quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dinsdag is alleen 's avonds voor de mentoren en de crew. Het jaarlijkse pre zuip feest.
Is het ook, Ron is dan ook een mega baas. En dan nog, als jij zin hebt om te komen moet je gewoon je kop laten zien, merk je vanzelf of het in de smaak valt.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het Reactievat altijd wat primitief. Ron boeit dat soort dingen bijvoorbeeld niet, daar drink ik nog weleens een biertje mee (op de kosten van dat zelfde reactievat).![]()
en ik als een dronken puppie achter je aan hobbelenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
dat zuip feest was trouwens mooi vorig jaar... mijn god wat was ik een end weg toenen toen nog king's cuppen
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en ik als een dronken / stoned puppie achter je aan hobbelen![]()
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het ook, Ron is dan ook een mega baas. En dan nog, als jij zin hebt om te komen moet je gewoon je kop laten zien, merk je vanzelf of het in de smaak valt.
Hoezo moest je afgelopen jaar dan bijna opbokken bij de intro??
tis half 9quote:
Nu je het zegt ja... er was toen nog een heel beraad met die twee dames en de voorzitter van toen destijds waar ik me niet mee mocht bemoeien omdat ze een 'onhandelbaar' kind in de groep hadden. Toen ik vroeg wat ie zoal deed ben ik schouderophalend lachend weggelopenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.
En ik was een keer naar huis gegaan omdat ik wilde douchen. Omdat ons team gehalveerd was in aantal tijdens de intro ging ik af en toe bij andere groepjes zitten en dat vonden ze ook al niet relaxt. En ik had een te grote mond af en toe.
Achteraf kan ik hun wel begrijpen. Maar ik had net een zware vakantie met vrienden gehad en wilde even relaxen.
De mama's en papa's krijgen van tevoren te horen dat ze verantwoordelijk zijn en dat de kindjes absoluut niet naar huis mochten of alleen door de stad mochten. Persoonlijk snap ik dat maar het zijn vaak mensen die ouder zijn dan mij(quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.
En ik was een keer naar huis gegaan omdat ik wilde douchen. Omdat ons team gehalveerd was in aantal tijdens de intro ging ik af en toe bij andere groepjes zitten en dat vonden ze ook al niet relaxt. En ik had een te grote mond af en toe.
Achteraf kan ik hun wel begrijpen. Maar ik had net een zware vakantie met vrienden gehad en wilde even relaxen.
Wij hadden airco... en nog was het behoorlijk warm. Maar dan ben ik ook weer niet zo actief als jij bent op je werk.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
tis half 9ik wil niet meer
en vandaag hard gewerkt, en het was bloedheet
wij hebben ook airco, maar naar een tijdje dingen doen en bij de kassa staan krijg je het vanzelf warm hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij hadden airco... en nog was het behoorlijk warm. Maar dan ben ik ook weer niet zo actief als jij bent op je werk.
Ja dat was ik dusquote:Op maandag 28 juli 2008 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja... er was toen nog een heel beraad met die twee dames en de voorzitter van toen destijds waar ik me niet mee mocht bemoeien omdat ze een 'onhandelbaar' kind in de groep hadden. Toen ik vroeg wat ie zoal deed ben ik schouderophalend lachend weggelopen
Precies, ik zou het ook niet trekken, een van de redenen dat ik zelf nooit aan de intro heb meegedaan als 'kindje'. Een of andere snotblaag die met goed geluk mentortje mag spelen en dan ook nog op zo'n manier; ik kan me namelijk precies indenken hoe Manice als mama is.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus![]()
Toen had ik nog een gesprek met de voorzitter, Jon. En die vondt het allemaal mee vallen en zei dat ik maar even moest doen wat hun zeiden. Die vond het ook allemaal wat overdreven.
Maarja ik was het gewoon even niet gewend. Mensen die bijna even oud als mijn zijn, mij gaan commanderen over waar ik wel en niet heen mag in de stad waar ik notabene geboren ben.![]()
Doe m de groeten en eenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook niet trekken, een van de redenen dat ik zelf nooit aan de intro heb meegedaan als 'kindje'. Een of andere snotblaag die met goed geluk mentortje mag spelen en dan ook nog op zo'n manier; ik kan me namelijk precies indenken hoe Manice als mama is.
Ow ja en de groeten van Jon.
Niets tegen Manice, maar zou het ook niet trekken als ze me mama wasquote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe m de groeten en eenterug
Manice is tof ok
En je zou mij wel trekken als mama....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets tegen Manice, maar zou het ook niet trekken als ze me mama was
Nuf' said, tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
En je zou mij wel trekken als mama....
Oja ik was MILF![]()
Oh yeah,... talk dirty baby...quote:
Zet eens een foto op je hyvesquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
niks gemist verdermn haar is eraf trouwens
zo kort als pietje denk ik ongeveer
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik word ook mentor mama, Ik heb er eigenlijk 3, 1 ervoor gelukkig, 1 doe ik een mondeling en 1 volgend jaar
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
en nooit je piemel in je laptop stoppen....
Hoe zeg je dat in binair?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef LaGrive het volgende:
zo vreemd is een piemel toch niet?
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:03 schreef LaGrive het volgende:
vorig jaar rond deze tijd, was dit mijn laatste vrijgezelle avond. Ik weet het nog goed, die goede oude tijd
Weet je zeker dat het je telefoon is ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:21 schreef LaGrive het volgende:
mijn telefoon is kapoet, de trilfunctie staat constant aan, zelfs als ik mijn telefoon uitzet!
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het je telefoon is ?
Uuuh hoe komt ie op jou computer terecht?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
whehehe, ik kom net een foto van jou tegen op mijn computer, heronimus
ff linkje posten??
Zijn daar foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Van het eindfeest, is genomen door de reactievat fotograaf (de held ) en ik heb ze op mijn pc staan.
kan je wel ff een link pmen als je er gelukkig van wordt
Thnx.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
PM gestuurd, dacht dat jij het was tenminste...
Op vakantie naar Duitsland met "een" vriendinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar is mikkie eigenlijk?
quote:
Moet je iets doen vandaag dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
en zoals gewoonlijk lag ik nog lekker te slapen toen de wekker ging
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
morgen mn laatste vestigingsmanagersgesprek in nijmegen dus lekker snel uit en thuis
Hier is het bewolkt en de zon schijnt niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef LaGrive het volgende:
Hier is het lekker weer![]()
Maar het hevige onweer en het regenbuitje van zaterdag is hier ook allemaal niet geweest.
Zeeland bewijst zich maar weer eens als vakantieprovincie!
Ik houd van poëzie...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
!
Dat is echt een typische doodkapje opmerking volgens mijalleen jij kan het zo verwoorden
CTRL+ALT+DELquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens uit te loggen als alles int frans staat
Ik had op fermer gedrukt, dat is toch alles aflsuiten, maar goed met die pc kon niks meer want als je alles weggeklikt had kon je niks meer openenen ik had mijn vriendinnetje allang verzocht om me te reloggen als het mis ging dus
op wat voor iets doel je? hotel/caming/B&B/hostel....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef TeenWolf het volgende:
Kent er iemand nog een leuke plek in nijmegen waar wij met een groep van 5 vrienden kunnen overnachten? Niet al te duur svp![]()
maaakt niet uit, als we maar op zijn vroegst 12.00u hoeven uit te checken, het mag van alles zijn, maar niet duurder dan een euro of 30 ppquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:29 schreef LaGrive het volgende:
[..]
op wat voor iets doel je? hotel/caming/B&B/hostel....
Ga camperen bij de boerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
maaakt niet uit, als we maar op zijn vroegst 12.00u hoeven uit te checken, het mag van alles zijn, maar niet duurder dan een euro of 30 pp
Op oma?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
kan je dr op rijden dan
Biomedischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En goed dat je het zegt ik moet me nog opgeven voor de mentorendag
Ik ga niet naar de uni, maar naar de HANquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Intro is altijd zwaar aan te radenin het volgend topic staan alle punten al genoemd waarom
Het RU topic, Deel XXXII: waar anonimiteit een groot goed is
haha, dat weet ik natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah oke, verschilt de hanintro zo erg van de uni intro?
We gaan inderdaad een week op kamp, er staat een heel programma op reactievat.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ja soms heb je zeg maar van die han intro's die geen drol voor stellenof juist dat je ergens een week op kamp gaat ofzo.. geen idee of ze daar ook echt van die stapfeestintro's hebben als op de uni
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
Een stapfeestintro is sowieso niet aan mij besteed
Omdat ik daar geen bal aan vindquote:
quote:
Jeetje, das ook watquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu al op tegen het introductiekamp, god ik vond dat echt een ramp.. Maar mijn mentormama was gestoken door een mug op dr oog ofzo en toen hebben zij en de rest onderhand hele weekend in bed gelegen, dus i zei al tegen mijn medementormama dat ze me anders maar een klap op mn oog ofzo moest geven en dan konden we ook het hele weekend liggen
Nou, vertel eens, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
die hoeven zich ineens niet voor te stellen?
Je hoeft 't niet leuk te vinden, maar wat mensen ontmoeten waar je 't een beetje mee kan vinden kan je een boel opleveren in je hele studiecarrièrequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Muck het volgende:
Ik ga nooit stappen, zelfs met mijn vrienden niet, dus waarom zou ik het met een groep wildvreemden wel leuk vinden?
ja dat wilde ik nog zeggen maar in n ander topic moest ik nog ff reageren op jou aandachtshoerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
die hoeven zich ineens niet voor te stellen?
Mijn eigen kamp vond ik ook niet echt fantastisch, toen ik mentor was konden de organisatoren ons geloof ik niet echt waarderenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu al op tegen het introductiekamp, god ik vond dat echt een ramp.. Maar mijn mentormama was gestoken door een mug op dr oog ofzo en toen hebben zij en de rest onderhand hele weekend in bed gelegen, dus i zei al tegen mijn medementormama dat ze me anders maar een klap op mn oog ofzo moest geven en dan konden we ook het hele weekend liggen
leeftijd band met nijmegen hoe kom je in dit topic terecht waar je vandaan komt en of je naar de meet komtquote:
Je blijft me stalken he?quote:
Muck! Je moet echt gaan... Wordt supertof en je leert mensen kennen....En je gaat niet alleen stappen hoor...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Biomedisch
Maar ik twijfel nog of ik wel naar de intro ga eigenlijk
ikke heb dr nooit om gevraagd, ik signaleer alleenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en je tieten posten natuurlijk
/swarmacocktailstyle
vind ik eigenlijk wel essentieelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en je tieten posten natuurlijk
/swarmacocktailstyle
Didamquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blijf je in Didam wonen terwijl je in Nijmegen studeert, best ver weg toch?
Daar gaat je spotslet-imagequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
Didammijn dorpsgenootje
alleen hebben we elkaar nog nooit gezien
Ik weetquote:
HLO dus, daar zit ik ook op!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Biomedisch
Maar ik twijfel nog of ik wel naar de intro ga eigenlijk
zijn voor rond de 15k al te koop zie ik op autotrackquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je schoonzus heeft een A8, wtf hoe betaal je dat![]()
![]()
.
* heul jaloers is
En dat kan alleen in een kroeg of disco?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet leuk te vinden, maar wat mensen ontmoeten waar je 't een beetje mee kan vinden kan je een boel opleveren in je hele studiecarrière.
Valt wel mee hoor, dus ik blijf hier lekker wonenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blijf je in Didam wonen terwijl je in Nijmegen studeert, best ver weg toch?
dat dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
HLO dus, daar zit ik ook op!![]()
Nog meer mensen van de HLO, volgens mij nemen we dit topic langzaam over![]()
Maar ik zou gewoon gaan naar de intro, is wel lachen. En je leert alvast wat mensen kennen.
Hosti zit bij ons op school...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
De labo's nemen de reeks over.
Cali, Hero, Muck, DK, er zijn er nog meer toch?
Als je aan je colleges begin is 't wel handig dat je wat mensen kent, hoeft niet in de kroeg maar wel tijdens intro. Maar goed voor mij hoef je niet te gaanquote:
Ik lees net dat pinguins de wereld gaan overnemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti reken ik bij de nerdsquote:
Ja vorig jaar zat ik daar met een komkommer tussen me benen, komt me ex opeens langsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens wel lachen die HBO lui op het station en in de stad spelletjes doen
Zijn gewoon infiltrantenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Ja, straks zijn we allemaal proefkonijnen en moeten we bij Cali ons wekelijkse spuitje gaan halenquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, straks zijn we allemaal proefkonijnen en moeten we bij Cali ons wekelijkse spuitje gaan halen.
22quote:
euh, behalve dat ik er vanaf september studeer en er wat vrienden van me wonen, helemaal geenquote:band met nijmegen
ik drukte op actieve topics in plaats van MyaTquote:hoe kom je in dit topic terecht
Geboren in Wijk bij Duurstede en via Arnhem in Didam terecht gekomenquote:waar je vandaan komt
Wanneer?quote:en of je naar de meet komt
Nee, dat is een aparte groep waar oa moblo en mijn persoon bijhorenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Ja dat imago hebben we wel als HLO-ers.
Het stigma ''nerd''
Whehehehehequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja vorig jaar zat ik daar met een komkommer tussen me benen, komt me ex opeens langs
Ga je er wat aan doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Het stigma ''nerd''
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningspleinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens wel lachen die HBO lui op het station en in de stad spelletjes doen
dat was het HLO...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningsplein
dank uquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
22
[..]
euh, behalve dat ik er vanaf september studeer en er wat vrienden van me wonen, helemaal geen
[..]
ik drukte op actieve topics in plaats van MyaT
[..]
Geboren in Wijk bij Duurstede en via Arnhem in Didam terecht gekomen![]()
[..]
Wanneer?
Weet ik veel, ben meestal dan nog te brak om ze te herkennen en begrijp er geen fuck vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningsplein
Sjeweetokquote:
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Muck! Je moet echt gaan... Wordt supertof en je leert mensen kennen....En je gaat niet alleen stappen hoor...Ik doe (jammer genoeg) niet mee maar het was de afgelopen 3 jaar geweldig
zwaai een keer naar mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Didammijn dorpsgenootje
alleen hebben we elkaar nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
HLO dus, daar zit ik ook op!![]()
Nog meer mensen van de HLO, volgens mij nemen we dit topic langzaam over![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
och, dat imago had ik alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Het stigma ''nerd''
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef J-heronimus het volgende:
Ja die spelletjes gaan vaak ook helemaal nergens over![]()
Maar ze zijn wel lachen en zorgen voor komische gezichten.
wat hoorde daarbij voor spel?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelen
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelen
Komkommerneukenquote:
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kent
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kent
ik kan donderdag nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Donderdag, stukje omhoog scrollen.
het was toeval dat ik hier was, maar ik ben van plan we vaker te posten hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dank upietje gaf al de link
ben je van plan veker in t topic te posten of alleen bij toeval dat je er nu was?
is wel erg gezellig hier
Ik kan ons mooie Nimwegen niet missen, dat doet gewoon pien in mien hertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daar
het ging even snel, dus ik dacht, ik maak een samenvattingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
muck je moet wel voor elke reactie een nieuwe post maken he we proberen groningen in te halen
Volgende keer een paint erbijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
het ging even snel, dus ik dacht, ik maak een samenvatting
Het gaat hier altijd snelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
groot gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik kan ons mooie Nimwegen niet missen, dat doet gewoon pien in mien hert
met per ding antwoorden gaat t nog snellerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
juistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daar
woon er daarom ook nietquote:
zijn al lang geen paints meer geweest idd hierquote:
groningen staat op 266quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:11 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel moeten we nog totdat we Groningen hebben ingehaald?
je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:
Niet zo negatief, gaat helemaal goedkomenquote:
baal je van piet, pwnd door een newbiequote:
oke.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, gaat helemaal goedkomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Muck het volgende:
als jullie de KSC inhalen, maak ik een paint
nu is iedereen met vakantie... dus is het rustig.. maar ze hebben er ook wel eens 5 per dag vol gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
die stage sc gaat ook echt absurd hard, heb ik 1 topic proberen te volgen
omdat jij geen stage looptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je in de stage SC gaat posten krijg je een "hartelijk" welkom van Cali.
"eeey wat doe jij hier [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]"
Dat is dus echt gewoon een chatboxquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
nu is iedereen met vakantie... dus is het rustig.. maar ze hebben er ook wel eens 5 per dag vol gemaakt
nee een slow chatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat is dus echt gewoon een chatbox
dat is inderdaad echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
die stage sc gaat ook echt absurd hard, heb ik 1 topic proberen te volgen
Nou nu gaat het ook behoorlijk snel toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
fastchat dus, zoals wij ook hadden in de goede oude tyd
Zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
Nou nu gaat het ook behoorlijk snel toch?
ja alleen dit uurtje ffquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helemaal geen nette reactie, het punt ontloopt ie nu. Een username blijft verwijzen naar politieke voorkeuren e.d. waar ze 't over had en dus zou 't verwijdert moeten worden.
Soms is 't handig als je slotjes kan zetten.
Zekers ménquote:
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.quote:
Ik doe de PR van het forum samen met senesta en ik ben mod in CULquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn jouw taken muck
How you doin'?quote:
CUL is boring toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe de PR van het forum samen met senesta en ik ben mod in CUL
en alle doorgekickte friet/patat topicsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.
wiequote:
give my titties alcohol?quote:
Nee op het water ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
bij n indoor baan ?
precies!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.
Oeh dat cruisecontrol systeem lijkt me dan weer coolquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat een auto btw, er zit echt alles op en aan, en hij is natuurlijk van de ouders van mn schoonzussie, er zitten bijv gewoon al zonverduisterhorretjes in enzoen met cruise control blijft ie precies op dezelfde afstand als je voorligger, remt hij dan rem jij en dergelijke.. airco kan ieder voorzich regelen, stoelstanden kan iedereen voor zich regelen en dat onthoud ie dan per sleutel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
ops verkeerde accountquote:
ar wat betekent de afkorting nu ? of had ik t goed geradenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik quote de post deze keer zelfs nog en dan is er nog verwarring?
Dat swarma en ik dus allebei de frietpatat vraag stelden
NEEquote:
Nou, daar hebben mijn vriend (een limbo) en ik een mooi compromis over gesloten...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en alle doorgekickte friet/patat topics![]()
wat vindt je zelf trouwens muck ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |