Okquote:
Deed het toch ook? Het was een verkorte uitzending i.v.m. voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:52 schreef kalinho het volgende:
HE!?!? tzal toch pas om 00.40 beginnen?
quote:Gasten woensdag 17 september
Radio DJ Giel Beelen is vanavond de tafelheer.
Cabaretier Seth Gaaikema treedt weer op met het avondvullende programma 'Als was het de eerste keer'. Een persoonlijk programma dat is ontstaan nadat hij van de trap was gevallen.
Zanger Marco Borsato komt vrijdag met zijn nieuwe CD' Wit licht'. Ook komt er een gelijknamige concertreeks en film. De liedjes zijn natuurlijk weer geschreven door John Ewbank en 'Stop de tijd' en 'Wit licht' zijn al nummer één hits geworden.
Heel Nederland geloof ik wel. Hoewel zijn concerten uitverkocht zijn werd Wit Licht al snel van de eerste plaats verstoten, Stop de Tijd ook, na één weekje al. Dat duidt erop dat alleen zijn die-hard fans de single kochten en de rest er niet echt om maalde.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziekquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef thettes het volgende:
Als veertig-plusser moet je ook geen muziek meer maken![]()
Hoewel hij er i.t.t. tot Barry Hay al niet mee hoefde te beginnen wat mij betreft.
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)quote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziek
Okeequote:Op woensdag 17 september 2008 17:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)
Inderdaad zeg, slecht gemonteerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef Roi het volgende:
Ja, dan moet je wel zijn blik laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |