil je?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
Doe nou maar snel foto's posten Bobbyb
Wie niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:03 schreef Sackboy het volgende:
Hoi ik ben jitzzzze en ik post altijd met een
quote:
bron?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey baklappen .. ik klaag bij deze over dat kutplaatje op de frontpage van the love guru .. BAH!
Love Guruquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey baklappen .. ik klaag bij deze over dat kutplaatje op de frontpage van the love guru .. BAH!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee ik moet nog 3 levelsquote:
Er moet ook nog gewerkt worden... onder het fokken door.quote:
Mweh uit bed komen ging wel oke, k schrok zo van m'n wekker, stond ineens naast m'n bedquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Lol ..
Hoe ging het rijden ?
Nog met je slaapdronken hoofd enkele metrosexuelen berooft van hun identiteits crisis ?
Kanker wat ben ik moe
Blergh
Goed even douchen en dan moet ik maar eens uit mijn bed komen en wat nuttigs gaan doen
Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden... onder het fokken door.
het was toen ook lunchtijd he.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef jordeeeh het volgende:
En jullie waren trouwens ook allemaal tegelijk weg he
Ja ik moest misschien er op tijd weer uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Noorsbloed het volgende:
Tsk jij liet mij ook alleen achter
Ik seed terug. Sletquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vuige leecher!
Pics?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar goed deze viking gaat de stad in zo.
Koffie drinken met zijn vriendin![]()
Tot later en dergelijke
Ik seed nooit, maar ik download alles met RS/Megauploadquote:
Private torrent tracker.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik seed nooit, maar ik download alles met RS/Megaupload
8e van de SCquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
KLB SC Top 14 van maandag 15 september 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 291 markvanrinsum
02. 274 jordeeeh
03. 222 BobbyB
04. 154 Sackboy
05. 140 KingOfPop
06. 133 Tabloid
07. 127 Noorsbloed
08. 106 afcajos
09. 106 Rhythm
10. 098 reetveter
11. 075 BigKahuna
12. 068 4EverBlackEyed
13. 063 Breathtaking
14. 062 gers
Dan moet je toch je ratio op pijl houden en dus 1/1 seeden?quote:
Jep. 's Nachts gewoon een porno torrent aanzetten en je houdt met gemak een 1/1 ratio. Maar ik maak altijd een beetje een buffer, vaak wel handigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan moet je toch je ratio op pijl houden en dus 1/1 seeden?
Daarom: newsgroepenAlleen maar leechen
Is t zo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef reetveter het volgende:
Jordeeeh is gewoon bezig om zijn posts op te krikken
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jordy is overrated.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:19 schreef reetveter het volgende:
Jordeeeh is gewoon bezig om zijn posts op te krikken
Ik altijd op maandag, maar ik ben altijd eerder weg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
hallo lieve fokkertjes
heb medeleiden met me moet tot 17.30 naar school
Ja ik wil wel mee leiden tot 17.30quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
hallo lieve fokkertjes
je moet die chick die naast je zit palenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef reetveter het volgende:
wtf, iedereen om me heen is fucking hard aan het werk uit me klas, maar ik heb geen idee wat ik nou moet doen enzoen ben lui
opleiding fail 14.gif
Niet janken, dan begint mijn volgende les pas. Ik zit al sinds half 11 uit me neus te vreten. En ik moet tot 18:30quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
hallo lieve fokkertjes
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:34 schreef gers het volgende:
trouwens jordeeeh ik aanbid je een beetje
awhquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ni begint mijn volgende les pas. Ik zit al sinds half 11 uit me neus te vreten. En ik moet tot 18:30
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:34 schreef gers het volgende:
trouwens jordeeeh ik aanbid je een beetje
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef gers het volgende:
[..]
je moet die chick die naast je zit palen
omdat deze op zonder mij gewoon top isquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet in de OP?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:31 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik altijd op maandag, maar ik ben altijd eerder weg.
suc6 gersquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:30 schreef gers het volgende:
hallo lieve fokkertjes
dankjequote:
Hij staat er wel in. Tussen jos en juicyhil.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet in de OP?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef gers het volgende:
waarom zijn de duitsers moffen die hier zitten zo lelijk
Duitsers zijn gewoon lelijk. Behalvequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef gers het volgende:
waarom zijn de duitsers moffen die hier zitten zo lelijk
Niet door mijquote:
Godver Kanker, dat moet beter.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef markvanrinsum het volgende:
i) Top 100 van maandag 15 september 2008
01. 457 Pheno
02. 140 KingOfPop
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij staat er wel in. Tussen jos en juicyhil.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:53 schreef markvanrinsum het volgende:
i) Top 100 van maandag 15 september 2008
19. 133 Tabloid
Dan mag ik eerderquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, dat ben ikIk vind dat er gewoon nog een Ajax-logo in de OP moet
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1500Op naar de 100.000
![]()
Doe maar, en als je toch bezig bent meteen even mijn Ajax-logo verdubbelen zodat MvR er ook instaat, aangezien dat moetquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 1500Op naar de 100.000
![]()
Jullie delen maar gewoon die plaats hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, dat ben ikIk vind dat er gewoon nog een Ajax-logo in de OP moet
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe maar, en als je toch bezig bent meteen even mijn Ajax-logo verdubbelen zodat MvR er ook instaat, aangezien dat moet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan dat niet
Als jij het doet, benoem ik jou tot erelid van deze SC.
uhm, neequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie delen maar gewoon die plaats hoor.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef behangplakker het volgende:
Joey: Stampot andijvie voor de verandering, ik vroeg nog naar rijst maar vandaag een dagje niet
Dan maar geen erelid want ik kan dat ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik kan dat niet
Als jij het doet, benoem ik jou tot erelid van deze SC.
K_A_N_K_E_R_quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan maar geen erelid want ik kan dat ook niet
mooie avater behangplakkerquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb KingOfPop en markvanrinsum in de OP gezet.
BOEREN KOOL?quote:
Held, 5 kankersteentjes voor jou!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
burger kingquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:05 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Held, 5 kankersteentjes voor jou!
Owja jullie zijn indo's hequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:02 schreef behangplakker het volgende:
Joey: Stampot andijvie voor de verandering, ik vroeg nog naar rijst maar vandaag een dagje niet
Ik heb liever stella's.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Held, 5 kankersteentjes voor jou!
Ik ben half indo en ik eet amper rijstquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Owja jullie zijn indo's he7 dagen per week rijst eten
Ok als ik in de volgende TT wordt verwerkt + het thema ben van het volgende topic, krijg je zoveel Stella's, dat je nooit meer wat te klagen hebt.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:08 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen gauw een nieuw topic. Boerenkool met worst![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef gers het volgende:
maar fokkertjes ik moet weer![]()
naar de les
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef gers het volgende:
maar fokkertjes ik moet weer![]()
naar de les
Populair!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Jordy heeft me vandaag 31 pm's gestuurd!
Wat een freakquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
ik wil ook pm vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
LapeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
jezelf quotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |