ik ben het hier niet mee eensquote:Daarnaast zijn er buitengewoon slechte moppen. Niemand lacht erom. Een voorbeeld: Het is geel en het rijdt achter een auto... Een banaanhangwagen. Als een mop al eens gehoord is, is het verrassingseffect weg. Sommige mensen doen dan alsof ze lachen, om de mopverteller niet teleur te willen stellen.
quote:koe staat rustig in de wei
duif vliegt over de wei , roekoe .. roekoe
waarop die koe teruggroet .. roeduif.. roeduif
quote:zeg ken jij dat gehucht?
welk gehucht?
CITRUSVRUCHT!!!
quote:Het is groen en vrolijk?!
Nou nou nou?!!! Hihihihihihi ik moet nu al lachen!
Weet je het al nou nou nou nou nou?!!! Hahahihi hou me vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vergeet niet om deze link ff te checken: http://www.donaldduck.nl/media/mop/rararaadsel/index.htmquote:Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
Komt een man bij de engelse bakkerquote:Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"quote:Chinees telefoongesprek:
"Hallo, met wie"
"Hoi Wie met Lo."quote:Vraagt een automobilist aan een Belg: Wil je kijken of mijn richtaanwijzer het doet?
Belg: Ja, nee, ja, nee...de volgende is eigenlijk gewoon echt niet leukquote:Waarom heeft een belg in de woestijn een boomstam bij?
Als ie dan moet wegrennen gooit die de boom weg en kan ie nog harder rennen BWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!
quote:Op een dag belt de koning van België Beatrix op met het volgende verhaal:
"Jullie lachen altijd om ons met jullie belgenmoppen, maar doen jullie nou eens een keer iets waar wij een keer om kunnen lachen"
Beatrix heeft toch wel een beetje medelijden en zegt toe iets stoms te zullen doen.
Zo gezegd, zo gedaan. 3 maanden later belt Beatrix koning Albert op en vertelt hem dat ze een brug hebben gebouwd in de Sahara.
Albert komt niet meer bij en is zeer tevreden. Het verhaal verschijnt dezelfde dag nog overal in België in de media.
Na een maandje of 6 belt Albert Beatrix weer op om te zeggen dat het wel mooi is geweest zo en dat ze die brug wel weer mogen afbreken. "Dat willen we wel" antwoord Beatrix, "maar er staan nog tientallen Belgen op te vissen".voor de overige moppen (en bijna alle paulusmoppen) deel 1 :http://forum.fok.nl/topic/813898quote:Komt een homo thuis, zegt ie: "Ze hebben me in het o-tje genomen"
[ Bericht 40% gewijzigd door Bog op 08-02-2006 23:27:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toppunt van gladheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit Kopspijkers: Duisenberg komt weer thuis, en kijkt in de reclamefolder van de supermarkt.
Duisenberg: Wat is alles toch duur geworden tegenwoordig! ... Maar oh ja, je moet nog delen door twee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef VarsesteR het volgende:
Staan 2 ijsberen op een ijsberg, zegt de een tegen de ander :"Zou ik jou deraf mogen duwen?"
Zegt de ander:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guanine en Cytosine! *O*
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef T-lecom het volgende:
Wat zegt een mus van 100 kilo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trouwens, nu ik erover nadenk....
waarom zou die mus ineens heel laag praten
slaat nergens op
hij kan net zo goed normaal tsjirpen...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Bog het volgende:
toppunt van geduldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toppunt van gladheidtoppunt van bejaardesexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is groen en heeft geen kleding aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Fok! (short) Movie Award Doe mee!![]()
Deze is dus niet leuk héquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef Koenholio het volgende:
Zit een man te eten in een restaurant. Zegt hij tegen de ober:
"Meneer, er zit een vlieg op mijn drol. Dit kan echt niet!"LOLLERc0pT3rrrrrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;d;d;d
::D:D:::D !!!!!!!!!!!1 213432987
On The LoveBoat![]()
toppunt van negersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef kaspermols282 het volgende:![]()
Het is groen en heeft geen kleding aan
ik weet er ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentje in dezelfde genre:
het is groen en heeft geen kleding aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Lieke_K het volgende:
Komt een blinde kerel in een warenhuis met zijn blindegeleide
hond. Na een tijdje stopt die man, pakt die hond beet en
slingert hem heen en weer door de lucht. Komt er een man naar
hem toe en vraagt waarom hij dat doet. "Ach ik kijk even rond".![]()
![]()
!!!1
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"![]()
Toppunt van snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The Fok! (short) Movie Award Doe mee!![]()
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover het nieuws![]()
Uit een bekend tv-programma:
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een orkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef L.Mo het volgende:
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?O!! M!! G!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Tot zover het nieuws![]()
D'r lopen 2 broodjes eiersalade over straat.
Vraagt de één aan de ander: "Hey, wat heb jij op brood vandaag"![]()
![]()
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
zie sig"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: