quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
houniet vind jij lifted @ matrixx vrijdag leuk? heb 2 gratis kaartjes en ga zelf niet..
Tsja, krijg je he ongetraindquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
fippo
1 ding voor je:quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
fippo
Waarom denk je dat ik het altijd hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:52 schreef Doodkapje het volgende:
Krijgen vrouwen een moedergevoel bij... goed voor het uitgaan
Love Hina? Heb ik al heeeeel lang niet meer gezien...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
oeeeh dat ene keek ik altijd jimmy, over dat japanse meisje in dat hotel, hinogwat en litsun en motoko
Nou die line up is wel erg lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
Tactiek?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het altijd heb.
prima, moet wel via de post dus laat ff op tijd wetenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou die line up is wel erg lekker. Ik ga morgen even overleggen, hoor je het morgen oké.
Wat is hentai nou weer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
das hentai ofzo toch?
Ik heb de mensen al gemaildquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
prima, moet wel via de post dus laat ff op tijd weten
Soms wel jaquote:
Kijk jij weleens hentai?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
of zeg ik nou iets doms??
was een reactie op swarmas post
Huh, maar als er geen geld op je kaart zit kun je toch niet internetten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop dat Yash nog achter de computer zit... ze is nog steeds aangemeld op MSN... anders hebben ze wel heel veel fun straks in het internetcafé
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop dat Yash nog achter de computer zit... ze is nog steeds aangemeld op MSN... anders hebben ze wel heel veel fun straks in het internetcafé
á 3 euroquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
ze had internet daar toch gehackz0rd
anders ff smsen?
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef LastRequest het volgende:
ga nu lekker stoer lopen doen, nu ze er niet meer is om je aan te pakken
Hey, je bent een man, of nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef LastRequest het volgende:
ga nu lekker stoer lopen doen, nu ze er niet meer is om je aan te pakken
Ik ook, tot zaterdagavond werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
moet je weer vroeg op morgen
klinkt wel vies als je het zo zegtquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef Houniet het volgende:
Wie gaat er naar de sterre kijken?
Nee mafketelquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
vanaf morgenvroeg?
Ik moest lachenquote:
Die in de lucht hé!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
houniet heeft t over andere sterretjes
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die in de lucht hé!
Zal gelijk even de TT aanpassen.
Goede shitquote:
Vanavond is het coctailavond... alle coctails voor 3,50...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:32 schreef Californium het volgende:
sterre = cocktails
cocktails =
Cali vind cocktailsen dus sterre
Wanneer gaan we
weet ik...maar ben totaal vriendloos en ik moet leren...>vorige week geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vanavond is het coctailavond... alle coctails voor 3,50...
alweerquote:
Mja... zaterdag ook geweest... ze hebben er ook Warsteiner... da's ook props voor Sterre...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik...maar ben totaal vriendloos en ik moet leren...>vorige week geweest.Alleen i.v.m vierdaagse waren ze gewoon 5,-
Doe de groeten aan de godinnenquote:
was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... zaterdag ook geweest... ze hebben er ook Warsteiner... da's ook props voor Sterre...
Laat me raden... hij kent Sterre niet...quote:
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaakt
Woensdagavond cocktailavondquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Gister zei ik dat het vandaag coctailavond in Sterre is en dinsdags wijnavond in Bascafé... wel ff oplettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Long Island Ice teaquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Woensdagavond cocktailavondtequila sunrise
, Mai tai
, Mojito
krijg zin in cocktails
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijIk was er pas om 1:30...
Die is ook lekkerquote:
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...quote:
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...
* Denk na..... 2e jaar is lang geledenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef J-heronimus het volgende:
@ Californium
JIj doet biochemie he. Ik ga nu naar het 2e jaar en nu moet ik me boeken bestellen. Waaronder dit boek:
BROCK BIOLOGY OF MICROORGANISMS
Dit boek kost 84,00 euro, maar heb je dat boek eigenlijk wel nodig? Vorig jaar had ik ook een aantal boeken waarmee ik niks deed en ik vraag me af of we dit boek wel nodig hebben.
Oke thnxquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
* Denk na..... 2e jaar is lang geleden![]()
Ehm.... je gaat m wel nodig hebben bij minimaal 1 course om echt uit te leren en het is best een handig boek... Maar jah... echt nodig... ik zou proberen om m 2e hands te kopen....
IGenetics is trouwens wel heeeeel erg de moeite waard
Thnx voor tip!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
J-Hero bookmatch.nl is een supergoeie site voor tweedehands studieboeken!
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kom je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mijquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:01 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Thnx voor tip!
Die prijzen van die boeken zijn namelijk echt absurd hoog als je ze nieuw moet kopen
En is het 2e jaar zwaar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kon je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mij
Planten zijn saaiquote:
Mojito aardbei... of was het nou framboos?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....
Kun je kiezen tussen verschillende smakenaardbei
Nee heet andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mojito aardbei... of was het nou framboos?
Ja mên...eerst werken en daarna nog een omweg gemaakt om wat shizzle op te halen bij mensen, gevolg is dat ik net een kwartier thuis ben. Meteen een biertje los getrokken, raam open, eindelijk rustquote:
Nemenquote:
De naam komt me bekend voor, maar verder mag je die zoete meuk echt bij je houdenquote:
Biertje...quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Even mn pilsje opdrinken (twee slokken), en dan naar bed, want m'n energie is aardig op, op dit moment.
Ja die John Mayer met zijn body en zijn wonderland kan lekker optyfen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:55 schreef LastRequest het volgende:
Sorry nog één filmpje maar deze is écht mooi.. memories![]()
![]()
Nou op zich zijn de herinneringen niet verkeerd. Maar het meisje van destijds was helemaal gek van John Mayer. En sinds het over is hoef ik het niet meer te horen zeg maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:08 schreef LastRequest het volgende:
Oei
Maar dit is niet body en wonderland
Dit is een mooie...
Ik zal maar niet vragen wat voor herinneringen he?
De TT was toch bedoeld als in Sterre de tentquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Die in de lucht hé!
Zal gelijk even de TT aanpassen.
omgquote:65. 060 Yashaaaaa
idd hij moet terugquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De TT was toch bedoeld als in Sterre de tent, nu is 't een matige TT
.
Is ze weer terug, of is dat vanaf d'r vakantie-adres?quote:
quote:
Zo kansloos hè...mensen die klachten gaan faken om gratis producten te krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:04 schreef LastRequest het volgende:
Nou he
Ik zit dit te lezen, met verbazing
Gratis Producten 2.0
Neonquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:03 schreef morgane het volgende:
John Mayer <3
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kansloos hè...mensen die klachten gaan faken om gratis producten te krijgen..
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe het zelf ook nooit
Mijn klachten zijn altijd gegrond
Kansloos topic inderdaad, een moeder die zeurt over dat ze met d'r varkenspootjes 4 doekjes ipv één uit de verpakking haalt en dan daadwerkelijk een brief schrijft naar zwitsal... dan heb je toch tijd teveel?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...
Dat is kansloosquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...
Jep, daarom zullen die mensen hun producten ook blijven krijgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Nogal jammer ja. En dat zijn ook nog eens de mensen die, als je als fabrikant zijnde denkt: dikke lul, je zoekt 't maar uit, met hun grote bek bij iedereen die ze kennen gaan lopen klagen en antireclame maken.
Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapquote:
Geen heavy en varient chainsquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapDNA schade en repairmechanismen voor carcinogenese en heavy en variant chains voor Immunologie!!! Kan niet beter, toch?!
Oeh... T-cellen! Maak me gekquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen heavy en varient chainsvorig jaar al gehad..... reageren van immuunsysteem op virussen, schimmels, bacterien, en overgevoeligheid....
verder wel zin in...Maar ben nu bezig met virologie.... HIV
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Iquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
idd ga door, word er ook helemaal gek van
* Doodkapje rent naar toiletquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Ihet onderdrukken van virussen van de MHC klasse I waarop macrofagen(?) weer niet kunnen binden waardoor cel verdacht is en dus gedood wordt
![]()
quote:
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem isquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je het begrijpt
weet jij hoe het werkt????quote:
Het is Mikkie, kom op, natuurlijk begrijpt ie datquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
weet jij hoe het werkt????
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem is![]()
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!quote:
idd daar ben ik voorquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
waarvoor heb je gesprekquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
zo om 12 uur volgende gesprek
dit keer in nijmegen dus kan lekker fietsen
Je was oa iets met lease-auto's aan 't doen, ga je daarover pratenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef swarmahoer het volgende:
voor mijn reeks vestgingsonderzoeken
Ben je ook al een Betaquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik dan ook even over mijn boeiend werk gaan praten hier, kunnen we elkander helemaal gek maken
Doe eensquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik dan ook even over mijn boeiend werk gaan praten hier, kunnen we elkander helemaal gek maken
Ik begrijp die hele immunologie crap waar DK en Cali het over hadden, maar ik voeg er nog een sausje van programmeren aan toe om het beta-geheel die extra je ne sais crois toe te voegen.quote:
Bio-informaticus?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele immunologie crap waar DK en Cali het over hadden, maar ik voeg er nog een sausje van programmeren aan toe om het beta-geheel die extra je ne sais crois toe te voegen.
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.quote:
Fuck, waar staat ASP ook alweer voor?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.
Lekker fucking boeiend
En dat betekent dat ik dus binnekort mijn blotjes safe kan versturen naar de mobiel van mijn werkgeverquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.
Lekker fucking boeiend
Whehehe, zou leuk zijn, maar dit is voor mijn bijbaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik dus binnekort mijn blotjes safe kan versturen naar de mobiel van mijn werkgever
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het lijk hier verdomme wel een college! Sodemieter eens op met die biochemie onzin!
Dat lijkt tenminste ergens op!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
http://www.break.com/inde(...)-street-edition.html
Om het goed te maken
Niet zo zeiken, ik ben hier allemaal zeer interessante termen aan het bijlerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het lijk hier verdomme wel een college! Sodemieter eens op met die biochemie onzin!
Als jullie even kunnen uitleggen hoe ik mijn laptop wat sneller kan maken zou dat best prettig zijnquote:
Schijf formateren, en alleen windows installeren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jullie even kunnen uitleggen hoe ik mijn laptop wat sneller kan maken zou dat best prettig zijn
Ik heb ook ooit @HAN zo'n veredelde teleac cursus biotech gedaan heur!quote:
Kutding wordt toch niet snellerquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
daarvoor moet je bij de comp nerd zijn
grapjasquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schijf formateren, en alleen windows installeren.
Zo niet moet je m op een vliegtuig zetten![]()
![]()
![]()
De snaar theorie is ook niet wetenschappelijk onderlegt, daarom hebben ze de supersnaar theorie bedacht, dat maakt het geheel een stuk geloofwaardiger in hoeverre dat mogelijk is..quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit @HAN zo'n veredelde teleac cursus biotech gedaan heur!
Leg maar even uit waarom de snaartheorie per definitie niet wetenschappelijk is.
Die theorie is evenmin wetenschappelijk. Mag jij me even uitleggen waarom!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De snaar theorie is ook niet wetenschappelijk onderlegt, daarom hebben ze de supersnaar theorie bedacht, dat maakt het geheel een stuk geloofwaardiger in hoeverre dat mogelijk is..
Omdat die niet gebaseerd is op wetenschappelijke theorien, maar op aannames die met huidendaagse natuurkunde niet te weerleggen of te bewijzen zijn. Anders dan bijvoorbeeld quantum mechanica, de evolutie theorie of zelfs de big bang theorie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die theorie is evenmin wetenschappelijk. Mag jij me even uitleggen waarom!
Ja dat dus maar dan kan het ook in één 1 begrip! Maar je was eerder dus netjes hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat die niet gebaseerd is op wetenschappelijke theorien, maar op aannames die met huidendaagse natuurkunde niet te weerleggen of te bewijzen zijn. Anders dan bijvoorbeeld quantum mechanica, de evolutie theorie of zelfs de big bang theorie.
De volgende vraag is of je de theorie zelf even uitlegt in lekentaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt? Of mensen heir zijn niet wetenschappelijk onderlegt? Wel grappig dat een vraag over de snaar theorie afkomt van iemand die nu in de theologie zit.
Ga je het verklappenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt?
Mooie draadjes!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
"een vriendin", die kennen wequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga een paar dagen, samen met een vriendin richting Schwarzwald. Vertrekken morgenochtend en zijn woensdag al weer terug, dus jullie hoeven me niet heel lang te missen.
voor straf moet je eigenlijk gewoon een keer mee naar Sterre...quote:
Als je als pedagogiekstudent elke keer moet gaan nadenken over wanneer je 'een vriendin' zegt, dan heb je een zwaar levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou![]()
![]()
[..]
"een vriendin", die kennen we
Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Mja ik weet niet met wie jij doorgaans op vakantie gaat, maar met kennissen of vage vriendinnen zou ik dat niet te doen, teveel kans op heibel. Dus...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
en dit keer is het niet eens een goede vriendin mikkie
ik ben nu in Terneuzen, dus dat is niet zo om de hoek, dan ga ik liever naar het naakstrand bij Breskensquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...
Ik ga morgen op vakantie voor een paar dagenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef LastRequest het volgende:
Nee die is al eeuwen op vakantie haha.. ga met mams, zusje en vriendin van mams met dochtertje.
Ik heb er zin in
Wat gaan jullie morgen doen?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie voor een paar dagen
Net de auto al grotendeels ingepakt (tafel, stoelen etc.). Dadelijk nog even mn tas inpakken, muziek op USB zetten en ik ben er klaar voor.
Het begint aardig de spuigaten uit te lopen jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
tering wat een bagger in klb vandaag zeg
Paar dagen naar Schwarzwald, Zuid-Duitsland dus. Schijnt 'n erg mooi gebied te zijn.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:36 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij is niemand blij dat ik weer terug ben
* groepsknuffel inzetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:36 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij is niemand blij dat ik weer terug ben
Hehe aandachtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wel blij dus
, hoe was 't in de stad der liefde
?
3 dagen Parijs, 1 dag Disneyquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe lang ben je weg geweest, best veel.
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
Parijs is een mooie stad
Ben er voor het eerst en laatst geweest in de 5e klas met school, zou er graag nog een keer heen gaan.
Parijs vind ik echt een stad om met je geliefde heen te gaan, en die heb ik niet op dit moment helaasquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het niet.
Onzin! Dan is elk stedentripje voor een geliefde. Vele steden ehbben iets romantischquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Parijs vind ik echt een stad om met je geliefde heen te gaan, en die heb ik niet op dit moment helaas![]()
Maar het inderdaad niet ver, misschien met een paar maten er binnenkort even heen.
Natuurlijk hebben veel steden iets romantisch, maar Parijs vind ik wel heel romantischquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Onzin! Dan is elk stedentripje voor een geliefde. Vele steden ehbben iets romantisch. Ga gewoon met een vriend ofzo, kun je veel meer zien
Dat is gewoon meer de naamquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:58 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben veel steden iets romantisch, maar Parijs vind ik wel heel romantisch
Na Nijmegen natuurlijk
Anders kan je niks meer normaal doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dat is gewoon meer de naam. Dan vermijd je die plekken gewoon
Nou niet alleen de naam hoor, al die mooie grachtjes en bezienswaardighedenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dat is gewoon meer de naam. Dan vermijd je die plekken gewoon
Alleen nog festivals, ik ben tijdje geleden ook al naar Mexico geweest, dus heb wel vakantie genoeg gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Nou nou, lekker hoor Dup
Verder nog plannen deze zomer of moet je het hier mee doen?
Wij hadden betaalbaar hotel bij Parc de la Villette, met metro voor de deur die rechtstreeks naar Gare du Nord ging, ideaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het niet.
Ik heb mij altijd prima gemaakt, en ben daar nog nooit met een liefde van mij geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou niet alleen de naam hoor, al die mooie grachtjes en bezienswaardigheden
Nu even niet...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna vol, CP heb je nog inspiratie
?
Ja ik ook niet (wel 2 ex geliefdesquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd prima gemaakt, en ben daar nog nooit met een liefde van mij geweest
Sterkte manquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fucking hell, voor het eerst in AT, konijnentopic, en het lukt me gewoon niet om er zonder tranen een post te plaatsen
Okequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik ook niet (wel 2 ex geliefdes) toen ik met school was. Maar het zag er gewoon uit als een stad waar ik ooit met een toekomstige liefde heen zou moeten gaan.
Goede tipquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dan maar snel opzoek naar een vrouw
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!Ik ga promoveren
Ben aangenomen!!!!
In het Radboud...
* toast meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |