Ik ga morgen op vakantie voor een paar dagenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef LastRequest het volgende:
Nee die is al eeuwen op vakantie haha.. ga met mams, zusje en vriendin van mams met dochtertje.
Ik heb er zin in
Wat gaan jullie morgen doen?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie voor een paar dagen
Net de auto al grotendeels ingepakt (tafel, stoelen etc.). Dadelijk nog even mn tas inpakken, muziek op USB zetten en ik ben er klaar voor.
Het begint aardig de spuigaten uit te lopen jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
tering wat een bagger in klb vandaag zeg
Paar dagen naar Schwarzwald, Zuid-Duitsland dus. Schijnt 'n erg mooi gebied te zijn.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:36 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij is niemand blij dat ik weer terug ben
* groepsknuffel inzetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:36 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij is niemand blij dat ik weer terug ben
Hehe aandachtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wel blij dus
, hoe was 't in de stad der liefde
?
3 dagen Parijs, 1 dag Disneyquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe lang ben je weg geweest, best veel.
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:06 schreef J-heronimus het volgende:
Parijs is een mooie stad
Ben er voor het eerst en laatst geweest in de 5e klas met school, zou er graag nog een keer heen gaan.
Parijs vind ik echt een stad om met je geliefde heen te gaan, en die heb ik niet op dit moment helaasquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het niet.
Onzin! Dan is elk stedentripje voor een geliefde. Vele steden ehbben iets romantischquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Parijs vind ik echt een stad om met je geliefde heen te gaan, en die heb ik niet op dit moment helaas![]()
Maar het inderdaad niet ver, misschien met een paar maten er binnenkort even heen.
Natuurlijk hebben veel steden iets romantisch, maar Parijs vind ik wel heel romantischquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Onzin! Dan is elk stedentripje voor een geliefde. Vele steden ehbben iets romantisch. Ga gewoon met een vriend ofzo, kun je veel meer zien
Dat is gewoon meer de naamquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:58 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben veel steden iets romantisch, maar Parijs vind ik wel heel romantisch
Na Nijmegen natuurlijk
Anders kan je niks meer normaal doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dat is gewoon meer de naam. Dan vermijd je die plekken gewoon
Nou niet alleen de naam hoor, al die mooie grachtjes en bezienswaardighedenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:59 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dat is gewoon meer de naam. Dan vermijd je die plekken gewoon
Alleen nog festivals, ik ben tijdje geleden ook al naar Mexico geweest, dus heb wel vakantie genoeg gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Nou nou, lekker hoor Dup
Verder nog plannen deze zomer of moet je het hier mee doen?
Wij hadden betaalbaar hotel bij Parc de la Villette, met metro voor de deur die rechtstreeks naar Gare du Nord ging, ideaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat let je? Zoek een goedkoop hotel en cross erheen. Zo ver is het niet.
Ik heb mij altijd prima gemaakt, en ben daar nog nooit met een liefde van mij geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:02 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nou niet alleen de naam hoor, al die mooie grachtjes en bezienswaardigheden
Nu even niet...quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bijna vol, CP heb je nog inspiratie
?
Ja ik ook niet (wel 2 ex geliefdesquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd prima gemaakt, en ben daar nog nooit met een liefde van mij geweest
Sterkte manquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fucking hell, voor het eerst in AT, konijnentopic, en het lukt me gewoon niet om er zonder tranen een post te plaatsen
Okequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja ik ook niet (wel 2 ex geliefdes) toen ik met school was. Maar het zag er gewoon uit als een stad waar ik ooit met een toekomstige liefde heen zou moeten gaan.
Goede tipquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dan maar snel opzoek naar een vrouw
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Doodkapje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!Ik ga promoveren
Ben aangenomen!!!!
In het Radboud...
* toast meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |