Al ontbeten en gedouchtquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
En zoals gewoonlijk ligt iedereen nog in zijn bedje te knorren!
Ga zo ook eens wat doen, zit me alleen nog steeds te irriteren dat ik niet verder kan met scriptiequote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
12 uur beginnen vandaag? hoiquote:Op maandag 28 juli 2008 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Al ontbeten en gedouchtZo maar eens 2 uurtjes aan de leer....
quote:
nee 19 en 20 augustus pasquote:Op maandag 28 juli 2008 10:59 schreef Doodkapje het volgende:
oeh... hertentmens vandaag?
Ah... vreselijk onderwerpquote:Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
nee 19 en 20 augustus pas
Ben druk bezig met de kankers
Tis lastig maar wel interessantquote:
In kanker...? Het is een signaaleiwit...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis lastig maar wel interessant![]()
Weet jij trouwens wat RAS ook alweer doet ?
Heerlijk hequote:Op maandag 28 juli 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, sliep gister tegen 2en pas dus gelukkig kon ik uitslapen
Plat dak en ik woon op de bovenste verdiepingquote:Op maandag 28 juli 2008 11:25 schreef Manu82 het volgende:
Heb hier helegaar geen last van hitte, zon staat alleen 's morgens op de voorkant dus hele huis koel
Ja dat heb ik dus ookquote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Plat dak en ik woon op de bovenste verdieping
Absoluut... maar dan zet ik de verwarming gewoon op 1quote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Genaaid, die problemen heb ik ook gehad.
Zeker heel de winter klote koud als je een weekend weg bent geweest?
jah zoiets was hetquote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In kanker...? Het is een signaaleiwit...
Zoek anders een artikel over Ras-signalering op PubMed ofzo... maakt vaak dingen duidelijker dan een lesboek...quote:
Al een idee welke laptop je gaat halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Straks even kijken voor laptop denk ikNu eerst een flink koude Warsteiner voor men neus
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
waarom afraden?
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is de laptop waar ik het gister over had en echt geen goede ervaringen mee, slechte accu en sloom en niet fijn om op te werken. Zou eerder voor een Acer of Dell kiezen. Zijn ook niet duur, maar van iets betere kwaliteit. Maar anderen zullen het wel niet met me eens zijn
Nee, maar ik krijg een tyfushekel aan een merk wat het niet goed doetquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
de exact zelfde specs? 2 Ghz of 3 maakt natuurlijk al wel wat uit? Heb niet teruggelezen trouwens...
Iig ik hoef geen oppie toppie laptop he, ik verwacht geen megaprestatise voor die 500 euro
Van vrienden heb ik over Acer nog niet veel slechts gehoordquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Acer staat niet al te best bekend nee. Asus wel, maar een stuk duurder. Dell zijn de meningen ook over verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |