Ik heb 6 boeken van hem dat is 10 procent van zijn ouevrequote:
Dit topic is ook een erg goed alternatief voor jouw topic: Herman Brusselmans.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Van welke schrijver heb je alles ?
Ik kan mijn topic over hem niet vinden
Goed alternatiefquote:Op donderdag 11 september 2008 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit topic is ook een erg goed alternatief voor jouw topic: Herman Brusselmans.
Ging dat gerucht anderhalf jaar terug ook niet al?quote:Op donderdag 11 september 2008 02:09 schreef BVO het volgende:
'Matthijs van Nieuwkerk verkast naar RTL'
Samen met Daphne zou toch wel érg tof zijn.
Dat las ik net ook in de telegraaf.. En Daphne Bunskoek heeft RTL verlatenquote:Op donderdag 11 september 2008 02:09 schreef BVO het volgende:
Jort tegen Robert daar ben jij veel ze netjes voor om dat programma te presenteren..als ik het doe is het anders zei Jort in die trantquote:Op donderdag 11 september 2008 09:25 schreef Adelante het volgende:
Mooi hoe Jort en Matthijs die Robert ten Brink even aanpakten
Die opmerking gisteren vond ik dan toch raar. Iets in de trand van: "Ik weet hoe dat werkt bij RTL, jullie bouwen het langzaam op". Over dat programma van Robert ten Brink.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:09 schreef BVO het volgende:
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelgast is Steffie Kouters.
Te gast zijn:
- Agnes Kant in de aanloop naar Prinsjesdag.
- Pater Moeskroen en Peter Koelewijn over hun nieuwe single.
- Paul Verhoeven over zijn fascinatie voor Jezus van Nazareth.
- En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De Amerikaanse versie vond ik over de topquote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Roi het volgende:
Wat een kutprogramma van ten Brink. Respect -10 voor die gast, hoe hij het zat op te hemelen.
quote:Jort Kelder: ‘Robert ten Brink maakt mensen ongelukkig’
Geplaatst op donderdag 11 september 2008 om 11:57
Jort Kelder begrijpt niet waarom Robert ten Brink zijn naam heeft verbonden aan het nieuwe programma ‘Het Moment van de Waarheid’ op RTL 4. Dat vertelde Jort woensdagavond tegen Robert (foto) in de talkshow ‘De Wereld Draait Door’. Hij vindt Robert niet “ziek genoeg” om de show te presenteren. Robert zelf snapt alle kritiek op zijn show niet echt: “Ik denk dat ik bewezen heb de afgelopen dertig jaar dat ik niet alleen maar ran- zige rotzooi verkoop. Die teneur wordt toch een beetje gezet.”
Ook presentator Matthijs van Nieuwkerk vraagt zich af waarom Robert ten Brink de show heeft geaccepteerd. “Ik heb niet ‘ja’ gezegd. Ik heb ervoor gevochten om dit te mogen doen“, aldus Robert. “Ik voel dat dit iets fantastisch is. Dit is het. Ik heb het drie keer gehad in mijn carrière. Twintig jaar geleden toen ik Lingo zag, wilde ik het heel graag doen. Dat was in die tijd één keer per week op zaterdagavond. Daarna had ik het met Lotto Weekend Miljonairs. Ik had het nu weer. Dit past bij mij.”
Jort Kelder is het niet met Robert eens. “Van All You Need Is Love maakte je mensen blij en nu maak je ze alleen ongelukkig“, zegt Jort. “De doelstelling is hier mensen door Nederland te laten uitlachen en een paar centjes krijgen, die jij per uitzending al in je zak mag steken. Ik vind het een raar programma. Ik vind het niet bij jou horen. Je bent er te aardig voor. Ik ben ziek genoeg om dit te doen, maar jij niet.”
Volgens Matthijs zal ‘Het Moment van de Waarheid’ door de weken heen steeds erger worden. “Ik ken de opbouw bij RTL 4. Het wordt rustig ingekookt en op een gegeven moment is de explosie daar. Dit gaat van kwaad tot erger“, aldus Matthijs. Robert daarop licht geërgerd: “O wat verschrikkelijk!”
Robert vertelt dat geschiedenis zich herhaalt. “Zeventien jaar geleden heb ik een bak derrie over me heen gehad na de eerste uitzendingen van All You Need Is Love. Vier jaar later was iedereen bijgetrokken. Toen stonden de kranten vol dat het geen derrie was, maar sociologisch verantwoord. In het NRC stond toen hoe fantastisch het was. Ik ben ervan overtuigd dat hetzelfde gaat gebeuren met dit programma.”
Die was goedquote:Op donderdag 11 september 2008 00:26 schreef tong80 het volgende:
'Vandaar ook dat we geen kinderen hebben.'
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Die was goed![]()
![]()
Overigens kan ten Brink niet tippen aan hoe Jerry Springer die show doet in Engeland
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe ziet die 20 jarige dochter van Matthijs uit?
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:
Die Steffie vraagt maar door, goede tafelgast.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:
Die Steffie vraagt maar door, goede tafelgast.
Geen idee. Ze heeft geen 1 vraag gesteld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat die vrouw er de hele tijd ?
Valt mij op dat vooral de vrouwelijke tafelgasten weinig inbreng hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending idd.
Maar die dame moeten ze maar afschaffen.
quote:Gasten vrijdag 12 september
De tafelheer deze avond is de altijd scherpe en ontregelende cabaretier Marc-Marie Huijbregts. http://www.marc-marie.nl/
In het eerste gesprek deze avond zal PvdA-fractievoorzitster Mariëtte Hamer haar licht schijnen over de moeilijke fase waarin haar partij momenteel is beland (15 zetels in de laatste peilingen) en het ‘reanimatie-plan’, waarmee ze onlangs in het voetlicht trad. Meer weten? Check haar site...
Rick Nieman, schrijver, journalist en presentator, heeft morgen een nieuw boek in de winkels liggen: ‘de Goeroe-methode’. Het bevat praktische tips en samenvattingen van gesprekken die hij voerde met de meest toonaangevende, zakelijke denkers van dit moment over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategie. Wat is een goeroe, en hoe word je er een?
Volkszanger Koos Alberts en zijn vrouw Joke komen langs in DWDD naar aanleiding van de documentaire over hun leven ‘Vechten voor geluk’ die vanavond zal worden uitgezonden bij de TROS (22.00 op Nederland 1).
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
Zelfde toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Roi het volgende:
Nee! Dat kaasmeisje stottert !
ander meisje, laat maar![]()
Ja, dat mensen het hem misgunnen en dat 'ie zoveel pijn heeft...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
!
Heb je wel geluisterd naar zijn verhaal?
Zeg doe niet zo raar Roi... het kan je zelf ook overkomen dat je in de rolstoel beland...oké, ik ben ook geen fan van zijn muziek ...Maar dat heeft niks met zijn persoonlijk leven mee te maken.quote:
Volgens mij heb jij zijn uitspraken niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:33 schreef broer het volgende:
Wat een onuitstaanbare vent, die Koos Alberts. Vooral dat-ie op het eind nog even uithaalt naar zijn vrouw omdat ze na zijn ongeluk 'in haar eentje naar huis ging'. En dan ook nog zeggen dat hij daar nog steeds last van heeft. Het is godverdomme meer dan twintig jaar geleden en ze heeft hem al die tijd verzorgd. Ondankbaar stuk vreten.
Het is heel ernstig wat hem is overkomen, maar dat is geen rechtvaardiging om zó chagrijnig in het leven te staan en zijn vrouw zó af te vallen.
Het is al zo lang geleden en toch is het het enige waar hij het over heeft gehad. Het is niet gewoon mijn mening dat hij depressief is, als je 1 minuut naar de vent luistert hoor je al genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo raar Roi... het kan je zelf ook overkomen dat je in de rolstoel beland...oké, ik ben ook geen fan van zijn muziek ...Maar dat heeft niks met zijn persoonlijk leven mee te maken.
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden en toch is het het enige waar hij het over heeft gehad. Het is niet gewoon mijn mening dat hij depressief is, als je 1 minuut naar de vent luistert hoor je al genoeg.
Verder is het ook nog is een hele hele simpele man.
Het is mogelijk dat ik het niet goed heb begrepen, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij heb jij zijn uitspraken niet helemaal begrepen.
Hij vond het juist erg voor haar.
Inderdaad ja, hij zou het nooit kunnen verwerken.. Dat merk je meteen aan hem. Joke is weer sterker. Maarja, dat moet ze wel en dat waardeerd Koos Albers wel..quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?
Maar jij hebt zoiets dan ook niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Roi het volgende:
Ja, als je je vrienden wilt behouden zou ik het er na +- 1 jaar niet meer over hebben. Natuurlijk wel gewoon af en toe thuis met familie.
Ik durf zelfs te stellen dat zonder haar Koos ook voor de andere wereld had gekozen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hij zou het nooit kunnen verwerken.. Dat merk je meteen aan hem. Joke is weer sterker. Maarja, dat moet ze wel en dat waardeerd Koos Albers wel..
Nee, maar je moet ook over dingen heen kunnen stappen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar jij hebt zoiets dan ook niet meegemaakt.
Foute opmerking mbt Koos.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ook over dingen heen kunnen stappen.
Dat denk ik ook niet.. Hij is gek op zijn Joke. zonder haar had ie niet gered zei die tegen Mathijs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:45 schreef broer het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat ik het niet goed heb begrepen, inderdaad.
En hij zei ook dat hij altijd alles op haar afreageerde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
zonder haar had ie niet gered zei die tegen Mathijs.
Jep, en dat doet ieder mens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:52 schreef broer het volgende:
[..]
En hij zei ook dat hij altijd alles op haar afreageerde.
Ik verdenk Mariëtte Hamer ervan haar gezicht met de hamer bewerkt te hebben (lees: botox).quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
En Beau zegt nog steeds cuvver...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Echt he, Matthijs kan country nog steeds niet correct uitspreken.
Ja, een variabele.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?
Niet zo heel verwonderlijk gezien de infantiliteit van de Britse media (en dan doel ik op sensatiebladen en commerciële omroepen).quote:Op donderdag 11 september 2008 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.
Viel mij ook op van die linkse rakkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Hij stemt GroenLinks.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Hij sprak natuurlijk namens Vera Keurquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
Matthijs was nooit een echte voetballer geweest, hè?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
In zijn boeken lees je vaak dat zijn gedachten zijn dat hij iemand maar een stomme lul vindt en eigenlijk op zijn gezicht wil slaan, daar moest ik steeds aan denken toen ik keek, dat hij dat bij Jort Kelder of Robert Ten Brink deed in gedachten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef Asjen het volgende:
Prachtig, dat stukje met Herman Brusselmans
En zijn boeken zijn net zo grappig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef Asjen het volgende:
Prachtig, dat stukje met Herman Brusselmans
Wat is ze toch mooi.quote:
Ze hebben naar je geluisterd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef TLC het volgende:
Valt me op dat bij DWDD er best vaak mooie vrouwen in het publiek zitten (wat afleidt van het gesprek aan tafel![]()
).
Dat ookquote:
Ik vond haar nu al goedquote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef Seam het volgende:
Leuke tafeldame, maar je zag wel dat ze er nog even aan moest wennen. Ik denk wel dat zij echt goed kan worden.
Hij zei in ieder geval tegen haar: "Tot de volgende keer."quote:Matthijs vond het volgens mij ook geweldig dat Daphne er was
Hahahaha die was goed jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Liquidootje het volgende:
whahahhahahahahahahhahaha zeker een oud truitje!!!!
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wende is zo onaantrekkelijk als ze zingt.
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leuk
maar als ze dan gaat zingen en die overdreven bekken trekt, nee, dan even niet.
Ik wist trouwens niet dat zij ook had meegedaan aan dat liedje van de vliegende panters.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.
Begin van de aflevering helaas gemist, vannacht maar even kijken.
het was dan ook Zuidafrikaansquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Wow, Wende... maar ik verstond geen hol van wat ze in dat Nederlandse liedje dat ze zong.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het was dan ook Zuidafrikaans
Ik zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Moet ik de uitzending van gisteren nog terug kijken of was het de moieite niet ?
Okquote:
Deed het toch ook? Het was een verkorte uitzending i.v.m. voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:52 schreef kalinho het volgende:
HE!?!? tzal toch pas om 00.40 beginnen?
quote:Gasten woensdag 17 september
Radio DJ Giel Beelen is vanavond de tafelheer.
Cabaretier Seth Gaaikema treedt weer op met het avondvullende programma 'Als was het de eerste keer'. Een persoonlijk programma dat is ontstaan nadat hij van de trap was gevallen.
Zanger Marco Borsato komt vrijdag met zijn nieuwe CD' Wit licht'. Ook komt er een gelijknamige concertreeks en film. De liedjes zijn natuurlijk weer geschreven door John Ewbank en 'Stop de tijd' en 'Wit licht' zijn al nummer één hits geworden.
Heel Nederland geloof ik wel. Hoewel zijn concerten uitverkocht zijn werd Wit Licht al snel van de eerste plaats verstoten, Stop de Tijd ook, na één weekje al. Dat duidt erop dat alleen zijn die-hard fans de single kochten en de rest er niet echt om maalde.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziekquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef thettes het volgende:
Als veertig-plusser moet je ook geen muziek meer maken![]()
Hoewel hij er i.t.t. tot Barry Hay al niet mee hoefde te beginnen wat mij betreft.
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)quote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziek
Okeequote:Op woensdag 17 september 2008 17:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)
Inderdaad zeg, slecht gemonteerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef Roi het volgende:
Ja, dan moet je wel zijn blik laten zien
Eenschquote:Op woensdag 17 september 2008 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, slecht gemonteerd.![]()
Gelukkig had ik zijn blik gisteren toevallig al gezien, hij kijkt op alsof hij wakker schrikt zodra hij hoort dat de troonrede bij het onderwerp onderwijs is aanbelandt.![]()
Verder weinig boeiende aflevering dit keer, Seth Gaaikema is niet grappig maar een emotionele ouwe zeur geworden, en Marco Borsato is al jaren overschat en teert nog op z'n successen uit het begin van z'n carriëre. Totaal niet boeiend dus.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Jammer dat DWDD morgen moet wijken voor voetbal. Alsof er niet genoeg voetbal op tv is
So what? Dwdd komt iedere dag dus waar zeur je over.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Jammer dat DWDD morgen moet wijken voor voetbal. Alsof er niet genoeg voetbal op tv is
Ja ik vind het ook jammer dat er morgen geen DWDD komtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb inderdaad al een keer of zes gedacht, van Nieuwkerk - BEK DICHT!
niet dat Seth Gaaikema boeiend is, maar toch...
Cabaretier en rocker zijn wel twee verschillende dingen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te maken
Als Giel Beelen trouwens ballen had, dan zou hij tegen Seth Gaaikema hebben gezegd: Wat doe je op jouw leeftijd nog op het toneel?! Maar hij hing aan zijn lippenEn Barry Hay is 'te oud'. Meten met twee maten
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voetballiefhebber, daarom zie ik morgen ook liever DWDD dan een wedstrijd van Feyenoord
Hij meet met twee maten omdat rock en cabaret ook twee verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te maken
Als Giel Beelen trouwens ballen had, dan zou hij tegen Seth Gaaikema hebben gezegd: Wat doe je op jouw leeftijd nog op het toneel?! Maar hij hing aan zijn lippenEn Barry Hay is 'te oud'. Meten met twee maten
En Hans Klokquote:Op donderdag 18 september 2008 00:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een kutuitzending, behalve die eerste gast en het eindfilmpje.
Vrijdag zit Jantje Pronk er.
En jij met je (quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef lachejonge het volgende:
Haaibaaike denkt al eeuwen zichzelf aangepast te hebben aan fok door iedereen maar een beetje na te doen.
Morgen Marc-Marie, altijd leuk
Van Nieuwkerk = de nieuwe Mart Smeetsquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van Mathijs. nu voor het eerst, dat interview met Seth Gaaikema, vreselijk irritant om naar te luisteren / kijken
Precies, van die Yvonne Kroonenberg-kuthumor waar geen enkel normaal persoon om kan lachen..Zo vermoeiend, zulke wijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef marcodej het volgende:
Iets teveel gerookt...Lijkt me ook een dramatisch toneelstuk, die alleen door vrouwen gesnapt word denk ik...
Melig maar verschrikkelijk leuk, ik heb echt zitten schateren. Beau die zichzelf heerlijk in de zeik namquote:
Don't mention the war!quote:
Ik heb alle video's. Al vaak teruggezien. En ze blijven briljant.quote:
Inderdaad, elke keer weer lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alle video's. Al vaak teruggezien. En ze blijven briljant.
'Just Checking the wall'
Ik ken flink wat geestige vrouwen. Maar die maken geen toneelstukken, hè?quote:
Noem ze eens. Verder dan Bette Midler kom ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken flink wat geestige vrouwen. Maar die maken geen toneelstukken, hè?
Ze zijn niet bekend, laat staan beroemd, tong. Gewoon alledaagse mutsenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:54 schreef tong80 het volgende:
Noem ze eens. Verder dan Bette Midler kom ik niet
Juffrouw Janniequote:
Dat is humor voor vrouwen onderling, daar is echt niks aan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn niet bekend, laat staan beroemd, tong. Gewoon alledaagse mutsen
Whatever. Jij kent ze niet, ik ga geen voorbeelden geven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:57 schreef Adelante het volgende:
Dat is humor voor vrouwen onderling, daar is echt niks aan.
nee, maar jij bent ook vrouw en vindt dat soort grapjes leuk...quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever. Jij kent ze niet, ik ga geen voorbeelden geven.
Whehehe. Ik ken iemand wier cynische humor bepaald niet de mijne is. Maar zij is zó gevat dat ik vaak toch enorm om haar moet lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:00 schreef Adelante het volgende:
nee, maar jij bent ook vrouw en vindt dat soort grapjes leuk...
Let op, hoor. Komt-ie binnen 3 minuten posten.quote:
Mike is liefquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:06 schreef Arcee het volgende:
Let op, hoor. Komt-ie binnen 3 minuten posten.
Cynisme en sarcasme zijn de leukste vormen van humorquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ken iemand wier cynische humor bepaald niet de mijne is. Maar zij is zó gevat dat ik vaak toch enorm om haar moet lachen.
Maar we dwalen af. Sorry, Mike
quote:Gasten maandag 22 september
De tafelheer van vanavond is zwemmer Maarten van der Weijden, die in Peking de gouden medaille op de 10 kilometer in het open water won. Zijn weg naar de top is niet zonder obstakels geweest: op 12 maart 2001 werd er bij hem namelijk leukemie geconstateerd.
Voor hun project 'Alledaagse macht' reisden fotograaf Jan Banning en publicist Will Tinnemans tussen 2003 en 2007 door o.a. India, Rusland, China, Frankrijk en de VS met één doel: het vastleggen van de werkplekken van de ambtenarij van het land. Om de contrasten beter uit te laten komen is iedere ambtenaar op dezelfde manier in beeld gebracht: precies zoals een bezoeker van het kantoor hem/haar aantreft. Dit resulteerde in een fotoboek en nu een tentoonstelling in de Rotterdamse Kunsthal: 'Bureaucratica' .
Zangeres Nynke Laverman heeft het bekende nummer 'Hallelujah' van Leonard Cohen vertaald naar het Fries en komt het zingen in DWDD.
En als laatste gasten... de acteurs Thijs Römer en Tara Elders. Thijs Römer schreef en regiseerde onlangs de film: 'Het Wapen van Geldrop', die in première gaat op het Nederlands Film Festival. Het is een oer-Hollandse road-movie waarin drie totaal verschillende, onstabiele dertigers bij toeval in één auto belanden en Nederland doorkruisen. Katja Römer-Schuurman en Tara Elders spelen hoofdrollen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Inderdaad zeg, ik had het idee dat één van de twee zussen van Marge Simpson aan tafel zat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Silenus het volgende:
Tyfus zeg, de stem van dit wijf...
Dat is eens helemaal wat anders ja, ben ook benieuwd.quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Seam het volgende:
Een sportman als tafelheer ? Ben benieuwd of dat wat wordt..
hij kan nog wel praten hoor, tis niet zo een saaie voetballertquote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is eens helemaal wat anders ja, ben ook benieuwd.
Hij praat wel net als een sportman. Over zichzelf.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hij kan nog wel praten hoor, tis niet zo een saaie voetballert
Aardgatenquote:
Fraai.quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geef mij maar de versie in't West-Vlaams ...
Wiens redactie beweert dat Chris Martin bij Coldplay zit? De jouwequote:Op dinsdag 23 september 2008 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom wordt Leonard Cohen de laatste tijd opgehemeld. Qua melancholiek word ik vrolijker van Chris Martin (Coldplay, red.).
En opnieuw een gewillig slachtoffer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef Stofje het volgende:
Tara Elders.
[..]
Wiens redactie beweert dat Chris Martin bij Coldplay zit? De jouwe?
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbaldquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Harry Sacksioni
Gitaargod van Nederland! Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Achja, jeugdzondes hè.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbald
Echt een enig mens. Leuk dat Willem Nijholt ook eens te gast was.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Oh-oh-oh, wat is die Lisa Wade toch een leuke vrouw.
En Freek de Jonge! Als hij tenminste niet wordt afgebeld door een 'stagiaire' (de huidige eindredactrice, toch?)quote:
Gelukkig is zijn carriere ten positieve gekeerd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbald
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt een enig mens. Leuk dat Willem Nijholt ook eens te gast was.
Het was helemaal een sterke aflevering. Lekker felle discussie met de burgemeester van Gouda en dollen met die malle Sacksioni. Cornald Maas is nooit te bang om vragen te stellen. Zelfs Lucky TV was in vorm... het komt nog wel goed dit seizoen.
Zeg, dit is geen slowchatquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke columnisten vind jij dan echt goed?
Hugo Borst.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke columnisten vind jij dan echt goed?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Oh-oh-oh, wat is die Lisa Wade toch een leuke vrouw.
Dat vond ik ook zo raar van Mathijs om zo maar een boek van Harrie Saksioni op de grond te gooien.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef marcodej het volgende:
Vond het wel een vermakelijke uitzending. Scherp gesprek met de burgemeester, gesprek over die film vond ik niet zo boeiend, gesprek met Sacksioni was lachen en het laatste gesprek was leuk met leuke mensen!
Maar ik begin me dit seizoen steeds meer te ergeren aan Van Nieuwkerk. Wat drijft iemand om iemands boek op de grond te pleuren...Bovendien praat ie te veel...
Vreselijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Vond dat nummer van nijholt wel aandoenelijk...![]()
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik denk niet dat Van Nieuwkerk meer praat dan eerst, alleen begint het nu te irriteren. Matthijs-overkill!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |