quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelgast is Steffie Kouters.
Te gast zijn:
- Agnes Kant in de aanloop naar Prinsjesdag.
- Pater Moeskroen en Peter Koelewijn over hun nieuwe single.
- Paul Verhoeven over zijn fascinatie voor Jezus van Nazareth.
- En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De Amerikaanse versie vond ik over de topquote:Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Roi het volgende:
Wat een kutprogramma van ten Brink. Respect -10 voor die gast, hoe hij het zat op te hemelen.
quote:Jort Kelder: ‘Robert ten Brink maakt mensen ongelukkig’
Geplaatst op donderdag 11 september 2008 om 11:57
Jort Kelder begrijpt niet waarom Robert ten Brink zijn naam heeft verbonden aan het nieuwe programma ‘Het Moment van de Waarheid’ op RTL 4. Dat vertelde Jort woensdagavond tegen Robert (foto) in de talkshow ‘De Wereld Draait Door’. Hij vindt Robert niet “ziek genoeg” om de show te presenteren. Robert zelf snapt alle kritiek op zijn show niet echt: “Ik denk dat ik bewezen heb de afgelopen dertig jaar dat ik niet alleen maar ran- zige rotzooi verkoop. Die teneur wordt toch een beetje gezet.”
Ook presentator Matthijs van Nieuwkerk vraagt zich af waarom Robert ten Brink de show heeft geaccepteerd. “Ik heb niet ‘ja’ gezegd. Ik heb ervoor gevochten om dit te mogen doen“, aldus Robert. “Ik voel dat dit iets fantastisch is. Dit is het. Ik heb het drie keer gehad in mijn carrière. Twintig jaar geleden toen ik Lingo zag, wilde ik het heel graag doen. Dat was in die tijd één keer per week op zaterdagavond. Daarna had ik het met Lotto Weekend Miljonairs. Ik had het nu weer. Dit past bij mij.”
Jort Kelder is het niet met Robert eens. “Van All You Need Is Love maakte je mensen blij en nu maak je ze alleen ongelukkig“, zegt Jort. “De doelstelling is hier mensen door Nederland te laten uitlachen en een paar centjes krijgen, die jij per uitzending al in je zak mag steken. Ik vind het een raar programma. Ik vind het niet bij jou horen. Je bent er te aardig voor. Ik ben ziek genoeg om dit te doen, maar jij niet.”
Volgens Matthijs zal ‘Het Moment van de Waarheid’ door de weken heen steeds erger worden. “Ik ken de opbouw bij RTL 4. Het wordt rustig ingekookt en op een gegeven moment is de explosie daar. Dit gaat van kwaad tot erger“, aldus Matthijs. Robert daarop licht geërgerd: “O wat verschrikkelijk!”
Robert vertelt dat geschiedenis zich herhaalt. “Zeventien jaar geleden heb ik een bak derrie over me heen gehad na de eerste uitzendingen van All You Need Is Love. Vier jaar later was iedereen bijgetrokken. Toen stonden de kranten vol dat het geen derrie was, maar sociologisch verantwoord. In het NRC stond toen hoe fantastisch het was. Ik ben ervan overtuigd dat hetzelfde gaat gebeuren met dit programma.”
Die was goedquote:Op donderdag 11 september 2008 00:26 schreef tong80 het volgende:
'Vandaar ook dat we geen kinderen hebben.'
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Die was goed![]()
![]()
Overigens kan ten Brink niet tippen aan hoe Jerry Springer die show doet in Engeland
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe ziet die 20 jarige dochter van Matthijs uit?
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:
Die Steffie vraagt maar door, goede tafelgast.
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:
Die Steffie vraagt maar door, goede tafelgast.
Geen idee. Ze heeft geen 1 vraag gesteld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat die vrouw er de hele tijd ?
Valt mij op dat vooral de vrouwelijke tafelgasten weinig inbreng hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending idd.
Maar die dame moeten ze maar afschaffen.
quote:Gasten vrijdag 12 september
De tafelheer deze avond is de altijd scherpe en ontregelende cabaretier Marc-Marie Huijbregts. http://www.marc-marie.nl/
In het eerste gesprek deze avond zal PvdA-fractievoorzitster Mariëtte Hamer haar licht schijnen over de moeilijke fase waarin haar partij momenteel is beland (15 zetels in de laatste peilingen) en het ‘reanimatie-plan’, waarmee ze onlangs in het voetlicht trad. Meer weten? Check haar site...
Rick Nieman, schrijver, journalist en presentator, heeft morgen een nieuw boek in de winkels liggen: ‘de Goeroe-methode’. Het bevat praktische tips en samenvattingen van gesprekken die hij voerde met de meest toonaangevende, zakelijke denkers van dit moment over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategie. Wat is een goeroe, en hoe word je er een?
Volkszanger Koos Alberts en zijn vrouw Joke komen langs in DWDD naar aanleiding van de documentaire over hun leven ‘Vechten voor geluk’ die vanavond zal worden uitgezonden bij de TROS (22.00 op Nederland 1).
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |