"
omdat jij geen stage looptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je in de stage SC gaat posten krijg je een "hartelijk" welkom van Cali.
"eeey wat doe jij hier [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]"
Dat is dus echt gewoon een chatboxquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
nu is iedereen met vakantie... dus is het rustig.. maar ze hebben er ook wel eens 5 per dag vol gemaakt
nee een slow chatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:20 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat is dus echt gewoon een chatbox
dat is inderdaad echt niet normaal meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
die stage sc gaat ook echt absurd hard, heb ik 1 topic proberen te volgen
Nou nu gaat het ook behoorlijk snel toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
fastchat dus, zoals wij ook hadden in de goede oude tyd
Zekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
Nou nu gaat het ook behoorlijk snel toch?
ja alleen dit uurtje ffquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Helemaal geen nette reactie, het punt ontloopt ie nu. Een username blijft verwijzen naar politieke voorkeuren e.d. waar ze 't over had en dus zou 't verwijdert moeten worden.
Soms is 't handig als je slotjes kan zetten.
Zekers ménquote:
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.quote:
Ik doe de PR van het forum samen met senesta en ik ben mod in CULquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn jouw taken muck
How you doin'?quote:
CUL is boring toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe de PR van het forum samen met senesta en ik ben mod in CUL
en alle doorgekickte friet/patat topicsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.
wiequote:
give my titties alcohol?quote:
Nee op het water ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
bij n indoor baan ?
precies!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al die rellende mensen in toom houden of ze nou curry of ketchup bij de macaroni moeten zetten.
Oeh dat cruisecontrol systeem lijkt me dan weer coolquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat een auto btw, er zit echt alles op en aan, en hij is natuurlijk van de ouders van mn schoonzussie, er zitten bijv gewoon al zonverduisterhorretjes in enzoen met cruise control blijft ie precies op dezelfde afstand als je voorligger, remt hij dan rem jij en dergelijke.. airco kan ieder voorzich regelen, stoelstanden kan iedereen voor zich regelen en dat onthoud ie dan per sleutel
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:25 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
ops verkeerde accountquote:
ar wat betekent de afkorting nu ? of had ik t goed geradenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik quote de post deze keer zelfs nog en dan is er nog verwarring?
Dat swarma en ik dus allebei de frietpatat vraag stelden
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |