Ik ga niet naar de uni, maar naar de HANquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Intro is altijd zwaar aan te radenin het volgend topic staan alle punten al genoemd waarom
Het RU topic, Deel XXXII: waar anonimiteit een groot goed is
haha, dat weet ik natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah oke, verschilt de hanintro zo erg van de uni intro?
We gaan inderdaad een week op kamp, er staat een heel programma op reactievat.nlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ja soms heb je zeg maar van die han intro's die geen drol voor stellenof juist dat je ergens een week op kamp gaat ofzo.. geen idee of ze daar ook echt van die stapfeestintro's hebben als op de uni
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
Een stapfeestintro is sowieso niet aan mij besteed
Omdat ik daar geen bal aan vindquote:
quote:
Jeetje, das ook watquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu al op tegen het introductiekamp, god ik vond dat echt een ramp.. Maar mijn mentormama was gestoken door een mug op dr oog ofzo en toen hebben zij en de rest onderhand hele weekend in bed gelegen, dus i zei al tegen mijn medementormama dat ze me anders maar een klap op mn oog ofzo moest geven en dan konden we ook het hele weekend liggen
Nou, vertel eens, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
die hoeven zich ineens niet voor te stellen?
Je hoeft 't niet leuk te vinden, maar wat mensen ontmoeten waar je 't een beetje mee kan vinden kan je een boel opleveren in je hele studiecarrièrequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Muck het volgende:
Ik ga nooit stappen, zelfs met mijn vrienden niet, dus waarom zou ik het met een groep wildvreemden wel leuk vinden?
ja dat wilde ik nog zeggen maar in n ander topic moest ik nog ff reageren op jou aandachtshoerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
die hoeven zich ineens niet voor te stellen?
Mijn eigen kamp vond ik ook niet echt fantastisch, toen ik mentor was konden de organisatoren ons geloof ik niet echt waarderenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie nu al op tegen het introductiekamp, god ik vond dat echt een ramp.. Maar mijn mentormama was gestoken door een mug op dr oog ofzo en toen hebben zij en de rest onderhand hele weekend in bed gelegen, dus i zei al tegen mijn medementormama dat ze me anders maar een klap op mn oog ofzo moest geven en dan konden we ook het hele weekend liggen
leeftijd band met nijmegen hoe kom je in dit topic terecht waar je vandaan komt en of je naar de meet komtquote:
Je blijft me stalken he?quote:
Muck! Je moet echt gaan... Wordt supertof en je leert mensen kennen....En je gaat niet alleen stappen hoor...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Biomedisch
Maar ik twijfel nog of ik wel naar de intro ga eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |