die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef HAL9000S het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:20 schreef HijoDeDios het volgende:
Lesbie en Homo lopen door het bos.
Homo valt en kan niet meer op staan.
Lesbie gaat naar het huis van homo en zegt tegen de pappa van Homo:
'Homo viel!'.
nou...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef Bog het volgende:
[..]
die is net niet slecht genoeg om grappig te zijn...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:24 schreef HijoDeDios het volgende:
Lopen die kippen tegen de muur; zeggen ze; 'Tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok-tok.'.
ZOLANG IS ZN BROERquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
nou...Ik ken weinig grappen die zo tenenkrommend slecht zijn, en ik heb niet eens een goed gevoel voor humor.
Deze dan:
Hoelang is een Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Valt een eend in de vijver PLONS!![]()
11
einzweidrei!!1
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:30 schreef coz het volgende:
3/4 van de domme blondjes moppen ?
waarom heeft een dom blondje een driehoekige kist nodig ?Echt slecht is ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
koe staat rustig in de weiquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef HAL9000S het volgende:
Oke deze...
"He, was jij daar ook bij?"
waarbij?
"Aardbei!!!"![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:33 schreef coz het volgende:
[..]
koe staat rustig in de wei
duif vliegt over de wei , roekoe .. roekoe
waarop die koe teruggroet .. roeduif.. roeduif
Zelfs daar kan ik nog wel om lachenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef HijoDeDios het volgende:
BRUIN EN HARIG VAN DE PISTE...DE SKIWI!
quote:Daarnaast zijn er buitengewoon slechte moppen. Niemand lacht erom. Een voorbeeld: Het is geel en het rijdt achter een auto... Een banaanhangwagen. Als een mop al eens gehoord is, is het verrassingseffect weg. Sommige mensen doen dan alsof ze lachen, om de mopverteller niet teleur te willen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:36 schreef HAL9000S het volgende:
Een slechte mop volgens wikipedia:
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is groen en vrolijk?!
Nou nou nou?!!! Hihihihihihi ik moet nu al lachen! [afbeelding]
Weet je het al nou nou nou nou nou?!!! Hahahihi hou me vast!HOU OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb buikpijn!!
dit is de beste slechtste tot nu toe![]()
![]()
quote:Three tomatos are walking down the street: Papa Tomato, Mama Tomato and Baby Tomato.
Baby Tomato start lagging behind and Papa Tomato gets very angry. He goes back, sqeezes him and says: "Ketchup"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?En waarom zijn de onderkant van handen en voeten wit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze stonden op handen en voeten toen ze gekleurd werden![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Beach het volgende:
Waarom zijn negers zwart?nee deze is echt niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze is zo ontzettend slecht dat ie gewoon echt echt heeeel kut is
dit is gewoon niet leuk meer
geniaal
omg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
http://www.donaldduck.nl/media/mop/rararaadsel/index.htm
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
Het is groen en gierig?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef coz het volgende:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgens mij bestaan er geen moppen die zo slecht zijn... heb je die zelf verzonnen ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de engelse bakker
Man: Eén brood please.
Bakker: Excuse me?
Man: One brood please.
Bakker: I don't understand.
Man: I just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
Bakker: Hahaha geintje ik spreek ook Nederlands, mn moeder komt uit Haarlem.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een Marokkaan bij de bakker...
Marokkaan: Doe mij die ene broodje, ja toch.
Bakker: Ga je er voor betalen?
Marokkaan: Ja.
Bakker: Leugens.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een gabber bij de bakker...
Gabber: Lekker Hakkuh!
Bakker: Lekker Bakkuh!
Bakker: Wit broodje zeker?
Gabber: Eigen brood eerst.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:53 schreef Beach het volgende:
President Bush is ten einde raad. Leeft Osama bin Laden nog of ligt hij al een poosje onder de zoden? Osama is niet beroerd om Bush een handje te helpen. Vanuit zijn schuilplaats stuurt Bin Laden de Amerikaanse president een persoonlijke boodschap; 370HSSV-0773H. Kort maar krachtig. Bush weet niet waar hij het zoeken moet.
Op zoek naar de echtheid van het bericht schakelt Bush achtereenvolgens de FBI, de CIA en de NSA in. Stuk voor stuk halen de inlichtingendiensten bakzeil. Als laatste redmiddel vraagt het Witte Huis de Britse MI-6 om hulp. Nog geen twee minuten na het Amerikaanse verzoek, krijgt Washington antwoord; vertel de president dat hij het bericht op z'n kop leest.
gejat uit een ander topic![]()
inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]![]()
![]()
Die is ook te leuk voor dit topic
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
samenvatting anyonequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:59 schreef sig000 het volgende:
Komt een kerel in de kroeg, staat daar een paard....![]()
Ja zegt die barkeeper als je dat paard laat lachen is 't hele avond gratis zuipen.
Ok geen probleem alleen jullie ff weg.
Ok zo druk was 't niet en na 2 min staat dat paard echt helemaal schuddebuikend te lachen.
Kerel voor nix zuipen en kroegbaas beetje pissed
Volgende dag die kerel weer
Ja Ho regels veranderd, Paard moet huilen.
Ook geen probleem en alleen ff iedereen weg.
Weer hele avond gratis .
Kroegbaas wiens zaak al jaren draaide op no go wilde wel ff weten hoe dat gelukt was.....
Nou simpel 1e keer vertelde ik die knol dat mijn lul groter was dan de zijne.
2e keer heb ik 't laten zien.
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
"Steven Segal maakt top cd"
wtf wtf dit is te slechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:09 schreef iddqd het volgende:
http://rapidshare.de/files/11387159/137704549.mp3.html.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:09 schreef iddqd het volgende:
http://rapidshare.de/files/11387159/137704549.mp3.html.
omgquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=690![]()
OMGquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=965![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is ook echt kankerbizarquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:39 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=690![]()
Die kut kamelen zijn steeds kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Er loopt een man in de woestijn, hij vindt een kameel, maar de kameel vindt van niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hamsteren!!!!!!! http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=426
Hou me vast!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:06 schreef Orealo het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=721
Oh mijn god![]()
zo droog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een Belg bij een cafe en vraagt aan de barman waar de wc is.
Barman: "Die zit verstopt"
Belg: "Dat geeft niet, ik zoek hem wel"Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
HOLY MOLYquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
http://www.ikwilwatmetjed(...).aspx?filmpje_id=520
deze past perfect in dit topic![]()
Nog foutere:quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef Radio-silence het volgende:
Erg foute...:
Wat is het veschil tussen een neger een een zak stront....
De zak![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nog foutere:
Hoe lang kan een Molsima haar stront op houden?
9 maanden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |