abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 11:06:11 #31
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61545745
quote:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelgast is Steffie Kouters.
Te gast zijn:
- Agnes Kant in de aanloop naar Prinsjesdag.
- Pater Moeskroen en Peter Koelewijn over hun nieuwe single.
- Paul Verhoeven over zijn fascinatie voor Jezus van Nazareth.
- En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61550685
Wat een kutprogramma van ten Brink . Respect -10 voor die gast, hoe hij het zat op te hemelen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 11 september 2008 @ 14:43:28 #33
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61550833
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:38 schreef Roi het volgende:
Wat een kutprogramma van ten Brink . Respect -10 voor die gast, hoe hij het zat op te hemelen.
De Amerikaanse versie vond ik over de top
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 11 september 2008 @ 14:56:47 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_61551236
quote:
Jort Kelder: ‘Robert ten Brink maakt mensen ongelukkig’
Geplaatst op donderdag 11 september 2008 om 11:57

Jort Kelder begrijpt niet waarom Robert ten Brink zijn naam heeft verbonden aan het nieuwe programma ‘Het Moment van de Waarheid’ op RTL 4. Dat vertelde Jort woensdagavond tegen Robert (foto) in de talkshow ‘De Wereld Draait Door’. Hij vindt Robert niet “ziek genoeg” om de show te presenteren. Robert zelf snapt alle kritiek op zijn show niet echt: “Ik denk dat ik bewezen heb de afgelopen dertig jaar dat ik niet alleen maar ran- zige rotzooi verkoop. Die teneur wordt toch een beetje gezet.”

Ook presentator Matthijs van Nieuwkerk vraagt zich af waarom Robert ten Brink de show heeft geaccepteerd. “Ik heb niet ‘ja’ gezegd. Ik heb ervoor gevochten om dit te mogen doen“, aldus Robert. “Ik voel dat dit iets fantastisch is. Dit is het. Ik heb het drie keer gehad in mijn carrière. Twintig jaar geleden toen ik Lingo zag, wilde ik het heel graag doen. Dat was in die tijd één keer per week op zaterdagavond. Daarna had ik het met Lotto Weekend Miljonairs. Ik had het nu weer. Dit past bij mij.”

Jort Kelder is het niet met Robert eens. “Van All You Need Is Love maakte je mensen blij en nu maak je ze alleen ongelukkig“, zegt Jort. “De doelstelling is hier mensen door Nederland te laten uitlachen en een paar centjes krijgen, die jij per uitzending al in je zak mag steken. Ik vind het een raar programma. Ik vind het niet bij jou horen. Je bent er te aardig voor. Ik ben ziek genoeg om dit te doen, maar jij niet.”

Volgens Matthijs zal ‘Het Moment van de Waarheid’ door de weken heen steeds erger worden. “Ik ken de opbouw bij RTL 4. Het wordt rustig ingekookt en op een gegeven moment is de explosie daar. Dit gaat van kwaad tot erger“, aldus Matthijs. Robert daarop licht geërgerd: “O wat verschrikkelijk!”

Robert vertelt dat geschiedenis zich herhaalt. “Zeventien jaar geleden heb ik een bak derrie over me heen gehad na de eerste uitzendingen van All You Need Is Love. Vier jaar later was iedereen bijgetrokken. Toen stonden de kranten vol dat het geen derrie was, maar sociologisch verantwoord. In het NRC stond toen hoe fantastisch het was. Ik ben ervan overtuigd dat hetzelfde gaat gebeuren met dit programma.”
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61551997
Jammer dat Robert van den Brink dat nou flikt. Hij was toch de vriendelijke, betrouwbare presentator, de ideale schoonzoon onder de tv-makers. Dit programma is gewoon leedvermaak en ramptoerisme. Wat Jort Kelder al zei; het past niet bij hem.

Oh en Herman Brusselmans Held
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_61556561
quote:
Op donderdag 11 september 2008 00:26 schreef tong80 het volgende:
'Vandaar ook dat we geen kinderen hebben.'

Die was goed

Overigens kan ten Brink niet tippen aan hoe Jerry Springer die show doet in Engeland
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_61556823
Paul Verhoeven over Jezus... interessant. Ik ben het vaak niet met hem eens wat Jezus betreft, maar je kan niet zeggen dat hij er geen verstand van heeft.

Ga het wel even kijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61558516
Ah, hier zijn we.
pi_61558606
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef TLC het volgende:

[..]

Die was goed

Overigens kan ten Brink niet tippen aan hoe Jerry Springer die show doet in Engeland
Is die show in Engeland dan echt erger dan in Amerika? Daar vond ik hem al behoorlijk ver gaan op sommige momenten.

Moet vandaag helaas de late uitzending kijken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_61559220
Hoe ziet die 20 jarige dochter van Matthijs uit?
A little bit hateful
pi_61559757
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe ziet die 20 jarige dochter van Matthijs uit?
Waar ging het over dan? Ik kijk net pas.
pi_61559874
Die Steffie vraagt maar door, goede tafelgast.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:24:35 #43
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_61559929
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:
Haha inderdaad.

[..] Geschikt.
[X] Ongeschikt.
pi_61560154
Voegt totaal niets toe...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61562863
Giechelen kan ze wel.
  donderdag 11 september 2008 @ 22:52:56 #46
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_61564388
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:22 schreef Luutgaert het volgende:

Ik snap best dat je de eerste keer aan tafel de kat uit de boom kijkt, maar dit... Hoe komt het dat uitgerekend journalisten zo timide zijn? Wouke Scherrenburg heeft ook nooit iets zinnigs bij te dragen, zij was ooit toch de pitbull van Den Haag Vandaag. Twan Huys schoof eens aan bij een eindemaandsdiscussie, ook niks te melden.
Steffie heeft trouwens wel iets weg van Wilma Nanninga
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 02:19:02 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_61567744
Die David de cume Laude student is leuk

Nu afwachten hoe vaak Paul Verhoeven 'Niet waar' zegt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 02:30:45 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_61567779
Waarom zat die vrouw er de hele tijd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61567801
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat die vrouw er de hele tijd ?

Geen idee. Ze heeft geen 1 vraag gesteld.

Voor de rest leuke uitzending. Zelfs het jezus item was boeiend.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 september 2008 @ 02:38:24 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_61567810
Leuke uitzending idd.

Maar die dame moeten ze maar afschaffen.

pi_61567825
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:38 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending idd.

Maar die dame moeten ze maar afschaffen.

Valt mij op dat vooral de vrouwelijke tafelgasten weinig inbreng hebben.
pi_61570744
Vrouwen hebben meestal geen eigen mening....
pi_61578440
Vanavond MM
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 september 2008 @ 15:56:29 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61578775
quote:
Gasten vrijdag 12 september
De tafelheer deze avond is de altijd scherpe en ontregelende cabaretier Marc-Marie Huijbregts. http://www.marc-marie.nl/

In het eerste gesprek deze avond zal PvdA-fractievoorzitster Mariëtte Hamer haar licht schijnen over de moeilijke fase waarin haar partij momenteel is beland (15 zetels in de laatste peilingen) en het ‘reanimatie-plan’, waarmee ze onlangs in het voetlicht trad. Meer weten? Check haar site...

Rick Nieman, schrijver, journalist en presentator, heeft morgen een nieuw boek in de winkels liggen: ‘de Goeroe-methode’. Het bevat praktische tips en samenvattingen van gesprekken die hij voerde met de meest toonaangevende, zakelijke denkers van dit moment over leiderschap, creativiteit, marketing, concurrentie en strategie. Wat is een goeroe, en hoe word je er een?

Volkszanger Koos Alberts en zijn vrouw Joke komen langs in DWDD naar aanleiding van de documentaire over hun leven ‘Vechten voor geluk’ die vanavond zal worden uitgezonden bij de TROS (22.00 op Nederland 1).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61584187
Irritant gesprek zeg iedereen laat elkaar niet uitpraten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_61584196
Ooohhhh wat tenenkrommend
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_61584221
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:44:13 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_61584237
Dit gaat 'm niet worden voor de PVDA met die mevrouw Hamer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61584239
Weinig charisma daar.
pi_61584280
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze zorgt er eigenhandig voor dat de pvda richting de nul zetels gaat.
Wat een saaie vertoning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')