Mensen die het niet doorhaddenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga je nou elke keer dezelfde reactie posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt een olifant mee in een toneelstuk, toneel stuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:30 schreef PusKut het volgende:
- Komt er een pyromaan bij een wegrestaurant, weg restaurant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom is een brandweerauto rood!
Edit: Toen ik dit kloteraadsel eindelijk in m'n hoofd had zitten (was ik een jaar of 8) heb ik het ook aan IEDEREEN verteld.. Verschrikkelijk
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psygiaterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef Yoda87 het volgende:
Komt een vrouw bij de psygiater en ze zegt: dokter ik denk dat ik een hond ben.
Zegt de dokter: zo dat is een serieus probleem, gaat u maar even op de bank liggen.
Zegt ze: ja, maar dat mag niet van mijn baasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
Waarom is een brandweerauto rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom is een brandweerauto rood!
Edit: Toen ik dit kloteraadsel eindelijk in m'n hoofd had zitten (was ik een jaar of 8) heb ik het ook aan IEDEREEN verteld.. Verschrikkelijk
anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan henk zijn rijbewijs niet halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
haha geweldig, das een leukequote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:40 schreef Dusja het volgende:
[..]
Speelt een olifant mee in een toneelstuk, toneel stuk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:52 schreef porsche1 het volgende:
Er zitten 3 Marokkaanse broers in een volkswagen wie bestuurd de auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kan henk zijn rijbewijs niet halen?Oud en slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
Waarom is een brandweerauto rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom is een brandweerauto rood!
Edit: Toen ik dit kloteraadsel eindelijk in m'n hoofd had zitten (was ik een jaar of 8) heb ik het ook aan IEDEREEN verteld.. VerschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |