quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dinsdag is alleen 's avonds voor de mentoren en de crew. Het jaarlijkse pre zuip feest.
Is het ook, Ron is dan ook een mega baas. En dan nog, als jij zin hebt om te komen moet je gewoon je kop laten zien, merk je vanzelf of het in de smaak valt.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja daarom vind ik het Reactievat altijd wat primitief. Ron boeit dat soort dingen bijvoorbeeld niet, daar drink ik nog weleens een biertje mee (op de kosten van dat zelfde reactievat).![]()
en ik als een dronken puppie achter je aan hobbelenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
dat zuip feest was trouwens mooi vorig jaar... mijn god wat was ik een end weg toenen toen nog king's cuppen
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en ik als een dronken / stoned puppie achter je aan hobbelen![]()
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het ook, Ron is dan ook een mega baas. En dan nog, als jij zin hebt om te komen moet je gewoon je kop laten zien, merk je vanzelf of het in de smaak valt.
Hoezo moest je afgelopen jaar dan bijna opbokken bij de intro??
tis half 9quote:
Nu je het zegt ja... er was toen nog een heel beraad met die twee dames en de voorzitter van toen destijds waar ik me niet mee mocht bemoeien omdat ze een 'onhandelbaar' kind in de groep hadden. Toen ik vroeg wat ie zoal deed ben ik schouderophalend lachend weggelopenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.
En ik was een keer naar huis gegaan omdat ik wilde douchen. Omdat ons team gehalveerd was in aantal tijdens de intro ging ik af en toe bij andere groepjes zitten en dat vonden ze ook al niet relaxt. En ik had een te grote mond af en toe.
Achteraf kan ik hun wel begrijpen. Maar ik had net een zware vakantie met vrienden gehad en wilde even relaxen.
De mama's en papa's krijgen van tevoren te horen dat ze verantwoordelijk zijn en dat de kindjes absoluut niet naar huis mochten of alleen door de stad mochten. Persoonlijk snap ik dat maar het zijn vaak mensen die ouder zijn dan mij(quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou we gingen op een gegeven moment naar de stad, en toen gingen bijna alle groepjes de kroeg in. Ons groepje ging naar plein 44 waar we de hele middag bleven. Op een gegeven moment was ik dat zat en liep ik naar een cafe toe en ging daar bij wat bekenden zitten drinken. Die mama van mij helemaal boos.
En ik was een keer naar huis gegaan omdat ik wilde douchen. Omdat ons team gehalveerd was in aantal tijdens de intro ging ik af en toe bij andere groepjes zitten en dat vonden ze ook al niet relaxt. En ik had een te grote mond af en toe.
Achteraf kan ik hun wel begrijpen. Maar ik had net een zware vakantie met vrienden gehad en wilde even relaxen.
Wij hadden airco... en nog was het behoorlijk warm. Maar dan ben ik ook weer niet zo actief als jij bent op je werk.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
tis half 9ik wil niet meer
en vandaag hard gewerkt, en het was bloedheet
wij hebben ook airco, maar naar een tijdje dingen doen en bij de kassa staan krijg je het vanzelf warm hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij hadden airco... en nog was het behoorlijk warm. Maar dan ben ik ook weer niet zo actief als jij bent op je werk.
Ja dat was ik dusquote:Op maandag 28 juli 2008 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja... er was toen nog een heel beraad met die twee dames en de voorzitter van toen destijds waar ik me niet mee mocht bemoeien omdat ze een 'onhandelbaar' kind in de groep hadden. Toen ik vroeg wat ie zoal deed ben ik schouderophalend lachend weggelopen
Precies, ik zou het ook niet trekken, een van de redenen dat ik zelf nooit aan de intro heb meegedaan als 'kindje'. Een of andere snotblaag die met goed geluk mentortje mag spelen en dan ook nog op zo'n manier; ik kan me namelijk precies indenken hoe Manice als mama is.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:39 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus![]()
Toen had ik nog een gesprek met de voorzitter, Jon. En die vondt het allemaal mee vallen en zei dat ik maar even moest doen wat hun zeiden. Die vond het ook allemaal wat overdreven.
Maarja ik was het gewoon even niet gewend. Mensen die bijna even oud als mijn zijn, mij gaan commanderen over waar ik wel en niet heen mag in de stad waar ik notabene geboren ben.![]()
Doe m de groeten en eenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, ik zou het ook niet trekken, een van de redenen dat ik zelf nooit aan de intro heb meegedaan als 'kindje'. Een of andere snotblaag die met goed geluk mentortje mag spelen en dan ook nog op zo'n manier; ik kan me namelijk precies indenken hoe Manice als mama is.
Ow ja en de groeten van Jon.
Niets tegen Manice, maar zou het ook niet trekken als ze me mama wasquote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe m de groeten en eenterug
Manice is tof ok
En je zou mij wel trekken als mama....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets tegen Manice, maar zou het ook niet trekken als ze me mama was
Nuf' said, tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
En je zou mij wel trekken als mama....
Oja ik was MILF![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |