EN dat doe je alleen door (beter) te letten op wat je binnenkrijgt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:56 schreef kwakveense het volgende:
ik beweeg niet echt veel meer en ben toch wel 13/14 kilo kwijt... als t echt niet meer lukt begin ik wel met sporten. ik heb er zó'n hekel aan. zweten. bah.
Dat vocht zweet ik wel uit hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef freecell het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om af te vallen met dit weer
Ik ben altijd zeker een kilo zwaarder dan normaal door vocht zodra het boven de 25 graden is. Dus ook al eet ik dan minder, omdat ik geen honger heb met dit weer, ik kom hoe dan ook aan
ik beweeg standaard een drie kwartier tot uur per dag gewoon met naar mn werk fietsen, kantoorbaan verder dus zit ik... ik begon met een bmi van 36,5 of 37 ofzo, dus wel echt heel erg overgewicht. ben van 96.1 naar nu tussen de 82 en 83 kilo gegaan. t gaat vooralsnog nog steeds redelijk. ik ben tevreden met een kilogram per maand. ik eet ook gewoon nog dingen die ik lekker vind namelijk. ik ontzeg mezelf niet graag dingen en ik doe niet graag dingen die ik niet leuk vind...dus ja... de langzame gang neem ik op de koop toe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat doe je alleen door (beter) te letten op wat je binnenkrijgt?Dat is nog best lucratief dan
(al ken ik je beginsituatie niet natuurlijk) .
Op dat mechanisme hoop ik ook een beetje jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat ik nu hendig snel afval omdat ik zo lang heel slecht heb geleefd
Dan is 13 kilo in 10 maanden best netjes toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef kwakveense het volgende:
ik begon met een bmi van 36,5 of 37 ofzo, dus wel echt heel erg overgewicht. ben van 96.1 naar nu tussen de 82 en 83 kilo gegaan. t gaat vooralsnog nog steeds redelijk. ik ben tevreden met een kilogram per maand. ik eet ook gewoon nog dingen die ik lekker vind namelijk. ik ontzeg mezelf niet graag dingen en ik doe niet graag dingen die ik niet leuk vind...dus ja... de langzame gang neem ik op de koop toe.
de 13 kilo ben ik kwijt sinds eind september, dus in 10 maanden
Het is niet dat ik niet zweet ofzoquote:
Ik val in de zomer af (vocht niet meegerekend) omdat ik dan minder eet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef teigan het volgende:
Maarja, allebei vakantie hebben betekend toch al snel dat het gezonde eten er een beetje bij inschiet.... Ik val in de winter toch meestal wat makkelijker af...
Wanneer ga je je laten omscholen eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:10 schreef teigan het volgende:
ik eet in de zomer meer ijsjes en dergelijke, en sommige dingen kan ik me helemaal lens in eten, zoals koude pastasalade.. Heerlijk, maar het vult niet, en ik blijf eten..
Bij mij is weer aan het werk gaan altijd een goede trigger... De eerste week/weken weer voor de klas val ik altijd wat af, gewoon pure stress omdat ik weer moet wennen...
quote:Minstens een uur bewegen om af te vallen
Uitgegeven: 29 juli 2008 15:19
Laatst gewijzigd: 29 juli 2008 15:21
Vrouwen moeten minimaal één uur per dag bewegen om af te kunnen vallen. Dit moeten ze vijf dagen per week volhouden volgens Amerikaanse wetenschappers.
Bij de universiteit van Pittsburgh in Amerika zijn onderzoekers tot de conclusie gekomen dat vrouwen minstens 55 minuten per dag moeten bewegen om 10 procent van hun gewicht kwijt te raken. Als ze zo veel blijven bewegen, blijft het gewicht ook weg.
Aan het onderzoek deden tweehonderd vrouwen, vier jaar lang, mee. Ze mochten dagelijks tussen de 1200 en 1500 kilocalorieën binnenkrijgen. Na zes maanden was een groot gedeelte van de vrouwen wel 10 procent afgevallen, maar driekwart kwam snel weer aan. Alleen bij de vrouwen die 275 minuten per week bewogen, bleef het weg.
Onderzoekers concluderen uit dit onderzoek dat genoeg beweging een vereiste is om af te vallen. Zorgen dat je niet teveel calorieën tot je neemt is ook belangrijk, maar alleen diëten leidt al snel tot het beruchte jojo-effect. Voor mensen die willen afvallen en op gewicht willen blijven, moet de Nederlandse Norm Gezond Bewegen van een half uurtje dus bijna verdubbeld worden.
niet denk ik, aangezien ik het na die eerste 1,5 week weer helemaal fantastisch vind, en ik nu eindelijk de klassen krijg die ik ook wil hebben....quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer ga je je laten omscholen eigenlijk?
Wat een obesitas, drie kilo zwaarder dan normaalquote:Obesitasgen zorgt voor overgewicht
Uitgegeven: 28 juli 2008 12:15
Kinderen die drager zijn van het obesitasgen kunnen niet goed aangeven wanneer ze genoeg hebben gegeten. Dit melden Britse onderzoekers in het tijdschrift Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.
In het onderzoek werden 3000 kinderen tussen de acht en elf jaar oud onderzocht. Eerst werd geanalyseerd welke kinderen drager zijn van het obesitasgen. Vervolgens werd er gekeken of deze kinderen een andere spijsvertering of eetgewoonten hebben.
Uit het onderzoek bleek dat de dragers van het gen slecht weten wanneer ze verzadigd zijn. De verdere spijsvertering bleek niet veel anders. Het gen zorgt dus waarschijnlijk voor overgewicht doordat de dragers sneller te veel eten.
Het gen waar de kinderen op onderzocht zijn, heet het FTO gen en is in eerder onderzoek geassocieerd met obesitas. Mensen met een enkele kopie van het gen zijn gemiddeld 1,5 kilogram zwaarder en met twee kopieën zelfs drie kilogram.
Weheheh zo kun je iedereen wel van alles aanpraten iddquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
hier dan:
Wat een obesitas, drie kilo zwaarder dan normaal!!
Ok... ik vergeef je.quote:
Zesquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef kaputwiehund het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel punten een Magnum Almond volges het Weight Watchers systeem is?
Thanksquote:
Pwnagequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Thanks
dat wordt vanavond een exquise drie gangen cracker menu met als nagerecht een wortel. Klote collega's. Vraag dan van te voren of ik iets wil, in plaats van een half smeltende Magnum voor mijn ogen te houden.
En ik vind Magnums eigenlijk helemaal niet lekker
klacht: collega's die onverwacht trakteren.
klacht: ik ben te slap om iets af te slaan
klacht: vieze Magnum
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
LevitationWat een naam voor in een dieettopic
Wat heb je gedaan Marc??
klacht: je hebt geen vuilnisbak.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:01 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Thanks
dat wordt vanavond een exquise drie gangen cracker menu met als nagerecht een wortel. Klote collega's. Vraag dan van te voren of ik iets wil, in plaats van een half smeltende Magnum voor mijn ogen te houden.
En ik vind Magnums eigenlijk helemaal niet lekker
klacht: collega's die onverwacht trakteren.
klacht: ik ben te slap om iets af te slaan
klacht: vieze Magnum
Dat gaat best goed komen met jou, dat hoor ik alquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben ze die ook met aardbei ja?![]()
eerst ff m'n doos Classics leegsnaaien (4 halen 3 betalen) en dan die gaan kopen
Ehmm![]()
Jekkie, waterijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat gaat best goed komen met jou, dat hoor ik al
De raketjes waren ook in de bonus hoor
Raketjes ftwquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jekkie, waterijs.Roomijs daarentegen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Ik kan moeilijk een ijs in de vuilnisbak gooien die ik heb ik gekregen van de collega met wie ik de vuilnisbak deelquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
klacht: je hebt geen vuilnisbak.Tip: eet nooooooit iets (calorierijks) dat je niet écht heel lekker vindt.
Ik geloof niet dat ik óóit in mijn leven Ben & Jerry's ijs heb gegeten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga trouwens voornamelijk los op:
[ afbeelding ]
Begin d'r ook maar niet aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik óóit in mijn leven Ben & Jerry's ijs heb gegeten.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een ijs in de vuilnisbak gooien die ik heb ik gekregen van de collega met wie ik de vuilnisbak deel![]()
klacht: baas die te zeikerig is voor een persoonlijke vuilnisbak
quote:
Ik verkeer nog in de luxe positie dat ik kaneelijs van AH heel erg lekker vind. Graag verwen ik mijn smaakpapillen niet te veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik neem altijd fruitsorbetjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Als ik moet kiezen tussen softijs, een (vanille)magnum of een waterijsje, geef mij dan dat waterijsje maar
Marsijs vond ik wel altijd erg lekkerBij de Italiaan kies ik altijd in elk geval yoghurtijs. Niet omdat dat slank is maar omdat ik dat zo lekker vind
Smaakloze!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
da's nie lief, want dat vind ik wel lekker
* kaputwiehund ketent zich met een usb-kabel aan zijn bureau vast, voordat hij naar de appie gaat sprinten
Niet happen...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
da's nie lief, want dat vind ik wel lekker
* kaputwiehund ketent zich met een usb-kabel aan zijn bureau vast, voordat hij naar de appie gaat sprinten
Gewoon door de plee spoelen. Luide kotsgeluiden erbij maken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik kan moeilijk een ijs in de vuilnisbak gooien die ik heb ik gekregen van de collega met wie ik de vuilnisbak deel![]()
klacht: baas die te zeikerig is voor een persoonlijke vuilnisbak
Fake een ijsallergie... NU!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon door de plee spoelen. Luide kotsgeluiden erbij maken.
Want wat er nu gebeurt is dat ze vrijdagmiddag weer ijs gaan halen. EN dat was anders niet gebeurd waarschijnlijk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=5
Voor levi
35000?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die is cool! Hoeveel kcal zou dat zijn?
Valt wel mee, je doet er een maand mee volgens de handleiding. Da's 1000 per dag, netjes toch?quote:
Allergieën kunnen heel plotseling de kop op stekenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik geloof niet dat een ijsallergie heel erg geloofwaardig overkomt gezien mijn gedrag in het verleden.![]()
En morgen is het weer gebak. Ik zit op een kantoor met 15 medewerkers en 9 daarvan zijn er in een periode van 3 weken jarig.Handig moment om mijn dieet weer op te pakken
quote:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik geloof niet dat een ijsallergie heel erg geloofwaardig overkomt gezien mijn gedrag in het verleden.![]()
Dacht je dat je de enige was?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Oreo's
Waarom vind ik alles lekker wat dieettechnisch onverantwoord is?
Het gaat niet om de melkquote:
Nee, we zitten hier niet voor niks met zijn allenquote:
Ik heb 1 spekje opquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
LevitationWat een naam voor in een dieettopic
Wat heb je gedaan Marc??
Smoezen verzinnen om sushi te mogen etenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb 1 spekje op
Vanavond dus maar sushi om te compenseren
Maar dat recept voor die Bountyquote:
denk het ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef kaputwiehund het volgende:
k*t dubbel. komt door de allergische reactie
Valt mee de hoeveelheidquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Smoezen verzinnen om sushi te mogen eten
Niet te veel sushi he
Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat recept voor die Bounty
Binnenkort maar eens bbq organiseren en dan dat als toetje
www.pimpthatsnack.comquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!
Hadden ze ook een recept voor twix? (en je kan het natuurlijk ook iéts kleiner maken, de helft ofzo)
http://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=348&pageID=1quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.pimpthatsnack.com
Er staat echt van alles op
Vaker afwassen dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
Goed idee wel. Dat mag bij mij ook wel weer eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
Whehehe, je hebt een snack gepimptquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Crosspos met Cul, maar ik ben hier geinspireerd:
Ik ben hier een projectje gestart.... Tara lust namelijk kit-kat
Nodig:
- 2 Repen melkchocolade (ik had 3, dus 1 over)
- 2 Pakken pennywafels
- Iets om letters mee te maken
- Cakeblik oid
Zie hier:
[ afbeelding ]
Dan smelt je de chocola au bain de Marie...
[ afbeelding ]
Intussen sloop je een oude (sileconen) pannelap (en was je hem goed af)
[ afbeelding ]
Lettertjes maken......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, eerst een laagje chocolade in het blik en dan een laagje pennywafels.....
[ afbeelding ]
Dit herhaal je een 3 keer..
Laatste laag penywafels: (er was één wafeltje over, die heb ik opgegeten)
[ afbeelding ]
Klaaaaaar!
[ afbeelding ]
Staat nu in de vriezer
Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer uit het blik krijg?Ik dacht zelf aan heet water over het blik laten lopen, dan op een bord en nog even de vriezer weer in.
En nou afwachten hoe TARA kijkt als hij thuis komt
TARA moet aankomen en ik eet er niet van, word misselijk van chocolade momenteel (zwangerschap heeft z'n voordelen, zelfs met dit weerquote:
Ik kan heus snacks pimpen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt een snack gepimpt
Ik gok ook op heet water
Staan er geen tips op die site?
Ja, maar freecell probeert leden te werven geloof ikquote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
Dit doet me denken aan mijn creatieve toetjesdrama van een paar maanden terugquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
Waarschijnlijk wel, pennywafel is niet zo hard.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Kan je het niet in repen snijden?
440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is 440 kcal een gemiddelde hoeveelheid voor een avondmaal?
Datgeen hierboven zag er btw creatief en lekker uit.
Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/
Ah okeequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:34 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |