Niet zo heel verwonderlijk gezien de infantiliteit van de Britse media (en dan doel ik op sensatiebladen en commerciële omroepen).quote:Op donderdag 11 september 2008 19:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.
Viel mij ook op van die linkse rakkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Hij stemt GroenLinks.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
en matthijs versprak zich even: hij had het over 'we' toen hij het over de pvda had
Hij sprak natuurlijk namens Vera Keurquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
Matthijs was nooit een echte voetballer geweest, hè?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef evert het volgende:
mijn god, die hamer.
In zijn boeken lees je vaak dat zijn gedachten zijn dat hij iemand maar een stomme lul vindt en eigenlijk op zijn gezicht wil slaan, daar moest ik steeds aan denken toen ik keek, dat hij dat bij Jort Kelder of Robert Ten Brink deed in gedachten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef Asjen het volgende:
Prachtig, dat stukje met Herman Brusselmans
En zijn boeken zijn net zo grappig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:22 schreef Asjen het volgende:
Prachtig, dat stukje met Herman Brusselmans
Wat is ze toch mooi.quote:
Ze hebben naar je geluisterd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:55 schreef TLC het volgende:
Valt me op dat bij DWDD er best vaak mooie vrouwen in het publiek zitten (wat afleidt van het gesprek aan tafel![]()
).
Dat ookquote:
Ik vond haar nu al goedquote:Op maandag 15 september 2008 20:22 schreef Seam het volgende:
Leuke tafeldame, maar je zag wel dat ze er nog even aan moest wennen. Ik denk wel dat zij echt goed kan worden.
Hij zei in ieder geval tegen haar: "Tot de volgende keer."quote:Matthijs vond het volgens mij ook geweldig dat Daphne er was
Hahahaha die was goed jaquote:Op maandag 15 september 2008 20:05 schreef Liquidootje het volgende:
whahahhahahahahahahhahaha zeker een oud truitje!!!!
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wende is zo onaantrekkelijk als ze zingt.
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leukquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vond haar passie juist wel een leuk gezicht.
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat heb ik juist totaal niet, als ze gewoon praat is ze wel leuk
maar als ze dan gaat zingen en die overdreven bekken trekt, nee, dan even niet.
Ik wist trouwens niet dat zij ook had meegedaan aan dat liedje van de vliegende panters.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is bij mij dan weer andersom. Als ze praat is ze te druk, lijkt ze haar energie niet kwijt te kunnen.
Begin van de aflevering helaas gemist, vannacht maar even kijken.
het was dan ook Zuidafrikaansquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Wow, Wende... maar ik verstond geen hol van wat ze in dat Nederlandse liedje dat ze zong.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het was dan ook Zuidafrikaans
Ik zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Moet ik de uitzending van gisteren nog terug kijken of was het de moieite niet ?
Okquote:
Deed het toch ook? Het was een verkorte uitzending i.v.m. voetbal.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:52 schreef kalinho het volgende:
HE!?!? tzal toch pas om 00.40 beginnen?
quote:Gasten woensdag 17 september
Radio DJ Giel Beelen is vanavond de tafelheer.
Cabaretier Seth Gaaikema treedt weer op met het avondvullende programma 'Als was het de eerste keer'. Een persoonlijk programma dat is ontstaan nadat hij van de trap was gevallen.
Zanger Marco Borsato komt vrijdag met zijn nieuwe CD' Wit licht'. Ook komt er een gelijknamige concertreeks en film. De liedjes zijn natuurlijk weer geschreven door John Ewbank en 'Stop de tijd' en 'Wit licht' zijn al nummer één hits geworden.
Heel Nederland geloof ik wel. Hoewel zijn concerten uitverkocht zijn werd Wit Licht al snel van de eerste plaats verstoten, Stop de Tijd ook, na één weekje al. Dat duidt erop dat alleen zijn die-hard fans de single kochten en de rest er niet echt om maalde.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik word nu alweer moe van Marco.
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziekquote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef thettes het volgende:
Als veertig-plusser moet je ook geen muziek meer maken![]()
Hoewel hij er i.t.t. tot Barry Hay al niet mee hoefde te beginnen wat mij betreft.
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)quote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Nee twintigjarige jochies maken vaak fatsoenlijke muziek
Okeequote:Op woensdag 17 september 2008 17:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoewel Marco Borsato makkelijke repetetieve bende maakt, was het dan ook sarcastisch (zie de vorige aflevering met die ellendige Giel Beelen)
Inderdaad zeg, slecht gemonteerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef Roi het volgende:
Ja, dan moet je wel zijn blik laten zien
Eenschquote:Op woensdag 17 september 2008 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, slecht gemonteerd.![]()
Gelukkig had ik zijn blik gisteren toevallig al gezien, hij kijkt op alsof hij wakker schrikt zodra hij hoort dat de troonrede bij het onderwerp onderwijs is aanbelandt.![]()
Verder weinig boeiende aflevering dit keer, Seth Gaaikema is niet grappig maar een emotionele ouwe zeur geworden, en Marco Borsato is al jaren overschat en teert nog op z'n successen uit het begin van z'n carriëre. Totaal niet boeiend dus.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Jammer dat DWDD morgen moet wijken voor voetbal. Alsof er niet genoeg voetbal op tv is
So what? Dwdd komt iedere dag dus waar zeur je over.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Jammer dat DWDD morgen moet wijken voor voetbal. Alsof er niet genoeg voetbal op tv is
Ja ik vind het ook jammer dat er morgen geen DWDD komtquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Peter88Online het volgende:
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te makenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb inderdaad al een keer of zes gedacht, van Nieuwkerk - BEK DICHT!
niet dat Seth Gaaikema boeiend is, maar toch...
Cabaretier en rocker zijn wel twee verschillende dingen hèquote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te maken
Als Giel Beelen trouwens ballen had, dan zou hij tegen Seth Gaaikema hebben gezegd: Wat doe je op jouw leeftijd nog op het toneel?! Maar hij hing aan zijn lippenEn Barry Hay is 'te oud'. Meten met twee maten
quote:Op donderdag 18 september 2008 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voetballiefhebber, daarom zie ik morgen ook liever DWDD dan een wedstrijd van Feyenoord
Hij meet met twee maten omdat rock en cabaret ook twee verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, je blijft niet door een gast heenpraten om je punt te maken
Als Giel Beelen trouwens ballen had, dan zou hij tegen Seth Gaaikema hebben gezegd: Wat doe je op jouw leeftijd nog op het toneel?! Maar hij hing aan zijn lippenEn Barry Hay is 'te oud'. Meten met twee maten
En Hans Klokquote:Op donderdag 18 september 2008 00:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wat een kutuitzending, behalve die eerste gast en het eindfilmpje.
Vrijdag zit Jantje Pronk er.
En jij met je (quote:Op donderdag 18 september 2008 22:12 schreef lachejonge het volgende:
Haaibaaike denkt al eeuwen zichzelf aangepast te hebben aan fok door iedereen maar een beetje na te doen.
Morgen Marc-Marie, altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |