Hij was al sloom en geen accu meer, viel vaak uit, maar dacht dat het door de warmte kwam, halve middag zwager proberen te bereiken en net eindelijk kwam ik in iets van de normale c: dus hoop dat het zo goed komtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Dat is écht klote Manu.. je hebt geen idee wat er aan de hand is?
Ik moet eigenlijk echt eens backuppen, anders ben ik sowieso alles van m'n afgelopen 3 jaar opleiding kwijt
Las het...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed topic trouwens:
Alle vestigingen AH volgende week dicht
Niks mis meequote:Op zondag 27 juli 2008 23:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
jaaaaa nu kunnen we een heel topic vul lullen over waar we die stok moeten dumpen
Uiterlijk 11 uur gaan we rijden.. ben nu nog wel ff online.. morgenochtend misschien nog een doeipost maar meer nietquote:Op zondag 27 juli 2008 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat gaat LR morgen? Moeten we nu al afscheid nemen?
Tot hoever wil je gaan maximaal?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
lr fijne vakantie dan al vasten als jullie tips hebben voor de locatie... ik ga morgen hem wegbrengen denk ik
Aan de kant van Ubbergen? zegmaar onder de waalbrug door en dan de dijk op naar links... Oude hatertseweg vanuit Malden? of vanuit Heilig Landstichting richting Nijmegen./quote:Op zondag 27 juli 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
lr fijne vakantie dan al vasten als jullie tips hebben voor de locatie... ik ga morgen hem wegbrengen denk ik
* Vandaag daar het asfalt nog even aangeraakt met mijn hand terwijl ik de bocht door ging jaaaa achteropquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
heilig landstichting ofzo idd mooie locatie
Hardcore Holland stickers enzquote:Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Met een wit petje, goud kettinkje, Hardcore uit de speakers en een beetje boos kijken
Al ontbeten en gedouchtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
En zoals gewoonlijk ligt iedereen nog in zijn bedje te knorren!
Ga zo ook eens wat doen, zit me alleen nog steeds te irriteren dat ik niet verder kan met scriptiequote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
12 uur beginnen vandaag? hoiquote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
quote:
nee 19 en 20 augustus pasquote:Op maandag 28 juli 2008 10:59 schreef Doodkapje het volgende:
oeh... hertentmens vandaag?
Ah... vreselijk onderwerpquote:Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
nee 19 en 20 augustus pas
Ben druk bezig met de kankers
Tis lastig maar wel interessantquote:
In kanker...? Het is een signaaleiwit...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis lastig maar wel interessant![]()
Weet jij trouwens wat RAS ook alweer doet ?
Heerlijk hequote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, sliep gister tegen 2en pas dus gelukkig kon ik uitslapen
Plat dak en ik woon op de bovenste verdiepingquote:Op maandag 28 juli 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Heb hier helegaar geen last van hitte, zon staat alleen 's morgens op de voorkant dus hele huis koel
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Absoluut... maar dan zet ik de verwarming gewoon op 1quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.
Zeker heel de winter klote koud als je een weekend weg bent geweest?
jah zoiets was hetquote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In kanker...? Het is een signaaleiwit...
Zoek anders een artikel over Ras-signalering op PubMed ofzo... maakt vaak dingen duidelijker dan een lesboek...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |