Kon jij ook niet wetenquote:Op zondag 27 juli 2008 12:37 schreef Houniet het volgende:
Oh sorry. Gecondoleerd..
http://www.detelefoongids.nl/ daar kan je vanalles opzoeken.
Gecondoleerd! Kan je niet een vriend/vriendin/kennis van haar bellen voor het adres?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:33 schreef LastRequest het volgende:
Moeder van een goede vriendin is gisterenmiddag overleden.. en ik kan niet bij de crematie zijn.. dat vond ze heel erg en ik zelf ook.. wil d'r in ieder geval een brief sturen.. maar vind het nogal ongepast om nu daarheen te gaan bellen voor een adres.
Heb ik al geprobeerd, iets van wieowie ofzo was dat. En ik vind niks, ze hebben gewoon een geheim nummer/adres ofzo. Heb idd al iemand anders gemaild.. Normaal zit ze op kamers, vandaar dat ik niet weet wat het adres van d'r ouders is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is zo'n site waarbij je in 1 zoekactie alle bestaande profielensites e.d. kan doorzoeken, url vergeten.
Nah... ben lekker aan het wakker worden en een ontbijtje naar binnen aan het werkenquote:
Zelf met een tondeuse?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga t morgen ook erg kort maken heb ik zo t idee
Hmm... zorg dan wel voor een goede capquote:Op zondag 27 juli 2008 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
nah mn nicht is kapper dus laat t haar doenmaar zit nog te twijfelen of k t ga milimeteren
ben toch 3 weken naar indonesie dan is t weer bijgegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |