Ik ken flink wat geestige vrouwen. Maar die maken geen toneelstukken, hè?quote:
Noem ze eens. Verder dan Bette Midler kom ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken flink wat geestige vrouwen. Maar die maken geen toneelstukken, hè?
Ze zijn niet bekend, laat staan beroemd, tong. Gewoon alledaagse mutsenquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:54 schreef tong80 het volgende:
Noem ze eens. Verder dan Bette Midler kom ik niet
Juffrouw Janniequote:
Dat is humor voor vrouwen onderling, daar is echt niks aan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn niet bekend, laat staan beroemd, tong. Gewoon alledaagse mutsen
Whatever. Jij kent ze niet, ik ga geen voorbeelden geven.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:57 schreef Adelante het volgende:
Dat is humor voor vrouwen onderling, daar is echt niks aan.
nee, maar jij bent ook vrouw en vindt dat soort grapjes leuk...quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever. Jij kent ze niet, ik ga geen voorbeelden geven.
Whehehe. Ik ken iemand wier cynische humor bepaald niet de mijne is. Maar zij is zó gevat dat ik vaak toch enorm om haar moet lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:00 schreef Adelante het volgende:
nee, maar jij bent ook vrouw en vindt dat soort grapjes leuk...
Let op, hoor. Komt-ie binnen 3 minuten posten.quote:
Mike is liefquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:06 schreef Arcee het volgende:
Let op, hoor. Komt-ie binnen 3 minuten posten.
Cynisme en sarcasme zijn de leukste vormen van humorquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ken iemand wier cynische humor bepaald niet de mijne is. Maar zij is zó gevat dat ik vaak toch enorm om haar moet lachen.
Maar we dwalen af. Sorry, Mike
quote:Gasten maandag 22 september
De tafelheer van vanavond is zwemmer Maarten van der Weijden, die in Peking de gouden medaille op de 10 kilometer in het open water won. Zijn weg naar de top is niet zonder obstakels geweest: op 12 maart 2001 werd er bij hem namelijk leukemie geconstateerd.
Voor hun project 'Alledaagse macht' reisden fotograaf Jan Banning en publicist Will Tinnemans tussen 2003 en 2007 door o.a. India, Rusland, China, Frankrijk en de VS met één doel: het vastleggen van de werkplekken van de ambtenarij van het land. Om de contrasten beter uit te laten komen is iedere ambtenaar op dezelfde manier in beeld gebracht: precies zoals een bezoeker van het kantoor hem/haar aantreft. Dit resulteerde in een fotoboek en nu een tentoonstelling in de Rotterdamse Kunsthal: 'Bureaucratica' .
Zangeres Nynke Laverman heeft het bekende nummer 'Hallelujah' van Leonard Cohen vertaald naar het Fries en komt het zingen in DWDD.
En als laatste gasten... de acteurs Thijs Römer en Tara Elders. Thijs Römer schreef en regiseerde onlangs de film: 'Het Wapen van Geldrop', die in première gaat op het Nederlands Film Festival. Het is een oer-Hollandse road-movie waarin drie totaal verschillende, onstabiele dertigers bij toeval in één auto belanden en Nederland doorkruisen. Katja Römer-Schuurman en Tara Elders spelen hoofdrollen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Inderdaad zeg, ik had het idee dat één van de twee zussen van Marge Simpson aan tafel zat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Silenus het volgende:
Tyfus zeg, de stem van dit wijf...
Dat is eens helemaal wat anders ja, ben ook benieuwd.quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Seam het volgende:
Een sportman als tafelheer ? Ben benieuwd of dat wat wordt..
hij kan nog wel praten hoor, tis niet zo een saaie voetballertquote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is eens helemaal wat anders ja, ben ook benieuwd.
Hij praat wel net als een sportman. Over zichzelf.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hij kan nog wel praten hoor, tis niet zo een saaie voetballert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |