Die heb je daarna wel nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:13 schreef Syll het volgende:
K heb geen beugel..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “wordt ik dan niet blind aan een oog? en hoe zit t als ik een tweede wil?”
Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Nega het volgende:
Op welke rapper kan je skieenHAHAHAHAHA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Smots het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!
Hey, wat rij jij in een leuk klein autootje..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
ik vind m ook slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:
[..]
ik vind m ook slecht.. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
woordgrapjes zijn de bom
stiekem toch geen koelkastquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
een banaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:
[..]
ik vind m ook slecht.. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Omg ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”
Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
Zuidoostquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............
"En zo is het gegaan edelachtbare"!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man komt in de winkel, en vraagt, mag ik die ene daar?
Verkoper: Deze?
Man: Nee.
Man: Doei.
Wat is een slak doormidden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke minister stinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke dode geleerde had maar een kleintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Zegt het pakje sigaretten: "Ik ben wel goed maar niet shag!"Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twee mannen lopen in Brussel. Een van hen moet heel dringend een grote boodschap gaan doen.
Ze komen aan een café waar veel Marokanen zitten. 2 Minuten later de ene man hoe zijn vriend hardhandig buitengewerkt wordt.
Waarop hij vraagt: awel, wat is er gebeurd?
antwoord: Ah, 'k kwam ekik daar gewoon binnen, en ik vroeg gewoon: Hé, ma 'k kakken?
![]()
![]()
Een man loopt zo over straat. Opeens krijgt hij een tikje op zijn schouder. V: "Hallo, weet jij misschien waar de Praxis?" A: "Ja, Gamma daarheen."
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Wat zegt een Chinees tegen een Chinese lantarenpaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr![]()
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
![]()
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
![]()
![]()
![]()
"Het woord van de bijbel is waar."Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.![]()
Wat krijg je als je lord omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat krijg je als je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ..omdraait?
![]()
![]()
![]()
!
Nee.![]()
daar!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef xrrwr het volgende:
"Het woord van de bijbel is waar."![]()
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis!!!De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!![]()
In deel 1 werden er filmpjes van deze site gepost:
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1292
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1328
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1332
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1279
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1241
WTF!
gr gr![]()
marco bakker is overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef steeg het volgende:
marco bakker is overledenoja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jodenkoek en hitler en dat ie stikt enzo hahahahahahahaha![]()
lopen twee gekken over straat. Vraagt de een :
Mag ik in het midden lopen?Koffie, thee, limonade, vieze boekjes
Koekje d'r bij?![]()
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, vooral met de "afbeelding"
![]()
![]()
het is wit en als je het doorslikt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zegt een boer als hij zen trekker kwijt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"![]()
dikke kutkinderen moeten ze verbiedenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
In deel 1 werden er filmpjes van deze site gepost:
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1292
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1328
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1332
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1279
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1241
WTF!![]()
![]()
die laatste![]()
die is echt, echt,...echt,....maar dan ook echt ECHT heel slecht![]()
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof."
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Moja het volgende:
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof."
![]()
![]()
![]()
Komt een neger bij de bakker.
Neger: Mag ik een Wit brood
Bakker: Haha.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Wie hoch war den snee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!![]()
Wo ist die Heimat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!![]()
In België hebben ze een nieuw verkeersbord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch niet helemaal.![]()
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler, die heb ik er zelf bij verzonnen
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
of aan een Engelsman vragen:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef Nega het volgende:
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler, die heb ik er zelf bij verzonnen
Have you seen this guy? He was about this high and he went that way.
Age of fruity enlightenment!![]()
Het voetbalt en verbouwt graan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en is prostituee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en je kunt het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en is een flinke knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en je kunt het aandraaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en het stuurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt aan het hof van Lodewijk XV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en zegt alleen maar 'uhhh'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel en als je het tegen je oor krijgt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes![]()
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...
Staat daar dat kleine gozertje:KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
![]()
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
spring een turk van een flatgebouw afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............
"En zo is het gegaan edelachtbare"![b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Nega het volgende:
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Geweldig. Deed me echt goed om dit te lezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:01 schreef compier het volgende:
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...
Staat daar dat kleine gozertje:KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
![]()
![]()
Een happy end.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Bindmiddel en Bloem staan samen in het kastje.
Zegt Bloem: "Zeg Bindmiddel, zullen wij eens gaan trouwen?"
Zegt Bindmiddel: "Sorry, nee, bindingsangst..."
creds:kevin van de steen aka eripmavStel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<![]()
Hier een heel slechte (niet geniale mop):
Een jong eendje en dito stinkdier zijn alletwee verdwaald. Tijdens hun zoektocht naar huis komen ze elkaar tegen. Het eendje en het stinkdier stellen zich aan elkaar voor. Allebei zijn ze zo jong dat ze niet weten tot welke soort ze behoren. "Hé," zegt het eendje. "Weet jij wellicht wat voor soort ik ben?" Het stinkdier kijkt bedenkelijk. "Nou," zegt hij. "Je hebt platvoeten, een snavel en je bent wit. Waarschijnlijk ben je een eend!" Nu is het de beurt van het stinkdier om te vragen wat hij is. De eend observeert hem en komt uiteindelijk tot een besluit. "Je bent zwart, je stinkt, je bent vast een marokkaan!"Graag op anoniem![]()
Hoe heet een koe die morst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef kanaiken het volgende:
creds:kevin van de steen aka eripmav![]()
![]()
zegt de ene digitale hond tegen de andere digitale hond: .wav![]()
Wie woont er naast Batman ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:
Wie woont er naast Batman ?wie woont daarnaast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:
![]()
Lood
gr gr![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Blauwbaard het volgende:
Hoe heet een koe die morst?Hij's leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg das pas een slechte mop.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef Snakey het volgende:
Deze gaat ook centraal, zie hier. Nieuw topictype![]()
![]()
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<![]()
Dat was geen mop.quote:Het was een huishoudelijke mededeling.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was geen mop.Het was een huishoudelijke mededeling.
![]()
![]()
hij blijft bezig he![]()
![]()
![]()
Let op: ik heb 2 nieuwe:
Wat is geel maar toch bruin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En.....
Welke policticus houdt van plassen in de buitenlucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef steeg het volgende:
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.![]()
![]()
Deze kan alleen maar in het engels![]()
Donald Rumsfeld is giving the president his daily briefing. He concludes by saying: "Yesterday, 3 Brazilian soldiers were killed in an accident'.
"OH NO!" the President exclaims. "That's terrible!"
His staff sits stunned at this display of emotion, nervously watching as the president sits, head in hands.
Finally, the President looks up and asks..........
"How many's a Brazillion?"![]()
Lientje heeft vanavond de auto nodig om naar een feest te gaan en vraagt aan haar pa of ze de auto mee mag nemen. "Alleen als je me een flink pijpbeurt geeft" zegt pa. Lientje schrikt zich de tering. "Ja dag! Ik ga me pa niet pijpe!" Maar ja, het feestje is toch wel heel erg leuk. Dus vooruit dan maar en gaat aan de gang... "GADVERDAMME PA! Je smaakt naar poep!!!"
"Oh ja" zegt pa "Dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al" ...Nu met gitaar!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: