De snaar theorie is ook niet wetenschappelijk onderlegt, daarom hebben ze de supersnaar theorie bedacht, dat maakt het geheel een stuk geloofwaardiger in hoeverre dat mogelijk is..quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit @HAN zo'n veredelde teleac cursus biotech gedaan heur!
Leg maar even uit waarom de snaartheorie per definitie niet wetenschappelijk is.
Die theorie is evenmin wetenschappelijk. Mag jij me even uitleggen waarom!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De snaar theorie is ook niet wetenschappelijk onderlegt, daarom hebben ze de supersnaar theorie bedacht, dat maakt het geheel een stuk geloofwaardiger in hoeverre dat mogelijk is..
Omdat die niet gebaseerd is op wetenschappelijke theorien, maar op aannames die met huidendaagse natuurkunde niet te weerleggen of te bewijzen zijn. Anders dan bijvoorbeeld quantum mechanica, de evolutie theorie of zelfs de big bang theorie.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die theorie is evenmin wetenschappelijk. Mag jij me even uitleggen waarom!
Ja dat dus maar dan kan het ook in één 1 begrip! Maar je was eerder dus netjes hoor!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat die niet gebaseerd is op wetenschappelijke theorien, maar op aannames die met huidendaagse natuurkunde niet te weerleggen of te bewijzen zijn. Anders dan bijvoorbeeld quantum mechanica, de evolutie theorie of zelfs de big bang theorie.
De volgende vraag is of je de theorie zelf even uitlegt in lekentaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt? Of mensen heir zijn niet wetenschappelijk onderlegt? Wel grappig dat een vraag over de snaar theorie afkomt van iemand die nu in de theologie zit.
Ga je het verklappenquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat dacht je, mensen hier weten vast niet wat de 'string' theorie inhoudt?
Mooie draadjes!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics
"een vriendin", die kennen wequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga een paar dagen, samen met een vriendin richting Schwarzwald. Vertrekken morgenochtend en zijn woensdag al weer terug, dus jullie hoeven me niet heel lang te missen.
voor straf moet je eigenlijk gewoon een keer mee naar Sterre...quote:
Als je als pedagogiekstudent elke keer moet gaan nadenken over wanneer je 'een vriendin' zegt, dan heb je een zwaar levenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou![]()
![]()
[..]
"een vriendin", die kennen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |