Ik ga bewust niet... 3 dagen 150 euroquote:Op maandag 28 juli 2008 18:41 schreef J-heronimus het volgende:
Oja die intro's komen er weer aan.
Ja ik zat vorig jaar in een groepje waarvan de ene helft er van nu is gestopt terwijl de andere helft allemaal op een ander gedeelte van de opleiding zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga bewust niet... 3 dagen 150 euroEn zo goed leer je die mensen toch niet kennen, was mijn ervaring afgelopen jaar
De intro van de HLO. Welk team zat je? En hoe heette je mentoren? Vorig jaar hadden we nogal matige papa's en mama's alhoewel de barcrew natuurlijk wel ongelooflijk leuk wasquote:Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zat vorig jaar in een groepje waarvan de ene helft er van nu is gestopt terwijl de andere helft allemaal op een ander gedeelte van de opleiding zit.
De stad Nijmegen kende ik trouwens ook beter dan die import-mama's, ze moesten aan mij dingen vragen. En ze waren veels te streng, ik mocht niet eens sigaretten halen en van die lui mocht ik ook niet naar huis om even te gaan douchen, gore bedoeling dus![]()
Maar verder was het wel lachen, maar niet voor een 2e keer
Maar op mijn opleiding is het nerd-gehalte ook erg hoog, het ene gedeelte is alternatief en het andere gedeelte zit op te scheppen in welk level ze zitten met World of Warcraft, en daarvan nog combinaties. Maar er zitten ook wel een paar toffe lui op, maar die zijn schaars![]()
Ja ik zat in team paars. Hun namen ben ik eigenlijk vergeten. Ze waren best aardig volgens mij, maar af en toe waren ze wat te geforceerd bezig. Vooral als ik dan andere mama's en papa's zag.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De intro van de HLO. Welk team zat je? En hoe heette je mentoren? Vorig jaar hadden we nogal matige papa's en mama's alhoewel de barcrew natuurlijk wel ongelooflijk leuk was
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zat in team paars. Hun namen ben ik eigenlijk vergeten. Ze waren best aardig volgens mij, maar af en toe waren ze wat te geforceerd bezig. Vooral als ik dan andere mama's en papa's zag.
Barcrew, die waren nog wel relaxt. Volgens mij heb ik nog een jointje met jou gerookt destijds
Ja die waren het!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?
Kan je nog wel een shitload aan roddels over dat prachtpaar opnoemen![]()
Na twee jaar mentor zijn geweest was barcrew vorig jaar een verademing, dit jaar weer trouwens..
Mag nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja die waren het!![]()
Nou vertel maar, ben benieuwd![]()
Dit jaar kom ik trouwens wel even langs, paar lui die ik ken zitten bij het Reactievat () en moeten meehelpen, dus ik ga maar even kijken.
He! manice is wel tof okequote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?
Kan je nog wel een shitload aan roddels over dat prachtpaar opnoemen![]()
Na twee jaar mentor zijn geweest was barcrew vorig jaar een verademing, dit jaar weer trouwens..
Wheheh, nou ik zal niet alles hier op het wereld wijde web gooien, zo kan mijn vriendinnetje het namelijk best goed vinden met Manice. Maar ja, mijn beste vriendin zal het nooit wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja die waren het!![]()
Nou vertel maar, ben benieuwd![]()
Dit jaar kom ik trouwens wel even langs, paar lui die ik ken zitten bij het Reactievat () en moeten meehelpen, dus ik ga maar even kijken.
Tuurlijk wel zolang je geen gratis bier komt scorenquote:
Wij zijn een kleine kutschool.... Hoevaak zijn er wel niet roddels over mij gegaanquote:Op maandag 28 juli 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wheheh, nou ik zal niet alles hier op het wereld wijde web gooien, zo kan mijn vriendinnetje het namelijk best goed vinden met Manice. Maar ja, mijn beste vriendin zal het nooit worden
Zit nu momenteel bij haar vriendje thuis trouwens, over toeval gesproken.
Maar over 't Reactievat, de voorzitster is mijn huisgenoot, dat maakt mij de puppetmaster achter het geheelWie ken je in het vat?
Verder heb ik van horen zeggen dat de 6 jaar durende relatie die een van die mama's had na de intro voorbij was dankzij diezelfde intro.
Altijd leuk dat geroddel
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel zolang je geen gratis bier komt scoren
vereniging bij ons op school die intro en feesten organiserenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:19 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het Reactievat?
De dag dat jij na Schotland gaatquote:Op maandag 28 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnWelke dag begint het?
woensdag? Niet dinsdag?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De dag dat jij na Schotland gaat
waar de introductie er weer aan komtquote:
Oh waren hun geen stel op dat moment? Die waren toen de hel tijd met elkaar bezigquote:Op maandag 28 juli 2008 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij zijn een kleine kutschool.... Hoevaak zijn er wel niet roddels over mij gegaanMaar miriam en Aymar
Mijn god.... Wel sneu voor haar viend
Dinsdag is alleen 's avonds voor de mentoren en de crew. Het jaarlijkse pre zuip feest.quote:
Ja daarom vind ik het Reactievat altijd wat primitief. Ron boeit dat soort dingen bijvoorbeeld niet, daar drink ik nog weleens een biertje mee (op de kosten van dat zelfde reactievat).quote:Op maandag 28 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnWelke dag begint het?
Nee want Miriam had toen 6 jaar een vriend... Daar kan ik nog het fijne van vertellen hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Oh waren hun geen stel op dat moment? Die waren toen de hel tijd met elkaar bezig![]()
Ik ken Serkan en Niels van het Reactievat. En verder wel een aantal mensen van gezicht. Maar het is inderdaad een kleine school en roddels zal je altijd houdenNaja behalve over mij denk ik, want ik heb niet echt noemenswaardige dingen geflikt op de HLO. Behalve dat ik bijna van de intro ben afgetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |