was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... zaterdag ook geweest... ze hebben er ook Warsteiner... da's ook props voor Sterre...
Laat me raden... hij kent Sterre niet...quote:
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaakt
Woensdagavond cocktailavondquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Gister zei ik dat het vandaag coctailavond in Sterre is en dinsdags wijnavond in Bascafé... wel ff oplettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Long Island Ice teaquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Woensdagavond cocktailavondtequila sunrise
, Mai tai
, Mojito
krijg zin in cocktails
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijIk was er pas om 1:30...
Die is ook lekkerquote:
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...quote:
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...
* Denk na..... 2e jaar is lang geledenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef J-heronimus het volgende:
@ Californium
JIj doet biochemie he. Ik ga nu naar het 2e jaar en nu moet ik me boeken bestellen. Waaronder dit boek:
BROCK BIOLOGY OF MICROORGANISMS
Dit boek kost 84,00 euro, maar heb je dat boek eigenlijk wel nodig? Vorig jaar had ik ook een aantal boeken waarmee ik niks deed en ik vraag me af of we dit boek wel nodig hebben.
Oke thnxquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
* Denk na..... 2e jaar is lang geleden![]()
Ehm.... je gaat m wel nodig hebben bij minimaal 1 course om echt uit te leren en het is best een handig boek... Maar jah... echt nodig... ik zou proberen om m 2e hands te kopen....
IGenetics is trouwens wel heeeeel erg de moeite waard
Thnx voor tip!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
J-Hero bookmatch.nl is een supergoeie site voor tweedehands studieboeken!
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kom je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mijquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:01 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Thnx voor tip!
Die prijzen van die boeken zijn namelijk echt absurd hoog als je ze nieuw moet kopen
En is het 2e jaar zwaar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kon je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mij
Planten zijn saaiquote:
Mojito aardbei... of was het nou framboos?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....
Kun je kiezen tussen verschillende smakenaardbei
Nee heet andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mojito aardbei... of was het nou framboos?
Ja mên...eerst werken en daarna nog een omweg gemaakt om wat shizzle op te halen bij mensen, gevolg is dat ik net een kwartier thuis ben. Meteen een biertje los getrokken, raam open, eindelijk rustquote:
Nemenquote:
De naam komt me bekend voor, maar verder mag je die zoete meuk echt bij je houdenquote:
Biertje...quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. Even mn pilsje opdrinken (twee slokken), en dan naar bed, want m'n energie is aardig op, op dit moment.
Ja die John Mayer met zijn body en zijn wonderland kan lekker optyfen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:55 schreef LastRequest het volgende:
Sorry nog één filmpje maar deze is écht mooi.. memories![]()
![]()
Nou op zich zijn de herinneringen niet verkeerd. Maar het meisje van destijds was helemaal gek van John Mayer. En sinds het over is hoef ik het niet meer te horen zeg maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:08 schreef LastRequest het volgende:
Oei
Maar dit is niet body en wonderland
Dit is een mooie...
Ik zal maar niet vragen wat voor herinneringen he?
De TT was toch bedoeld als in Sterre de tentquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
Die in de lucht hé!
Zal gelijk even de TT aanpassen.
omgquote:65. 060 Yashaaaaa
idd hij moet terugquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De TT was toch bedoeld als in Sterre de tent, nu is 't een matige TT
.
Is ze weer terug, of is dat vanaf d'r vakantie-adres?quote:
quote:
Zo kansloos hè...mensen die klachten gaan faken om gratis producten te krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:04 schreef LastRequest het volgende:
Nou he
Ik zit dit te lezen, met verbazing
Gratis Producten 2.0
Neonquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:03 schreef morgane het volgende:
John Mayer <3
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kansloos hè...mensen die klachten gaan faken om gratis producten te krijgen..
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe het zelf ook nooit
Mijn klachten zijn altijd gegrond
Kansloos topic inderdaad, een moeder die zeurt over dat ze met d'r varkenspootjes 4 doekjes ipv één uit de verpakking haalt en dan daadwerkelijk een brief schrijft naar zwitsal... dan heb je toch tijd teveel?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...
Dat is kansloosquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja je kunt best een keer een klacht hebben, prima. Bedrijven werken niet feilloos. Maar wat je dan leest... een haar van jezelf in een zak M&M's doen en die opsturen met de klacht dat er een haar in zit, en vervolgens ook nog trots zijn op jezelf...
Jep, daarom zullen die mensen hun producten ook blijven krijgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Nogal jammer ja. En dat zijn ook nog eens de mensen die, als je als fabrikant zijnde denkt: dikke lul, je zoekt 't maar uit, met hun grote bek bij iedereen die ze kennen gaan lopen klagen en antireclame maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |