Zit je net lekker te Fok!ken houdt ineens de muziek op! Moet je weer helemaal opstaan en naar de cd spelert lopen om de cd eruit te halen, in het doosje te doen, helemaal naar een van de cd kasten lopen om hem terug te zetten en een nieuwe uit te zoeken, blijkt dat het lastig kiezen is als je meer dan 2000 cd's hebt en niet weet waar je graag naar zou willen luisteren. En ben je daar eenmaal achter dan moet je dat nog eens vinden! Heb je het gevonden, moet je weer terug naar de cd speler lopen, cdtje erin en dan weer helemaal terug naar de pc en er zitten maar 24 uur in de dag hoor! En sinds de verhuizing staan alle cd's ook nog eens door elkaar wat het allemaal nog veel leuker maakt.quote:
Huur een Pool in die cd's voor je wilt verwisselen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:29 schreef Scoobysnacks het volgende:
Wat heb ik in godsnaam aan een HD vol met geripte muziek? Waarom heb ik dan nog een cd spelert van meer dan 2000 euro? Het moet wel kwaliteit blijven.
Yoshimi battles the Pink Robots heb ik maar ik weet niet waar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef steeg het volgende:
ik weet waar je zin in hebt, in een cd van the flaming lips.
Je bent dom/gevoelig voor marketingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:29 schreef Scoobysnacks het volgende:
Wat heb ik in godsnaam aan een HD vol met geripte muziek? Waarom heb ik dan nog een cd spelert van meer dan 2000 euro? Het moet wel kwaliteit blijven.
Speakers heet dat. Boxen daar liggen babbies in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef sempron2400 het volgende:
Een apparaat dat wat gegevens leest van 2000 euro?? Boxen van 2000 euro zeker...
Hij ligt in de hoes van Elbow's cast of thousands.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Yoshimi battles the Pink Robots heb ik maar ik weet niet waar.
Leuk! Iemand die beweert 'ik hoor het verschil toch niet'. Hoor je wel, maar wil je niet horen, want kan je niet betalen. De grens van het niet kunnen horen van de verschillen ligt nog wel wat hoger dan 2000 euro weet ik uit ervaring. Pas als je het knettergekke domein bereikt qua prijs worden de verschillen te klein.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je bent dom/gevoelig voor marketing
(doorhalen wat nvt is.)
Ik lag gewoon scheef op mijn stoel door die reactie, geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga je nou elke keer dezelfde reactie posten?
Heb ik alleen Asleep in the Back van.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef steeg het volgende:
[..]
Hij ligt in de hoes van Elbow's cast of thousands.
Sarcasme werkt niet echt zonder smilies. Desondanks proef ik er een zweempje van.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:42 schreef vdvorst het volgende:
TS, heb je nog meer van die tenenkrommers? Of deukliggers?
Ieder z'n hobbyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Leuk! Iemand die beweert 'ik hoor het verschil toch niet'. Hoor je wel, maar wil je niet horen, want kan je niet betalen. De grens van het niet kunnen horen van de verschillen ligt nog wel wat hoger dan 2000 euro weet ik uit ervaring. Pas als je het knettergekke domein bereikt qua prijs worden de verschillen te klein.
Een mooie hifi set / home theater met beamert etc, wat kasten vol media, een luie stoel, een goed boek op zijn tijd en wat te snacken erbij en ja, dan is het een mooie hobby.quote:
Dat was geen sarcasme, ik lag echt dubbel hier, zo goed vond ik die,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:44 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Sarcasme werkt niet echt zonder smilies. Desondanks proef ik er een zweempje van.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Een mooie hifi set / home theater met beamert etc, wat kasten vol media, een luie stoel, een goed boek op zijn tijd en wat te snacken erbij en ja, dan is het een mooie hobby.
En duurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:51 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Een mooie hifi set / home theater met beamert etc, wat kasten vol media, een luie stoel, een goed boek op zijn tijd en wat te snacken erbij en ja, dan is het een mooie hobby.
als je een beetje goeie mp3's hebt is het kwaliteitsverlies minimaal,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:29 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik denk niet dat TS, met een CD speler van 2000 euro, genoegen neemt met een logitech setje. Tenzij het kabeltjes gebruikt die 900 euro per ader kosten. Maar voor muziek heb ik ook gewoon liever goede luidsprekers zonder satalietjes en aparte sub. Klinkt toch net iets mooier.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als je een beetje goeie mp3's hebt is het kwaliteitsverlies minimaal,
en koop gewoon een goed geluidsetje, kan apart goed geluid in zitten hoor,
doe een THX setje van logitech, daar zit mooi geluid in
Dat komt omdat die CD spelers tegen de klok indraaien en dan met een 1024bits DAC word het signaal omgezet naar een rechtsom draaiende geluidsgolf waarvan ieder bitje 20 maal vergeleken wordt met wat daadwerkelijk om de CD staat en ja dat kost allemaal veel geld natuurlijk, al dat moeilijke gedoe.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik begrijp niet waarom een CD speler van 2000 euro beter zal klinken dan die één van 100-200 euro. De luidsprekers oke, maar de speler zelf?
Muh, erg lang verhaal (onder andere betere componenten, een stevigere kast, kortere signaalweg, stabieler plateau, betere DAC etc) maar het enige wat je kan doen is blind vergelijken. Dan weet je of je het hoort. Alles wat ik weet is dat ik het hoor, en niet omdat ik dat zo graag wil. Als een speler van 200 euro net zo goed zou zijn, had ik die wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik begrijp niet waarom een CD speler van 2000 euro beter zal klinken dan die één van 100-200 euro. De luidsprekers oke, maar de speler zelf?
klinkt meer dan goed zat,quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS, met een CD speler van 2000 euro, genoegen neemt met een logitech setje. Tenzij het kabeltjes gebruikt die 900 euro per ader kosten. Maar voor muziek heb ik ook gewoon liever goede luidsprekers zonder satalietjes en aparte sub. Klinkt toch net iets mooier.
man,, nooit een muur kwijtgeraakt van je huis van al het geluid wat je kan produceren ?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Muh, erg lang verhaal (onder andere betere componenten, een stevigere kast, kortere signaalweg, stabieler plateau, betere DAC etc) maar het enige wat je kan doen is blind vergelijken. Dan weet je of je het hoort. Alles wat ik weet is dat ik het hoor, en niet omdat ik dat zo graag wil. Als een speler van 200 euro net zo goed zou zijn, had ik die wel.
Overigens zijn mijn speakers van hetzelfde niveau (toenmalige nieuwprijs 10.000 duitse mark voor de set, maar da's wel 10 jaar geleden) en de versterker ook. Die set (voor en eind versterker) had een nieuwwaarde van 4000 euro. Alles in verhouding dus. Oh ja, overigens staat er ook een actieve subwoofer van 1.20 meter hoog naast.
TS heeft daar te hoge standaarden voor, schijnbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Sja, die luidsprekers die jij hebt hoeven echt niet voor mij. Iemand raadde jouw een Logitech THX setje aan. Nou zo'n setje heb ik ook, en dat geluid wat eruit komt is best voor mij. Ik heb niet eens de ruimte ervoor denk ik voor die luidsprekers die jij hebt
.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:08 schreef MarMar het volgende:
2000 euro en er kan niet eens meer dan 1 cd in?
je hebt je laten rippen
So true, en dan net als ik alles door vintage apparatuur afspelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:20 schreef n0r het volgende:
Als je LP's af gaat spelen wordt het een genot om muziek aan te zetten/om te draaien![]()
Verdomd zeg!! Repeat = herhalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik lag gewoon scheef op mijn stoel door die reactie, geweldig(nee, niet die van jou,)
Vertaal: Repeat
Vertaling: Engels » Nederlands
herhalen
RESULTAAT (max 20 woorden)
her·ha·len1 (overgankelijk werkwoord; herhaalde, heeft herhaald; herhaler, herhaling)
1 nog eens hetzelfde doen
2 opnieuw zeggen
Lolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:38 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Leuk! Iemand die beweert 'ik hoor het verschil toch niet'. Hoor je wel, maar wil je niet horen, want kan je niet betalen. De grens van het niet kunnen horen van de verschillen ligt nog wel wat hoger dan 2000 euro weet ik uit ervaring. Pas als je het knettergekke domein bereikt qua prijs worden de verschillen te klein.
QFT.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:08 schreef On het volgende:
T's zijn repeat grapje
Verkoop je cd's en koop er een fatsoenlijke platenspeler en vinyl van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |