abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 04:49:04 #1
125011 Bog
dat wil jij niet weten
  dinsdag 28 februari 2006 @ 04:52:55 #2
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564409
komt een dokter bij de dokter
dus de dokter doktert de dokter en zegt heeee dokter
die andere dokter zegt heeee
heee
heeeeee
dokterdokterdoktertje
jajaaaa
hee
dus dat die dokter die dokter dat dokter die
heeee
heeee
dokterdokter
pi_35564433
Huhm.
pi_35564439
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”

Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
pi_35564444
Ik wil het best een keer voordoen.
pi_35564448
K heb geen beugel..
pi_35564452
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:13 schreef Syll het volgende:
K heb geen beugel..
Die heb je daarna wel nodig.
pi_35564453
Grootspraak!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 05:17:48 #9
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564454
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “wordt ik dan niet blind aan een oog? en hoe zit t als ik een tweede wil?”

skullfuck skullfuck

dinsdag 28 februari 2006 @ 05:19:34 #10
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564458
komt een man bij de slager
zegt die man: heee slager
dus de slager die slaat ger vol op zn smoel
pi_35564460
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:17 schreef Syll het volgende:
Grootspraak!
Nou ok.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:33:19 #12
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_35568086
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_35590203
Komt een man bij de kroeg en zegt tegen de barman doe me eens snel 3 bier voor het gezeik begint. De man slaat het in 1 keer achterover en bestelt weer 3 bier en zegt voor het gezeik begint. daarna nog een keer. op een gegeven moment bestelt ie weer 3 bier en de barman vraagt heb je wel geld bij je? Zegt de man begint het gezeik al..
pi_35590801
Op welke rapper kan je skieen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:08:42 #15
10785 Smots
pi_35591349
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Nega het volgende:
Op welke rapper kan je skieen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHA!!

Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:36:13 #16
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35592297
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Smots het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!

Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!

die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:37:16 #17
10785 Smots
pi_35592346
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:

[..]

die is wel slecht
Hey, wat rij jij in een leuk klein autootje..
-Ja...Smart Smeets!

pi_35594583
Loopt een man door de woestijn, vindt hij een kameel.

De kameel vond van niet.
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:21:58 #19
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35594706
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:

[..]

die is wel slecht
ik vind m ook slecht .. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?
SPOILER
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:15:46 #20
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595194
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:

[..]

ik vind m ook slecht .. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
SPOILER

woordgrapjes zijn de bom
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:57:44 #21
110813 behAARD
dat ben ik
pi_35595466
Zitten 2 koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen. Zegt die tijger:mag ik mee doen? zeggen de koelkasten, tijgers kunnen helemaal niet kaarten
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:10:36 #22
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35595744
Het is wit en het is een koelkast
mijn wereld is jouw wereld
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:12:04 #23
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595749
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
stiekem toch geen koelkast
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:31:17 #24
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35595804
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
een banaan
Asjemenou
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:32:25 #25
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595809
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:31 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

een banaan
nee dat is fout
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:03:29 #26
10785 Smots
pi_35601340
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:

[..]

SPOILER
pi_35602056
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............

"En zo is het gegaan edelachtbare"!
"Never eat yellow snow"
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:26:14 #28
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35602105
Omg gaan we weer.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:27:04 #29
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35602126
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”

Omg ik lig dubbel.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_35602228
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............

"En zo is het gegaan edelachtbare"!
Zuidoost
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:03:39 #31
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35603152
Haha, nog een paar domme, hij slaat echt nergens op, en ze zijn vrij slecht:
Welke presentator is stiekem een pyromaan:
SPOILER
Een man komt in de winkel, en vraagt, mag ik die ene daar?
Verkoper: Deze?
Man: Nee.
Man: Doei.

Wat is een slak doormidden?
SPOILER
Welke minister stinkt?
SPOILER
Welke dode geleerde had maar een kleintje?
SPOILER
pi_35603219
Welke dode geleerde had maar een kleintje?
Albert Einkleinmaarfijnstein

woensdag 1 maart 2006 @ 13:07:28 #33
142055 xrrwr
opklossen
pi_35603267
Zegt het pakje sigaretten: "Ik ben wel goed maar niet shag!"
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35606238
SPOILER
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:51:03 #35
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_35606721
SPOILER
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:45:32 #36
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35608884
SPOILER
pi_35609127
Twee mannen lopen in Brussel. Een van hen moet heel dringend een grote boodschap gaan doen.
Ze komen aan een café waar veel Marokanen zitten. 2 Minuten later de ene man hoe zijn vriend hardhandig buitengewerkt wordt.
Waarop hij vraagt: awel, wat is er gebeurd?
antwoord: Ah, 'k kwam ekik daar gewoon binnen, en ik vroeg gewoon: Hé, ma 'k kakken?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:14:53 #38
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35610077
Een man loopt zo over straat. Opeens krijgt hij een tikje op zijn schouder. V: "Hallo, weet jij misschien waar de Praxis?" A: "Ja, Gamma daarheen."
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:36:02 #39
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35613014
liep 1 oen over straat
zegt die straat: hee straat
oenoen
pi_35617217
Wat zegt een Chinees tegen een Chinese lantarenpaal?
SPOILER
gr gr
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:38:37 #41
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35619726
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?
SPOILER
pi_35620375
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.

Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:03:45 #43
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35623722
^^
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:24:31 #44
10785 Smots
pi_35624903
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 04:13:09 #45
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35667423
quote:

pi_35680654
quote:

vrijdag 3 maart 2006 @ 15:29:33 #47
142055 xrrwr
opklossen
pi_35680710
"Het woord van de bijbel is waar."
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35683059
Wat krijg je als je lord omdraait?
SPOILER
En wat krijg je als je..
SPOILER
..omdraait?
SPOILER

!
Nee.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:33:31 #49
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35683440
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef xrrwr het volgende:
"Het woord van de bijbel is waar."
daar!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:35:10 #50
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35683500
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis!!!
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')