quote:Gasten vrijdag 12 september
De tafelheer deze avond is de altijd scherpe en ontregelende cabaretier Marc-Marie Huijbregts. http://www.marc-marie.nl/
In het eerste gesprek deze avond zal PvdA-fractievoorzitster Mariëtte Hamer haar licht schijnen over de moeilijke fase waarin haar partij momenteel is beland (15 zetels in de laatste peilingen) en het ‘reanimatie-plan’, waarmee ze onlangs in het voetlicht trad. Meer weten? Check haar site...
Rick Nieman, schrijver, journalist en presentator, heeft morgen een nieuw boek in de winkels liggen: ‘de Goeroe-methode’. Het bevat praktische tips en samenvattingen van gesprekken die hij voerde met de meest toonaangevende, zakelijke denkers van dit moment over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategie. Wat is een goeroe, en hoe word je er een?
Volkszanger Koos Alberts en zijn vrouw Joke komen langs in DWDD naar aanleiding van de documentaire over hun leven ‘Vechten voor geluk’ die vanavond zal worden uitgezonden bij de TROS (22.00 op Nederland 1).
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
Zelfde toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Roi het volgende:
Nee! Dat kaasmeisje stottert !
ander meisje, laat maar![]()
Ja, dat mensen het hem misgunnen en dat 'ie zoveel pijn heeft...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
!
Heb je wel geluisterd naar zijn verhaal?
Zeg doe niet zo raar Roi... het kan je zelf ook overkomen dat je in de rolstoel beland...oké, ik ben ook geen fan van zijn muziek ...Maar dat heeft niks met zijn persoonlijk leven mee te maken.quote:
Volgens mij heb jij zijn uitspraken niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:33 schreef broer het volgende:
Wat een onuitstaanbare vent, die Koos Alberts. Vooral dat-ie op het eind nog even uithaalt naar zijn vrouw omdat ze na zijn ongeluk 'in haar eentje naar huis ging'. En dan ook nog zeggen dat hij daar nog steeds last van heeft. Het is godverdomme meer dan twintig jaar geleden en ze heeft hem al die tijd verzorgd. Ondankbaar stuk vreten.
Het is heel ernstig wat hem is overkomen, maar dat is geen rechtvaardiging om zó chagrijnig in het leven te staan en zijn vrouw zó af te vallen.
Het is al zo lang geleden en toch is het het enige waar hij het over heeft gehad. Het is niet gewoon mijn mening dat hij depressief is, als je 1 minuut naar de vent luistert hoor je al genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo raar Roi... het kan je zelf ook overkomen dat je in de rolstoel beland...oké, ik ben ook geen fan van zijn muziek ...Maar dat heeft niks met zijn persoonlijk leven mee te maken.
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden en toch is het het enige waar hij het over heeft gehad. Het is niet gewoon mijn mening dat hij depressief is, als je 1 minuut naar de vent luistert hoor je al genoeg.
Verder is het ook nog is een hele hele simpele man.
Het is mogelijk dat ik het niet goed heb begrepen, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:38 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij heb jij zijn uitspraken niet helemaal begrepen.
Hij vond het juist erg voor haar.
Inderdaad ja, hij zou het nooit kunnen verwerken.. Dat merk je meteen aan hem. Joke is weer sterker. Maarja, dat moet ze wel en dat waardeerd Koos Albers wel..quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?
Maar jij hebt zoiets dan ook niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Roi het volgende:
Ja, als je je vrienden wilt behouden zou ik het er na +- 1 jaar niet meer over hebben. Natuurlijk wel gewoon af en toe thuis met familie.
Ik durf zelfs te stellen dat zonder haar Koos ook voor de andere wereld had gekozen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hij zou het nooit kunnen verwerken.. Dat merk je meteen aan hem. Joke is weer sterker. Maarja, dat moet ze wel en dat waardeerd Koos Albers wel..
Nee, maar je moet ook over dingen heen kunnen stappen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar jij hebt zoiets dan ook niet meegemaakt.
Foute opmerking mbt Koos.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ook over dingen heen kunnen stappen.
Dat denk ik ook niet.. Hij is gek op zijn Joke. zonder haar had ie niet gered zei die tegen Mathijs.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:45 schreef broer het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat ik het niet goed heb begrepen, inderdaad.
En hij zei ook dat hij altijd alles op haar afreageerde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
zonder haar had ie niet gered zei die tegen Mathijs.
Jep, en dat doet ieder mens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:52 schreef broer het volgende:
[..]
En hij zei ook dat hij altijd alles op haar afreageerde.
Ik verdenk Mariëtte Hamer ervan haar gezicht met de hamer bewerkt te hebben (lees: botox).quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
En Beau zegt nog steeds cuvver...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Echt he, Matthijs kan country nog steeds niet correct uitspreken.
Ja, een variabele.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zit er een absolute tijdsgrens aan een verwerkingsproces?
Niet zo heel verwonderlijk gezien de infantiliteit van de Britse media (en dan doel ik op sensatiebladen en commerciële omroepen).quote:Op donderdag 11 september 2008 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.
Viel mij ook op van die linkse rakkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Hij stemt GroenLinks.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |