die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef HAL9000S het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:20 schreef HijoDeDios het volgende:
Lesbie en Homo lopen door het bos.
Homo valt en kan niet meer op staan.
Lesbie gaat naar het huis van homo en zegt tegen de pappa van Homo:
'Homo viel!'.
nou...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef Bog het volgende:
[..]
die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Lopen die kippen tegen de muur; zeggen ze; 'Tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok.'.
ZOLANG IS ZN BROERquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nou...Ik ken weinig grappen die zo tenenkrommend slecht zijn, en ik heb niet eens een goed gevoel voor humor.
Deze dan:
Hoelang is een Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Valt een eend in de vijver PLONS!![]()
11
einzweidrei!!1
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:30 schreef coz het volgende:
3/4 van de domme blondjes moppen ?
waarom heeft een dom blondje een driehoekige kist nodig ?Echt slecht is ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
koe staat rustig in de weiquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oke deze...
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:33 schreef coz het volgende:
[..]
koe staat rustig in de wei
duif vliegt over de wei , roekoe .. roekoe
waarop die koe teruggroet .. roeduif.. roeduif
Zelfs daar kan ik nog wel om lachenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef HijoDeDios het volgende:
BRUIN EN HARIG VAN DE PISTE...DE SKIWI!
quote:Daarnaast zijn er buitengewoon slechte moppen. Niemand lacht erom. Een voorbeeld: Het is geel en het rijdt achter een auto... Een banaanhangwagen. Als een mop al eens gehoord is, is het verrassingseffect weg. Sommige mensen doen dan alsof ze lachen, om de mopverteller niet teleur te willen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is groen en vrolijk?!
Nou nou nou?!!! Hihihihihihi ik moet nu al lachen! [afbeelding]
Weet je het al nou nou nou nou nou?!!! Hahahihi hou me vast!HOU OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb buikpijn!!
dit is de beste slechtste tot nu toe![]()
![]()
quote:Three tomatos are walking down the street: Papa Tomato, Mama Tomato and Baby Tomato.
Baby Tomato start lagging behind and Papa Tomato gets very angry. He goes back, sqeezes him and says: "Ketchup"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?En waarom zijn de onderkant van handen en voeten wit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stonden op handen en voeten toen ze gekleurd werden![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |