Mr. Jummy vind je blijkbaar jummyquote:
Ah, ik fiets blijkbaar alleen naar huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:47 schreef freecell het volgende:
hullo!
Ik heb zowaar nog even geslapen net
Werd wakker van de kat op mn hoofd.
Hij kijkt bangquote:
Doet u mij die maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb een kitkat voor TARA gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb een kitkat voor TARA gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha. Goed bezig, Freecellquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:56 schreef freecell het volgende:
Nu rest de vraag: hoe eet je dit in hemelsnaam...
Had jij laatst vrouwelijk bezoek of ben je al verhuisd en zag ik een nieuwe bewoner?quote:
Plakjes er af? Net als bij een cake?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar hoe moet ik die Kit-kat nu opeten
Wel hee liev
Uiteraard niet!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je de biscuit niet vergeten Freecell, want anders is het geen kitkat
Ik bedoelde de Engelse "want", zo van "ik wil hebben"quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:55 schreef freecell het volgende:
Want kitkat is lekker![]()
En ik verveelde me.
En ik wilde TARA even onder de indruk laten zijn van mijn skills.
Ahaaa!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Engelse "want", zo van "ik wil hebben"
Ik had laatst vrouwelijk bezoek. Nog niet verhuisd; de huur is al wel opgezegd, per 26 augustus als ik het goed heb. De 19e ben ik weg, daarna komen mijn ouders de boel nog weghalenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:03 schreef maok het volgende:
[..]
Had jij laatst vrouwelijk bezoek of ben je al verhuisd en zag ik een nieuwe bewoner?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:25 schreef Lyssa het volgende:
mijn mr. jummy is een boef!
[ afbeelding ]
Hier naartoe (fototopic op forum - niet mijn foto's; kan lang laden & internet vertragen).quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:40 schreef teigan het volgende:
waar ga je naartoe verhuizen inkomen?
goeiemorgen trouwens!!
Dat zou jij ook doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg dat vraag je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |