ikke heb dr nooit om gevraagd, ik signaleer alleenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en je tieten posten natuurlijk
/swarmacocktailstyle
vind ik eigenlijk wel essentieelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow en je tieten posten natuurlijk
/swarmacocktailstyle
Didamquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blijf je in Didam wonen terwijl je in Nijmegen studeert, best ver weg toch?
Daar gaat je spotslet-imagequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
Didammijn dorpsgenootje
alleen hebben we elkaar nog nooit gezien
Ik weetquote:
HLO dus, daar zit ik ook op!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Biomedisch
Maar ik twijfel nog of ik wel naar de intro ga eigenlijk
zijn voor rond de 15k al te koop zie ik op autotrackquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je schoonzus heeft een A8, wtf hoe betaal je dat![]()
![]()
.
* heul jaloers is
En dat kan alleen in een kroeg of disco?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft 't niet leuk te vinden, maar wat mensen ontmoeten waar je 't een beetje mee kan vinden kan je een boel opleveren in je hele studiecarrière.
Valt wel mee hoor, dus ik blijf hier lekker wonenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blijf je in Didam wonen terwijl je in Nijmegen studeert, best ver weg toch?
dat dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
HLO dus, daar zit ik ook op!![]()
Nog meer mensen van de HLO, volgens mij nemen we dit topic langzaam over![]()
Maar ik zou gewoon gaan naar de intro, is wel lachen. En je leert alvast wat mensen kennen.
Hosti zit bij ons op school...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
De labo's nemen de reeks over.
Cali, Hero, Muck, DK, er zijn er nog meer toch?
Als je aan je colleges begin is 't wel handig dat je wat mensen kent, hoeft niet in de kroeg maar wel tijdens intro. Maar goed voor mij hoef je niet te gaanquote:
Ik lees net dat pinguins de wereld gaan overnemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti reken ik bij de nerdsquote:
Ja vorig jaar zat ik daar met een komkommer tussen me benen, komt me ex opeens langsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:56 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens wel lachen die HBO lui op het station en in de stad spelletjes doen
Zijn gewoon infiltrantenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Ja, straks zijn we allemaal proefkonijnen en moeten we bij Cali ons wekelijkse spuitje gaan halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |