Pics or it didn't happen....quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekkere tante meldt.
Gingen er ook mensen in je decolleté gluren?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even voor oppasoom gespeeld. Was leuk om te doen
Neequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef maok het volgende:
[..]
Gingen er ook mensen in je decolleté gluren?
Het zou pas een punt/probleem/whatever zijn als jij haar geen milf vindtquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb freecell vanochtend een milf genoemd
Ah, de biergek.quote:
Je zou toch moete weten dat ik regelmatig pst vul met volkomen kwats.quote:
En toch ben ik verbaasd over jouw bierconsumptie !quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je zou toch moete weten dat ik regelmatig pst vul met volkomen kwats.He is al meer dan 15 jaar geleden dat ik voor het latst bier had
Twee mogelijkheden:quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb freecell vanochtend een milf genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
verbaasde negerquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
En toch ben ik verbaasd over jouw bierconsumptie !
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef maok het volgende:
Ik ben geen tante (of moeder) maar hier wel met draagdoek![]()
[ afbeelding ]Apart kind heb je, met gewei enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heeeel lief babytje
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:24 schreef maok het volgende:
Ik ben geen tante (of moeder) maar hier wel met draagdoek![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik ben geen neger en jij ook niet volgens mij.quote:
Ik heb jou vaker zwart gezien dan blank.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben geen neger en jij ook niet volgens mij.
Er zit een eland voorquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb jou vaker zwart gezien dan blank.
en zit niet zo naar maok haar tieten te staren.
Finkersquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Apart kind heb je, met gewei enzo
Een heeeel lief babytje
met maok weet je het maar nooitquote:
Het is een heel mooi kind hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Apart kind heb je, met gewei enzo
Een heeeel lief babytje
wazeggie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef Inkomen het volgende:
Ik ontdekte net dat ik alleen maar hoorcolleges heb.
Nog een leuke voor jou, want transport: een Union Pacific-trein met drie locomotieven & ongeveer TACHTIG wagonsquote:
omgkjoet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
O HAI!
hoe krijg je dat op de foto, dat o hai?
Zoek en gij zult vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, als ik het toch voor het zeggen heb.
Van het decolleté natuurlijk.
Typte ik dat?
Twee dagen wachten, dan doe ik het voor jequote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
O HAI!
Oh, RZ, mocht je echt een foto van mijn decolleté online vinden, dan zou ik die ook wel willen zien!quote:
Je bent vast niet de enige die ze wil zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, RZ, mocht je echt een foto van mijn decolleté online vinden, dan zou ik die ook wel willen zien!
Er is heel wat opgeslagen. 5 minuten een foto in S&G staat garant voor ik denk tch zeker op zon 30 a 40 harde schijven staan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Behalve wat door andere users is opgeslagen, bestaan er geen foto's meer van mij..
Ik heb zelfs eens van iemand gehoord dat ik een poosje de achtergrond van z'n telefoon ben geweest. Dat vond ik wel... apart.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is heel wat opgeslagen. 5 minuten een foto in S&G staat garant voor ik denk tch zeker op zon 30 a 40 harde schijven staan.
je hebt op mijn PC een apart mapjequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens van iemand gehoord dat ik een poosje de achtergrond van z'n telefoon ben geweest. Dat vond ik wel... apart.
Eh ja. Al ligt dat er natuurlijk ook aan bij wie...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eens van iemand gehoord dat ik een poosje de achtergrond van z'n telefoon ben geweest. Dat vond ik wel... apart.
Ach, t heeft wel zn resultaat gehad. Wat een foto van een beschuit wel niet kan doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb die tijd ook wel achter me gelaten, inmiddels.
Daarbij, what was I thinking..
Bruce was de link, niet S&G.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, t heeft wel zn resultaat gehad. Wat een foto van een beschuit wel niet kan doen
Maar jij hebt er de looks nog wel voor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb die tijd ook wel achter me gelaten, inmiddels.
Daarbij, what was I thinking..
Met een beetje geluk is het je thermostaat. Zla je motor niet oververhit is geweest en daardoor schade heeft opgelopen is het een reparatie van niets.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:47 schreef teigan het volgende:
Rij ik vanochtend richting Friesland, eindig ik langs de kant met een kokende motor...
Weer een flinke reparatie dus...
Oeh.quote:
Ik ben niet dom.quote:
Als je kaarten bij Oosterpoort kunt halen, altijd doen. Ticketmaster zijn echt vuile oplichters.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, kaarten bestellen bij Ticketmaster is maar liefst zo'n 16 euro duurder dan rechtstreeks bij de Oosterpoort..
Lievquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
O HAI!
Kunnen jullie nu al doorslapen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:04 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Een mens kan aardig opknappen van een fatsoenlijke nachtrust
Welneequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu al doorslapen?. En voeden dan?
Ik vond het al zo vreemd dat jullie het eerste kind zouden hebben dat niet om de paar uur komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Hij komt ongeveer om de 3 uur, 's nachts vaak om de 2,5 of 3 uur.
Maar vanacht geen gepiep tussen de voedingen door en als ik hem terug legde in z'n wiegje ging hij slapen in plats van heel hard "mama, ik wil bij jou op je buik/ in e bed/ op papa z'n buik slapen!" huilen.
Dus al met al gewoon lekker geslapen met af en toe een half uurtje onderbreking
Kan je ook niet iets van yoghurt eten oid?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:55 schreef Lyssa het volgende:
een dag niet eten en nu nog steeds geen zin hebben in eten, maar wetende dat als je niets eet je van je stokje gaat is niet okee
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Argh, ik heb weer eens de hik. Spontaan.
Dan moet ik dat eerst halenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je ook niet iets van yoghurt eten oid?![]()
Het is nu net weer over. Het doet alleen wel echt pijn als ik de hik heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je ook niet iets van yoghurt eten oid?![]()
[..]Duurt hikken lang bij jou of is het zo weer over?
Genant valt wel een beetje mee toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is nu net weer over. Het doet alleen wel echt pijn als ik de hik heb.. En het is natuurlijk enorm genânt.
.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Lyssa het volgende:
Liefdesverdriet.. Ik heb gisteren mn relatie verbroken.. nogal definitief deze keer..
dat heb ik vaker gezegd, maar nu is het een hele andere situatie
Och meid... Daar kun je inderdaad behoorlijk kapot van zijn. Sterkte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Lyssa het volgende:
Liefdesverdriet.. Ik heb gisteren mn relatie verbroken.. nogal definitief deze keer..
Ik hik luid. Heel luid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Genant valt wel een beetje mee toch?Tenzij je je mond open houdt en héél hard hikt
Oeh, mag dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh DaD, voor babykamer bekijken kun je ook langskomen hoor, kun je dat mooi combineren met baby-kijken en beschuit met muisjes eten
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:26 schreef Lyssa het volgende:
Duh, je hebt een kaartje gekregen. CZ. komt bijv. vanmiddag langs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |