Uuuh hoe komt ie op jou computer terecht?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
whehehe, ik kom net een foto van jou tegen op mijn computer, heronimus
ff linkje posten??
Zijn daar foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
Van het eindfeest, is genomen door de reactievat fotograaf (de held ) en ik heb ze op mijn pc staan.
kan je wel ff een link pmen als je er gelukkig van wordt
Thnx.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
PM gestuurd, dacht dat jij het was tenminste...
Op vakantie naar Duitsland met "een" vriendinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar is mikkie eigenlijk?
quote:
Moet je iets doen vandaag dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
en zoals gewoonlijk lag ik nog lekker te slapen toen de wekker ging
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
morgen mn laatste vestigingsmanagersgesprek in nijmegen dus lekker snel uit en thuis
Hier is het bewolkt en de zon schijnt niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef LaGrive het volgende:
Hier is het lekker weer![]()
Maar het hevige onweer en het regenbuitje van zaterdag is hier ook allemaal niet geweest.
Zeeland bewijst zich maar weer eens als vakantieprovincie!
Ik houd van poëzie...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
![]()
!
Dat is echt een typische doodkapje opmerking volgens mijalleen jij kan het zo verwoorden
CTRL+ALT+DELquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens uit te loggen als alles int frans staat
Ik had op fermer gedrukt, dat is toch alles aflsuiten, maar goed met die pc kon niks meer want als je alles weggeklikt had kon je niks meer openenen ik had mijn vriendinnetje allang verzocht om me te reloggen als het mis ging dus
op wat voor iets doel je? hotel/caming/B&B/hostel....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef TeenWolf het volgende:
Kent er iemand nog een leuke plek in nijmegen waar wij met een groep van 5 vrienden kunnen overnachten? Niet al te duur svp![]()
maaakt niet uit, als we maar op zijn vroegst 12.00u hoeven uit te checken, het mag van alles zijn, maar niet duurder dan een euro of 30 ppquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:29 schreef LaGrive het volgende:
[..]
op wat voor iets doel je? hotel/caming/B&B/hostel....
Ga camperen bij de boerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
maaakt niet uit, als we maar op zijn vroegst 12.00u hoeven uit te checken, het mag van alles zijn, maar niet duurder dan een euro of 30 pp
Op oma?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
kan je dr op rijden dan
Biomedischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En goed dat je het zegt ik moet me nog opgeven voor de mentorendag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |