denk het ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef kaputwiehund het volgende:
k*t dubbel. komt door de allergische reactie
Valt mee de hoeveelheidquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Smoezen verzinnen om sushi te mogen eten
Niet te veel sushi he
Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat recept voor die Bounty
Binnenkort maar eens bbq organiseren en dan dat als toetje
www.pimpthatsnack.comquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best tof als toetje inderdaad!
Hadden ze ook een recept voor twix? (en je kan het natuurlijk ook iéts kleiner maken, de helft ofzo)
http://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=348&pageID=1quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.pimpthatsnack.com
Er staat echt van alles op
Vaker afwassen dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
Goed idee wel. Dat mag bij mij ook wel weer eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:20 schreef marcb1974 het volgende:ik zweet meer tijdens het afwassen dan een half uur sporten. Echt niet normaal dit
Whehehe, je hebt een snack gepimptquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Crosspos met Cul, maar ik ben hier geinspireerd:
Ik ben hier een projectje gestart.... Tara lust namelijk kit-kat
Nodig:
- 2 Repen melkchocolade (ik had 3, dus 1 over)
- 2 Pakken pennywafels
- Iets om letters mee te maken
- Cakeblik oid
Zie hier:
[ afbeelding ]
Dan smelt je de chocola au bain de Marie...
[ afbeelding ]
Intussen sloop je een oude (sileconen) pannelap (en was je hem goed af)
[ afbeelding ]
Lettertjes maken......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, eerst een laagje chocolade in het blik en dan een laagje pennywafels.....
[ afbeelding ]
Dit herhaal je een 3 keer..
Laatste laag penywafels: (er was één wafeltje over, die heb ik opgegeten)
[ afbeelding ]
Klaaaaaar!
[ afbeelding ]
Staat nu in de vriezer
Heeft iemand enig idee hoe ik hem weer uit het blik krijg?Ik dacht zelf aan heet water over het blik laten lopen, dan op een bord en nog even de vriezer weer in.
En nou afwachten hoe TARA kijkt als hij thuis komt
TARA moet aankomen en ik eet er niet van, word misselijk van chocolade momenteel (zwangerschap heeft z'n voordelen, zelfs met dit weerquote:
Ik kan heus snacks pimpen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt een snack gepimpt
Ik gok ook op heet water
Staan er geen tips op die site?
Ja, maar freecell probeert leden te werven geloof ikquote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
Dit doet me denken aan mijn creatieve toetjesdrama van een paar maanden terugquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ok, dat was érg erg simpel. Chocolade krimpt wat als het afkoelt. 2 keer flink op het aanrecht tikken was voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ligt er op TARA te wachten in de koelkast. Ik zou niet weten hoe je hem op moet eten trouwens
Waarschijnlijk wel, pennywafel is niet zo hard.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Kan je het niet in repen snijden?
440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:28 schreef jhvhprotocol het volgende:
Is 440 kcal een gemiddelde hoeveelheid voor een avondmaal?
Datgeen hierboven zag er btw creatief en lekker uit.
Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
440 is aan de lage kant. Wat heb je gegeten dan?/
Ah okeequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:34 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Hot spicy garnalen maaltijdsalade van de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |