Ah dat verklaard een boelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef LastRequest het volgende:
Nah nog niet, hij is een paar jaar terug gestopt met werken.. Daarvoor heeft ie zo hard gewerkt dat ie kon stoppen, gewoon, omdat het kon
Dus nu werkt ie telkens een jaartje ofzo bij bedrijven haha.. en dan gaat ie weer iets anders zoeken dat ie leuk vindt.. ik had het ook wel kunnen verwachten, hij werkte hier inmiddels een jaar
Ben je de straat ook door gereden? Supermooi, ik wil ooit nog een foto van het einde van de straat als poster op m'n kamer haha..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
hahahaha
en k wist niet welk nr maar de straat gewoon
Ja het is voor ons ook zo raar haha, telkens uitgebreid afscheid enzo.. krijgt ie weer 1000 cadeausquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah dat verklaard een boel. Klonk zo vreemd
.
beste tactiekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vertel mijn ma ook pas dat ik een motor ga kopen als ie al achter staat
Vertel gerust meer over je zusjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Ja wel sneu/grappig, ze werd vet boos toen ze via Google zag dat het waarschijnlijk echt zo is.. ze eet namelijk superveel fruit haha.. maar goed, dr favo vrucht is grapefruit en het lijkt erop dat dat geen problemen veroorzaakt
Zo iemand anders die nog iets kwijt wil? Ik blijf over mezelf praten
Ooh het is vandaag ja.. ik dacht gisteren al. Had ze al bijna weggegooid.. zal mn vrienden nog ff vragen of ze er niet toevallig heen willen. Maar idd Houniet hoefde ze niet meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
houniet hoeft geen kaartjes meer of wel ?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:01 schreef Manu82 het volgende:
het is gewoon klote weer
Denk dat het over half uurtje toch wel over is..
Die TT was voor thuis jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
fipo
why?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:43 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan geenstijl denken
Ja toen was Rutger in Salou ofzo. En tijdens het proppen kwam hij van die breezah's tegen en eentje had er herpesquote:
Oké, succes en tot straks.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
f#$k, word net gebeld ff iemand halenreageer zo wel weer
Was ik weer...quote:
Fail...quote:Op zondag 27 juli 2008 05:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo daar ben ik weer! En zoals gewoonlijk ligt iedereen al in zijn bedje te knorren!
Heel Nijmegen is heuvelachtig en hier nog geen water op kniehoogte gezienquote:Onweer en regen veroorzaken overlast
NIJMEGEN - Noodweer is zaterdagavond over het zuidelijk deel van Gelderland getrokken.
Noodweer
Er was sprake van zeer hevige onweersbuien en wolkbreuken. De brandweer in het gebied heeft de handen vol aan het bestrijden van wateroverlast, aldus een woordvoerster.
In het begin van de avond werd het gebied tussen Geldermalsen en Beesd getroffen. Daar vielen grote takken uit bomen. Putdeksels raakten los. Een aantal woningen kreeg water binnen.
Nijmegen
Later op de avond brak noodweer los in de regio Nijmegen. Vooral in de heuvelachtige delen van deze streek staat het water hier en daar tot kniehoogte in de straten.
De telefoon van de hulpdiensten staat roodgloeiend. Persoonlijke ongelukken hebben zich voor zover bekend niet voorgedaan.
same here..quote:Op zondag 27 juli 2008 12:06 schreef swarmahoer het volgende:
lekker schoon schip maken in mn zwijnestal
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:22 schreef LastRequest het volgende:
weet iemand hoe ik aan een adres kan komen als die mensen niet in het telefoonboek staan?
Bellen...?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:24 schreef LastRequest het volgende:
weet dus alleen achternaam woonplaats en telnummer.. ook geen voorletter en straat weet ik niet meer, herken ik wel als ik et zie denk ik maar weet et zo niet..
Als ik iets heb hoor je hetquote:Op zondag 27 juli 2008 12:11 schreef swarmahoer het volgende:
kan je al goed mixen? laat eens wat horen
Ja sorry dat kan even niet, is er geen andere manier?quote:
Kon jij ook niet wetenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
Oh sorry. Gecondoleerd..
http://www.detelefoongids.nl/ daar kan je vanalles opzoeken.
Gecondoleerd! Kan je niet een vriend/vriendin/kennis van haar bellen voor het adres?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:33 schreef LastRequest het volgende:
Moeder van een goede vriendin is gisterenmiddag overleden.. en ik kan niet bij de crematie zijn.. dat vond ze heel erg en ik zelf ook.. wil d'r in ieder geval een brief sturen.. maar vind het nogal ongepast om nu daarheen te gaan bellen voor een adres.
Heb ik al geprobeerd, iets van wieowie ofzo was dat. En ik vind niks, ze hebben gewoon een geheim nummer/adres ofzo. Heb idd al iemand anders gemaild.. Normaal zit ze op kamers, vandaar dat ik niet weet wat het adres van d'r ouders is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is zo'n site waarbij je in 1 zoekactie alle bestaande profielensites e.d. kan doorzoeken, url vergeten.
Nah... ben lekker aan het wakker worden en een ontbijtje naar binnen aan het werkenquote:
Zelf met een tondeuse?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga t morgen ook erg kort maken heb ik zo t idee
Hmm... zorg dan wel voor een goede capquote:Op zondag 27 juli 2008 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
nah mn nicht is kapper dus laat t haar doenmaar zit nog te twijfelen of k t ga milimeteren
ben toch 3 weken naar indonesie dan is t weer bijgegroeid
In mijn geval is het gelukkig na de duurste vakantiequote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
ah zo een kroon
naheffin is klote en zeker zo voor de vakantie
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
geen verzekering ? of valt dit daar niet onder
Misschien moet je ff gewoon een tijdje niet meer fokken...quote:Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik luister Marco Borsato - Waarom nou jij, en dan zingt ie de hele tijd "En ik kan er niet mee omgaan"
En dan denk ik iedere keer aan Fok
Ahh wat lief, net nu ik weggaquote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
FOK! Stok door NL-spel #72: *O* Onderweg *O*
weet iemand de precieze locatie? maar 50 km rijden en ik heb de cabrio
whehe, ernstig verslaafdquote:Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik luister Marco Borsato - Waarom nou jij, en dan zingt ie de hele tijd "En ik kan er niet mee omgaan"
En dan denk ik iedere keer aan Fok
Hij was al sloom en geen accu meer, viel vaak uit, maar dacht dat het door de warmte kwam, halve middag zwager proberen te bereiken en net eindelijk kwam ik in iets van de normale c: dus hoop dat het zo goed komtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Dat is écht klote Manu.. je hebt geen idee wat er aan de hand is?
Ik moet eigenlijk echt eens backuppen, anders ben ik sowieso alles van m'n afgelopen 3 jaar opleiding kwijt
Las het...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed topic trouwens:
Alle vestigingen AH volgende week dicht
Niks mis meequote:Op zondag 27 juli 2008 23:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
jaaaaa nu kunnen we een heel topic vul lullen over waar we die stok moeten dumpen
Uiterlijk 11 uur gaan we rijden.. ben nu nog wel ff online.. morgenochtend misschien nog een doeipost maar meer nietquote:Op zondag 27 juli 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaat LR morgen? Moeten we nu al afscheid nemen?
Tot hoever wil je gaan maximaal?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
lr fijne vakantie dan al vasten als jullie tips hebben voor de locatie... ik ga morgen hem wegbrengen denk ik
Aan de kant van Ubbergen? zegmaar onder de waalbrug door en dan de dijk op naar links... Oude hatertseweg vanuit Malden? of vanuit Heilig Landstichting richting Nijmegen./quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
lr fijne vakantie dan al vasten als jullie tips hebben voor de locatie... ik ga morgen hem wegbrengen denk ik
* Vandaag daar het asfalt nog even aangeraakt met mijn hand terwijl ik de bocht door ging jaaaa achteropquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
heilig landstichting ofzo idd mooie locatie
Hardcore Holland stickers enzquote:Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Met een wit petje, goud kettinkje, Hardcore uit de speakers en een beetje boos kijken
Al ontbeten en gedouchtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
En zoals gewoonlijk ligt iedereen nog in zijn bedje te knorren!
Ga zo ook eens wat doen, zit me alleen nog steeds te irriteren dat ik niet verder kan met scriptiequote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
12 uur beginnen vandaag? hoiquote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
quote:
nee 19 en 20 augustus pasquote:Op maandag 28 juli 2008 10:59 schreef Doodkapje het volgende:
oeh... hertentmens vandaag?
Ah... vreselijk onderwerpquote:Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
nee 19 en 20 augustus pas
Ben druk bezig met de kankers
Tis lastig maar wel interessantquote:
In kanker...? Het is een signaaleiwit...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis lastig maar wel interessant![]()
Weet jij trouwens wat RAS ook alweer doet ?
Heerlijk hequote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, sliep gister tegen 2en pas dus gelukkig kon ik uitslapen
Plat dak en ik woon op de bovenste verdiepingquote:Op maandag 28 juli 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Heb hier helegaar geen last van hitte, zon staat alleen 's morgens op de voorkant dus hele huis koel
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Absoluut... maar dan zet ik de verwarming gewoon op 1quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.
Zeker heel de winter klote koud als je een weekend weg bent geweest?
jah zoiets was hetquote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In kanker...? Het is een signaaleiwit...
Zoek anders een artikel over Ras-signalering op PubMed ofzo... maakt vaak dingen duidelijker dan een lesboek...quote:
Al een idee welke laptop je gaat halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks even kijken voor laptop denk ikNu eerst een flink koude Warsteiner voor men neus
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
waarom afraden?
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijn
Nee, maar ik krijg een tyfushekel aan een merk wat het niet goed doetquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...
Iig ik hoef geen oppie toppie laptop he, ik verwacht geen megaprestatise voor die 500 euro
Van vrienden heb ik over Acer nog niet veel slechts gehoordquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Acer staat niet al te best bekend nee. Asus wel, maar een stuk duurder. Dell zijn de meningen ook over verdeeld.
Je vermaakt je wel daar dusquote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
via het zwembad naar de hertjes kijken is btw wel tof, ze kwamen super dichtbij en die kleine is superschattig
Dell Inspiron voor 549, maar nog steeds 2 gig werkgeheugen en 160 gb harde schijf...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
heb je ook bij Dell gekeken?
1200 vind ik een beetje teveelquote:Op maandag 28 juli 2008 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wil ook een nieuwe laptop, ik heb destijds 1200 euro voor dat ding van mij betaald
Wel lekker weer dan en waar heb je de rest van je familie gelaten?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
inderdaad, maarja ik ben hier kind aan huis dus kan gewoon hier gaan zitten computeren zonder raar aangekeken te wordener is behalve de hond toch niemand anders thuis
Volg die vakanties niet meer van julliequote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben net terug van vakantieen daar niet wezen stappen
ik probeer mezelf nog even te sparen, nu dadelijk 2 weken werken en dan nog 1 herkansing en dan meteen introductieweek
Ben donderdag helaas bij m'n oudersquote:Op maandag 28 juli 2008 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
ManU, kom je donderdag ook naar de meet?
epic failquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik had net trouwens een mega dilemma![]()
ik was aant autorijden en reed op de rotonde, voel ik ineens iets kriebelen, dus ik zo wtf kijk ik naar beneden, loopt er een spin op mijn been![]()
dus ik zat zo, kut ik rijd op een rotonde en reed vrachtwagen sloom voor me dus ik kon niet gaan flippen om die spin en het lukte me ook niet hem er van af te slaan, en ik dacht ook ja dan ben ik hem dadelijk kwijt
, dus ik snel rotonde over gegaan afslag genomen die ik moest hebben en aan de zijkant die spin met een doek van mijn benen gehaald
![]()
ik was best trots op mezelf dat ik niet ging gillen
beter dan 2 in de intro als je mentormamma bentquote:
Ik denk dat swarma gelijk hadquote:Op maandag 28 juli 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
ZomerVakantie_, kloon van gebande, oubliette.
Ik ga bewust niet... 3 dagen 150 euroquote:Op maandag 28 juli 2008 18:41 schreef J-heronimus het volgende:
Oja die intro's komen er weer aan.
Ja ik zat vorig jaar in een groepje waarvan de ene helft er van nu is gestopt terwijl de andere helft allemaal op een ander gedeelte van de opleiding zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ga bewust niet... 3 dagen 150 euroEn zo goed leer je die mensen toch niet kennen, was mijn ervaring afgelopen jaar
De intro van de HLO. Welk team zat je? En hoe heette je mentoren? Vorig jaar hadden we nogal matige papa's en mama's alhoewel de barcrew natuurlijk wel ongelooflijk leuk wasquote:Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zat vorig jaar in een groepje waarvan de ene helft er van nu is gestopt terwijl de andere helft allemaal op een ander gedeelte van de opleiding zit.
De stad Nijmegen kende ik trouwens ook beter dan die import-mama's, ze moesten aan mij dingen vragen. En ze waren veels te streng, ik mocht niet eens sigaretten halen en van die lui mocht ik ook niet naar huis om even te gaan douchen, gore bedoeling dus![]()
Maar verder was het wel lachen, maar niet voor een 2e keer
Maar op mijn opleiding is het nerd-gehalte ook erg hoog, het ene gedeelte is alternatief en het andere gedeelte zit op te scheppen in welk level ze zitten met World of Warcraft, en daarvan nog combinaties. Maar er zitten ook wel een paar toffe lui op, maar die zijn schaars![]()
Ja ik zat in team paars. Hun namen ben ik eigenlijk vergeten. Ze waren best aardig volgens mij, maar af en toe waren ze wat te geforceerd bezig. Vooral als ik dan andere mama's en papa's zag.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De intro van de HLO. Welk team zat je? En hoe heette je mentoren? Vorig jaar hadden we nogal matige papa's en mama's alhoewel de barcrew natuurlijk wel ongelooflijk leuk was
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik zat in team paars. Hun namen ben ik eigenlijk vergeten. Ze waren best aardig volgens mij, maar af en toe waren ze wat te geforceerd bezig. Vooral als ik dan andere mama's en papa's zag.
Barcrew, die waren nog wel relaxt. Volgens mij heb ik nog een jointje met jou gerookt destijds
Ja die waren het!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?
Kan je nog wel een shitload aan roddels over dat prachtpaar opnoemen![]()
Na twee jaar mentor zijn geweest was barcrew vorig jaar een verademing, dit jaar weer trouwens..
Mag nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja die waren het!![]()
Nou vertel maar, ben benieuwd![]()
Dit jaar kom ik trouwens wel even langs, paar lui die ik ken zitten bij het Reactievat () en moeten meehelpen, dus ik ga maar even kijken.
He! manice is wel tof okequote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan heel goed, heb niet veel anders gedaan dan bier gedronken, bier getapt en wiet gerookt. Team paars van vorig jaar zegt mij momenteel ook niets. Kan het zijn dat het Miriam en Manice waren?
Kan je nog wel een shitload aan roddels over dat prachtpaar opnoemen![]()
Na twee jaar mentor zijn geweest was barcrew vorig jaar een verademing, dit jaar weer trouwens..
Wheheh, nou ik zal niet alles hier op het wereld wijde web gooien, zo kan mijn vriendinnetje het namelijk best goed vinden met Manice. Maar ja, mijn beste vriendin zal het nooit wordenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja die waren het!![]()
Nou vertel maar, ben benieuwd![]()
Dit jaar kom ik trouwens wel even langs, paar lui die ik ken zitten bij het Reactievat () en moeten meehelpen, dus ik ga maar even kijken.
Tuurlijk wel zolang je geen gratis bier komt scorenquote:
Wij zijn een kleine kutschool.... Hoevaak zijn er wel niet roddels over mij gegaanquote:Op maandag 28 juli 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wheheh, nou ik zal niet alles hier op het wereld wijde web gooien, zo kan mijn vriendinnetje het namelijk best goed vinden met Manice. Maar ja, mijn beste vriendin zal het nooit worden
Zit nu momenteel bij haar vriendje thuis trouwens, over toeval gesproken.
Maar over 't Reactievat, de voorzitster is mijn huisgenoot, dat maakt mij de puppetmaster achter het geheelWie ken je in het vat?
Verder heb ik van horen zeggen dat de 6 jaar durende relatie die een van die mama's had na de intro voorbij was dankzij diezelfde intro.
Altijd leuk dat geroddel
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel zolang je geen gratis bier komt scoren
vereniging bij ons op school die intro en feesten organiserenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:19 schreef Manu82 het volgende:
Wat is het Reactievat?
De dag dat jij na Schotland gaatquote:Op maandag 28 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnWelke dag begint het?
woensdag? Niet dinsdag?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De dag dat jij na Schotland gaat
waar de introductie er weer aan komtquote:
Oh waren hun geen stel op dat moment? Die waren toen de hel tijd met elkaar bezigquote:Op maandag 28 juli 2008 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij zijn een kleine kutschool.... Hoevaak zijn er wel niet roddels over mij gegaanMaar miriam en Aymar
Mijn god.... Wel sneu voor haar viend
Dinsdag is alleen 's avonds voor de mentoren en de crew. Het jaarlijkse pre zuip feest.quote:
Ja daarom vind ik het Reactievat altijd wat primitief. Ron boeit dat soort dingen bijvoorbeeld niet, daar drink ik nog weleens een biertje mee (op de kosten van dat zelfde reactievat).quote:Op maandag 28 juli 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Such wil het niet hebben... Alleen Mensen die daar horen of oud-reactievat leden zijnWelke dag begint het?
Nee want Miriam had toen 6 jaar een vriend... Daar kan ik nog het fijne van vertellen hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Oh waren hun geen stel op dat moment? Die waren toen de hel tijd met elkaar bezig![]()
Ik ken Serkan en Niels van het Reactievat. En verder wel een aantal mensen van gezicht. Maar het is inderdaad een kleine school en roddels zal je altijd houdenNaja behalve over mij denk ik, want ik heb niet echt noemenswaardige dingen geflikt op de HLO. Behalve dat ik bijna van de intro ben afgetrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |