Aardgatenquote:
Fraai.quote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geef mij maar de versie in't West-Vlaams ...
Wiens redactie beweert dat Chris Martin bij Coldplay zit? De jouwequote:Op dinsdag 23 september 2008 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom wordt Leonard Cohen de laatste tijd opgehemeld. Qua melancholiek word ik vrolijker van Chris Martin (Coldplay, red.).
En opnieuw een gewillig slachtoffer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef Stofje het volgende:
Tara Elders.
[..]
Wiens redactie beweert dat Chris Martin bij Coldplay zit? De jouwe?
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbaldquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Harry Sacksioni
Gitaargod van Nederland! Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Achja, jeugdzondes hè.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbald
Echt een enig mens. Leuk dat Willem Nijholt ook eens te gast was.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Oh-oh-oh, wat is die Lisa Wade toch een leuke vrouw.
En Freek de Jonge! Als hij tenminste niet wordt afgebeld door een 'stagiaire' (de huidige eindredactrice, toch?)quote:
Gelukkig is zijn carriere ten positieve gekeerd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En heeft in het tweede van Ajax gevoetbald
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt een enig mens. Leuk dat Willem Nijholt ook eens te gast was.
Het was helemaal een sterke aflevering. Lekker felle discussie met de burgemeester van Gouda en dollen met die malle Sacksioni. Cornald Maas is nooit te bang om vragen te stellen. Zelfs Lucky TV was in vorm... het komt nog wel goed dit seizoen.
Zeg, dit is geen slowchatquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke columnisten vind jij dan echt goed?
Hugo Borst.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke columnisten vind jij dan echt goed?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Croupouque het volgende:
Oh-oh-oh, wat is die Lisa Wade toch een leuke vrouw.
Dat vond ik ook zo raar van Mathijs om zo maar een boek van Harrie Saksioni op de grond te gooien.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef marcodej het volgende:
Vond het wel een vermakelijke uitzending. Scherp gesprek met de burgemeester, gesprek over die film vond ik niet zo boeiend, gesprek met Sacksioni was lachen en het laatste gesprek was leuk met leuke mensen!
Maar ik begin me dit seizoen steeds meer te ergeren aan Van Nieuwkerk. Wat drijft iemand om iemands boek op de grond te pleuren...Bovendien praat ie te veel...
Vreselijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef 7eVeNL het volgende:
Vond dat nummer van nijholt wel aandoenelijk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |