quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, straks zijn we allemaal proefkonijnen en moeten we bij Cali ons wekelijkse spuitje gaan halen.
22quote:
euh, behalve dat ik er vanaf september studeer en er wat vrienden van me wonen, helemaal geenquote:band met nijmegen
ik drukte op actieve topics in plaats van MyaTquote:hoe kom je in dit topic terecht
Geboren in Wijk bij Duurstede en via Arnhem in Didam terecht gekomenquote:waar je vandaan komt
Wanneer?quote:en of je naar de meet komt
Nee, dat is een aparte groep waar oa moblo en mijn persoon bijhorenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Ja dat imago hebben we wel als HLO-ers.
Het stigma ''nerd''
Whehehehehequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja vorig jaar zat ik daar met een komkommer tussen me benen, komt me ex opeens langs
Ga je er wat aan doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Het stigma ''nerd''
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningspleinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens wel lachen die HBO lui op het station en in de stad spelletjes doen
dat was het HLO...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningsplein
dank uquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
22
[..]
euh, behalve dat ik er vanaf september studeer en er wat vrienden van me wonen, helemaal geen
[..]
ik drukte op actieve topics in plaats van MyaT
[..]
Geboren in Wijk bij Duurstede en via Arnhem in Didam terecht gekomen![]()
[..]
Wanneer?
Weet ik veel, ben meestal dan nog te brak om ze te herkennen en begrijp er geen fuck vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor spelletjes allemaal ik heb ze wel eens zien bokspringen door de fonteintjes bij t koningsplein
Sjeweetokquote:
Ik denk er nog even over naquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Muck! Je moet echt gaan... Wordt supertof en je leert mensen kennen....En je gaat niet alleen stappen hoor...Ik doe (jammer genoeg) niet mee maar het was de afgelopen 3 jaar geweldig
zwaai een keer naar mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Didammijn dorpsgenootje
alleen hebben we elkaar nog nooit gezien
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
HLO dus, daar zit ik ook op!![]()
Nog meer mensen van de HLO, volgens mij nemen we dit topic langzaam over![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
De labo's nemen de reeks over.
Cali, Hero, Muck, DK, er zijn er nog meer toch?
och, dat imago had ik alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef J-heronimus het volgende:
Het stigma ''nerd''
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef J-heronimus het volgende:
Ja die spelletjes gaan vaak ook helemaal nergens over![]()
Maar ze zijn wel lachen en zorgen voor komische gezichten.
wat hoorde daarbij voor spel?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelen
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kentquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om met yoghurt en komkommers te spelen
Komkommerneukenquote:
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kent
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar af en toe wel beschamend als je tante en een legio aan mensen langs komt die je kent
ik kan donderdag nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Donderdag, stukje omhoog scrollen.
het was toeval dat ik hier was, maar ik ben van plan we vaker te posten hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dank upietje gaf al de link
ben je van plan veker in t topic te posten of alleen bij toeval dat je er nu was?
is wel erg gezellig hier
Ik kan ons mooie Nimwegen niet missen, dat doet gewoon pien in mien hertquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daar
het ging even snel, dus ik dacht, ik maak een samenvattingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
muck je moet wel voor elke reactie een nieuwe post maken he we proberen groningen in te halen
Volgende keer een paint erbijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
het ging even snel, dus ik dacht, ik maak een samenvatting
Het gaat hier altijd snelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
groot gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik kan ons mooie Nimwegen niet missen, dat doet gewoon pien in mien hert
met per ding antwoorden gaat t nog snellerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
juistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom is t verstandig om in n andere stad te gaan studeren niemand kent je daar
woon er daarom ook nietquote:
zijn al lang geen paints meer geweest idd hierquote:
groningen staat op 266quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:11 schreef Manu82 het volgende:
Hoeveel moeten we nog totdat we Groningen hebben ingehaald?
je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:
Niet zo negatief, gaat helemaal goedkomenquote:
baal je van piet, pwnd door een newbiequote:
oke.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo negatief, gaat helemaal goedkomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:13 schreef Muck het volgende:
als jullie de KSC inhalen, maak ik een paint
nu is iedereen met vakantie... dus is het rustig.. maar ze hebben er ook wel eens 5 per dag vol gemaaktquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
die stage sc gaat ook echt absurd hard, heb ik 1 topic proberen te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |