Dat ookquote:
Ik vond haar nu al goedquote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef Seam het volgende:
Leuke tafeldame, maar je zag wel dat ze er nog even aan moest wennen. Ik denk wel dat zij echt goed kan worden.
Hij zei in ieder geval tegen haar: "Tot de volgende keer."quote:Matthijs vond het volgens mij ook geweldig dat Daphne er was
Hahahaha die was goed jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Liquidootje het volgende:
whahahhahahahahahahhahaha zeker een oud truitje!!!!
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wende is zo onaantrekkelijk als ze zingt.
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leuk
maar als ze dan gaat zingen en die overdreven bekken trekt, nee, dan even niet.
Ik wist trouwens niet dat zij ook had meegedaan aan dat liedje van de vliegende panters.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.
Begin van de aflevering helaas gemist, vannacht maar even kijken.
het was dan ook Zuidafrikaansquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Wow, Wende... maar ik verstond geen hol van wat ze in dat Nederlandse liedje dat ze zong.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het was dan ook Zuidafrikaans
Ik zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Moet ik de uitzending van gisteren nog terug kijken of was het de moieite niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |