Je vermaakt je wel daar dusquote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
via het zwembad naar de hertjes kijken is btw wel tof, ze kwamen super dichtbij en die kleine is superschattig
Dell Inspiron voor 549, maar nog steeds 2 gig werkgeheugen en 160 gb harde schijf...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef Manu82 het volgende:
heb je ook bij Dell gekeken?
1200 vind ik een beetje teveelquote:Op maandag 28 juli 2008 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wil ook een nieuwe laptop, ik heb destijds 1200 euro voor dat ding van mij betaald
Wel lekker weer dan en waar heb je de rest van je familie gelaten?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
inderdaad, maarja ik ben hier kind aan huis dus kan gewoon hier gaan zitten computeren zonder raar aangekeken te wordener is behalve de hond toch niemand anders thuis
Volg die vakanties niet meer van julliequote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben net terug van vakantieen daar niet wezen stappen
ik probeer mezelf nog even te sparen, nu dadelijk 2 weken werken en dan nog 1 herkansing en dan meteen introductieweek
Ben donderdag helaas bij m'n oudersquote:Op maandag 28 juli 2008 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
ManU, kom je donderdag ook naar de meet?
epic failquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik had net trouwens een mega dilemma![]()
ik was aant autorijden en reed op de rotonde, voel ik ineens iets kriebelen, dus ik zo wtf kijk ik naar beneden, loopt er een spin op mijn been![]()
dus ik zat zo, kut ik rijd op een rotonde en reed vrachtwagen sloom voor me dus ik kon niet gaan flippen om die spin en het lukte me ook niet hem er van af te slaan, en ik dacht ook ja dan ben ik hem dadelijk kwijt
, dus ik snel rotonde over gegaan afslag genomen die ik moest hebben en aan de zijkant die spin met een doek van mijn benen gehaald
![]()
ik was best trots op mezelf dat ik niet ging gillen
beter dan 2 in de intro als je mentormamma bentquote:
Ik denk dat swarma gelijk hadquote:Op maandag 28 juli 2008 01:18 schreef remlof het volgende:
ZomerVakantie_, kloon van gebande, oubliette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |