quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?nee deze is echt niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is zo ontzettend slecht dat ie gewoon echt echt heeeel kut is
dit is gewoon niet leuk meer
geniaal
omg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
http://www.donaldduck.nl/media/mop/rararaadsel/index.htm
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
Het is groen en gierig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgens mij bestaan er geen moppen die zo slecht zijn... heb je die zelf verzonnen ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een Marokkaan bij de bakker...
Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:53 schreef Beach het volgende:
President Bush is ten einde raad. Leeft Osama bin Laden nog of ligt hij al een poosje onder de zoden? Osama is niet beroerd om Bush een handje te helpen. Vanuit zijn schuilplaats stuurt Bin Laden de Amerikaanse president een persoonlijke boodschap; 370HSSV-0773H. Kort maar krachtig. Bush weet niet waar hij het zoeken moet.
Op zoek naar de echtheid van het bericht schakelt Bush achtereenvolgens de FBI, de CIA en de NSA in. Stuk voor stuk halen de inlichtingendiensten bakzeil. Als laatste redmiddel vraagt het Witte Huis de Britse MI-6 om hulp. Nog geen twee minuten na het Amerikaanse verzoek, krijgt Washington antwoord; vertel de president dat hij het bericht op z'n kop leest.
gejat uit een ander topic![]()
inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]![]()
![]()
Die is ook te leuk voor dit topic
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
samenvatting anyonequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:59 schreef sig000 het volgende:
Komt een kerel in de kroeg, staat daar een paard....![]()
Ja zegt die barkeeper als je dat paard laat lachen is 't hele avond gratis zuipen.
Ok geen probleem alleen jullie ff weg.
Ok zo druk was 't niet en na 2 min staat dat paard echt helemaal schuddebuikend te lachen.
Kerel voor nix zuipen en kroegbaas beetje pissed
Volgende dag die kerel weer
Ja Ho regels veranderd, Paard moet huilen.
Ook geen probleem en alleen ff iedereen weg.
Weer hele avond gratis .
Kroegbaas wiens zaak al jaren draaide op no go wilde wel ff weten hoe dat gelukt was.....
Nou simpel 1e keer vertelde ik die knol dat mijn lul groter was dan de zijne.
2e keer heb ik 't laten zien.
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |