Ja dat dus maar dan kan het ook in één 1 begrip! Maar je was eerder dus netjes hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat die niet gebaseerd is op wetenschappelijke theorien, maar op aannames die met huidendaagse natuurkunde niet te weerleggen of te bewijzen zijn. Anders dan bijvoorbeeld quantum mechanica, de evolutie theorie of zelfs de big bang theorie.
De volgende vraag is of je de theorie zelf even uitlegt in lekentaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt? Of mensen heir zijn niet wetenschappelijk onderlegt? Wel grappig dat een vraag over de snaar theorie afkomt van iemand die nu in de theologie zit.
Ga je het verklappenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt?
Mooie draadjes!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
"een vriendin", die kennen wequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga een paar dagen, samen met een vriendin richting Schwarzwald. Vertrekken morgenochtend en zijn woensdag al weer terug, dus jullie hoeven me niet heel lang te missen.
voor straf moet je eigenlijk gewoon een keer mee naar Sterre...quote:
Als je als pedagogiekstudent elke keer moet gaan nadenken over wanneer je 'een vriendin' zegt, dan heb je een zwaar levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou![]()
![]()
[..]
"een vriendin", die kennen we
Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Mja ik weet niet met wie jij doorgaans op vakantie gaat, maar met kennissen of vage vriendinnen zou ik dat niet te doen, teveel kans op heibel. Dus...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
en dit keer is het niet eens een goede vriendin mikkie
ik ben nu in Terneuzen, dus dat is niet zo om de hoek, dan ga ik liever naar het naakstrand bij Breskensquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...
Ik ga morgen op vakantie voor een paar dagenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef LastRequest het volgende:
Nee die is al eeuwen op vakantie haha.. ga met mams, zusje en vriendin van mams met dochtertje.
Ik heb er zin in
Wat gaan jullie morgen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |